امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

راهنمای خرید کیس گیمینگ با بودجه های مختلف


1401/07/27
کد خبر : 27756
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 13 نفر

این روزها با توجه به اینکه بسیاری از بازی‌های کامپیوتری جایزه هایی به صورت توکن به افراد می دهند، شاهد افزایش علاقه مندان به بازی های کامپیوتری هستیم. این افراد برای اینکه سرعتشان در بازی بیشتر شود و بتوانند توکن های بیشتری دریافت کنند و همچنین تجربه بهتری از بازی به دست آورند به دنبال خرید کیس گیمینگ هستند.
برای همین ما سری به مرکز فروش قطعات کامپیوتر زدیم و با کمک گرفتن از کارشناس فروش قطعات کامپیوتر گیمینگ، سوال های متداولی که در مورد خرید کیس گیمینگ پرسیده می شود را پاسخ دادیم.  در پایان این مقاله شما می توانید با بودجه های مختلفی که دارید خرید کیس گیمینگ انجام دهید.


 خرید کیس گیمینگ

خرید کیس گیمینک با قیمت دو میلیون تومان

یکی از ارزان ترین کیس های گیمینک موجود در مرکز فروش قطعات کامپیوترگیمینگ ، برند کولر مستر است. با توجه به اطلاعاتی که از کارشناس فروش قطعات کامپیوتر گیمینگ دریافت کردیم. این کیس یکی از کیس های دارای مشخصات فنی و ظاهری خوب است.
این کیس گیمینگ کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و از آلیاژ استیل ضد زنگ و پلاستیک فشره و شیشه نشکن ساخته شده است. از نظر ابعاد کلی به گونه ای طراحی شده است که انواع قطعات گیمینگ در آن به راحتی جای گیرد.
شما به راحتی می توانید در این کیس انواع کارت گرافیک و خنک کننده های مختلف را قرار دهید. شما با خرید این کیس می توانید به راحتی کارت گرافیک سیستم گمینگ خود را ارتقا دهید. علت آن این است که 4 اسلات برای کارت گرافیک در این کیس تعبیه شده است.

خرید کیس گیمینگ با قیمت حدود 4 میلیون تومان

 برای خرید کیس گیمینگ با این قیمت، می توانید از مرکز فروش قطعات کامپیوتر گیمینگ، برند ترمال تیک را انتخاب کنید. این برند با توجه به اطلاعاتی که از کارشناس فروش قطعات کامپیوتر به دست آوردیم یکی از برندهای خوش نام در زمینه تولید کیس گیمینگ، پاور و خنک کننده کامپیوتر است.
این مدل از کیس گیمینگ طراحی بسیار زیبایی دارد و به شما این  امکان را می دهد تا انواع کارت گرافیک به اندازه 300 میلی متر و عرض 45 میلی متر را به صورت عمودی نصب کنید. با بهره گیری از این کیس می توانید خنک کننده و پردازنده با ارتفاع 165 میلی متر را به راحتی نصب کنید.

خرید کیس گیمینگ با قیمت حدود 8 میلیون تومان

برای افرادی که بودجه بیشتری دارند و می توانند هزینه بیشتری برای خرید سیستم گیمینگ بپردازند، کارشناس فروش قطعات کامپیوتر گیمینگ، خرید کیس گیمینگ از برند CORSAIR را پیشنهاد می دهد.
با بررسی هایی که در مرکز فروش قطعات کامپیوتر گیمینگ انجام دادیم، قسمتی که نصب منبع تغذیه در آن انجام می شود در بخش سینی زیرین کیس تعبیه شده است. در این بخش می توانید پاوری با طول 180 میلی متر را قرار دهید.
در کنار محفظه کیس کامپیوتر، دو جایگاه مخصوص جهت نصب درایو های 3.5 اینچی وجود دارد. البته بخش پشت سینی مادربرد، سه عدد براکت دو منظوره برای درایو های 2.5 اینچی و 3.5 اینچی قرار گرفته است.
یکی دیگر از مزیت های مهمی که در این کیس وجود دارد، می توان به یک عدد فن 120 میلی متری که مجهز به نور پردازی RGB است و در قسمت جلویی پنل قرار دارد و همچنین یک عدد فن 120 میلی متری RGB که در قسمت پشت پنل وجود دارد اشاره کرد.


 خرید کیس گیمینگ

خرید مینی کیس گیمینگ

یکی از سوالاتی که کاربران زیادی آن را می پرسند و ما هم آن را با مرکز فروش قطعات کامپیوتر گیمینگ مطرح کردیم این است که آیا خرید مینی کیس گیمینگ برای اجرای بازی های به روز امکان پذیر است یا خیر؟
 طبق نظر کارشناس فروش قطعات کامپیوتر گیمینگ، برای کسانی که قصد دارند یک کیس اسمبل شده بخرند و بودجه محدودی در اختیار دارند، یک مینی کیس  HP با دوگیگ گرافیک  قدرتمند Nvidia 1030  و8  گیگ رم، هارد 128SSD قابلیت اجرای گیم های زیر را دارد:
•    PES 2021
•    PUBGI
•    Word Of Warcraft
•    Dota
•    GTA VBattlefield
•    MineCraft
•    Maxpayne

آیا خرید کیس گیمینگ استوک پیشنهاد می شود؟

این سوال نیز یکی از سوالات پرتکراری است که کاربران مطرح می کنند. برای خرید کیس گیمینگ استوک پیشنهاد کارشناس فروش قطعات کامپیوتر این است که حتما پیش از خرید به مرکز فروش قطعات کامپیوتر مراجعه کنید و کیس را به یک فرد متخصص بسپارید تا تست های لازم را روی آن انجام دهد و حتما از سلامت کیسی که تهیه می کنید مطمئن باشید.
البته از آنجایی که گیمرهای حرفه ای، همواره به دنبال ارتقای کیس گیمینگ خود هستند معمولا کیس هایی که برای فروش می گذارند بی نقص هستند اما پیشنهاد ما این است که حتما پیش از خرید، فرد متخصصی آن را کارشناسی کند.


 خرید کیس گیمینگ

از کجا یک کیس گیمینگ خوب بخریم؟

برای خرید یک کیس گیمینگ با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید به مرکز فروش قطعات کامپیوتر گیمینگ سامان پی سی (https://samanpc.com) مراجعه کنید. کارشناسان سامان پی سی پیش از خرید، راهنمایی های لازم را متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید به شما می دهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27756
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید