امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

راهنمای خرید هارد اکسترنال در سال 1400


1401/07/27
کد خبر : 26896
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر

هارد اکسترنال از سری ابزار دیجیتال جدید است که برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می شود. ممکن است هاردهای اینترنال که در لپ تاپ ها قرار دارند پاسخگوی حجم زیاد اطلاعات شما نباشند.

در این مقاله در مورد خرید لپ تاپ اقساطی و استوک و همچنین انواع هارد اکسترنال مانند هارد اس اس دی صحبت می کنیم. دیسک موجود در هارد می تواند در انواع و ظرفیت های متفاوت تولید شود که در ادامه بررسی می کنیم.
 

هارد اکسترنال 500 گیگ

هرچقدر حجم هارد اکسترنال شما بیشتر باشد، از قطعات فشرده تری ساخته شده است؛ در نتیجه در برابر ضربه حساس تر است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. با یک آسیب کوچک ممکن است شما تمام اطلاعات خود را از دست بدهید. پیشنهاد ما این است که از چند هارد اکسترنال 500 گیگ استفاده کنید.
هاردهای اکسترنال 500 گیگ از پرطرفدارترین هاردهای بازار هستند. یکی از پرتقاضاترین هاردهای اکسترنال، هارد اکسترنال 500 گیگابایت وسترن دیجیتال است. این هارد با سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه، از نوع هارد دیسک بلو می باشد. با توجه به قیمت مناسب این هارد که حدود 780 هزار تومان است، عجیب نیست که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

هارد اکسترنال ssd

هارد اکسترنال SSD و یا همان هارد اس اس دی که نوعی جدید از دیسک‌ را در خود دارد، از جدیدترین نوع هاردهای اکسترنال است. هارد اس اس دی، ابزاری الکترونیکی است که بدون نیاز به قطعات مکانیکی، اطلاعات را ذخیره می‌کند. هارد اس اس دی نسبت به دیسک های سخت قدیمی، قیمت بیشتری دارد. اما لازم به ذکر است که بسیار سرعت بیشتری دارد و همینطور مقاومت بیشتری نسبت به ضربه دارد.

مدل هارد اکسترنال

هاردهای اکسترنال در مدل های متفاوت و جذابی در حال حاضر در بازار وجود دارند. در این بخش دو مورد از پرفروش ترین هاردهای اکسترنال را با یکدیگر بررسی می کنیم.

هارد اکسترنال adata

هارد اکسترنال ای دیتا در مدل های بسیار متنوع و ویژگی های متفاوتی در بازار و البته فروشگاه های آنلاین عرضه می شود. هارد اکسترنالadata در ظرفیت های فوق العاده ای حتی تا 4 ترابایت تولید شده است و در سایت های آنلاین مانند لوتوس لپ تاپ نیز قابل خرید هستند.
در حال حاضر هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 و همینطور هارد اس اس دی از پرتقاضاترین هاردهای موجود هستند که 90٪ افراد از خرید آن ها راضی هستند.

هارد اکسترنال وسترن

بسیاری از خریداران و کارشناسان تکنولوژی، هارد اکسترنال وسترن را بهترین هارد موجود در بازار می دانند. در واقع تفاوت در مدل های هارد اکسترنال و هارد اس اس دی به کیفیت ساخت، نرم افزارهای امنیتی، ضد آب، خاک و ضربه بودن بر می گردد.
هنگام خرید هارد اکسترنال بهتر است که به سایت های معتبر و نام آشنا مراجعه کنید. شما می توانید با خواندن راهنمای خرید لوتوس در مورد هارد اس اس دی و هارد اکسترنال وسترن، خریدی مطمئن داشته باشید.


 خرید هارد اکسترنال

خرید لپ تاپ اقساطی ایسوس

پیشنهاد خرید و فروش لپ تاپ اقساطی از زمانی مطرح شد که هزینه خرید لپ تاپ نسبت به درآمد مردم به طرز عجیبی افزایش پیدا کرد. همینطور نیاز مداوم و ضروری اکثریت جامعه به لوازم هوشمند مثل لپ تاپ، از عوامل دیگر فروش لپ تاپ اقساطی بود.
لپ تاپ ایسوس به علت سبکی و قابل حمل بودن و همینطور موجود بودن در اکثر بازارها و فروشگاه‌های اینترنتی، به سرعت به لیست پرفروش ترین لپ تاپ های کشور تبدیل شد. به گونه ای که در حال حاضر خرید لپ تاپ اقساطی ایسوس درخواست اکثر خریداران لپ تاپ است. البته که فروشندگان لپ تاپ نیز امکان خرید لپ تاپ اقساطی را در اختیار همه قرار دادند.

خرید لپ تاپ اقساطی استوک

لپ تاپ های استوک یا دست دوم نیز با توجه به بالا رفتن هزینه خواهان زیادی پیدا کردند. لپ تاپ های استوک نیز در حال حاضر در اکثر فروشگاه ها قابل خرید هستند. هنگام خرید لپ تاپ های دست دوم یا استوک، آگاه باشید که وقتی از عمر لپ تاپ می گذرد، سرعت پردازش هم پایین می آید. در نتیجه شما به یک هارد اکسترنال مانند هارد اس اس دی احتیاج پیدا می کنید.

لپ تاپ اقساطی بدون پیش پرداخت

امکان خرید لپ تاپ اقساطی بدون پیش پرداخت هم در یک سری از فروشگاه ها وجود دارد. در واقع برای خرید لپ تاپ اقساطی بدون پیش پرداخت و یا از دم قسط، لازم است که تمام هزینه را به صورت قسط، چک یا سفته بپردازید. همینطور باید بدانید که با این روش شما قطعا باید مبلغی اضافه تر نسبت به قیمت اصلی لپ تاپ پرداخت کنید.


 خرید هارد اکسترنال

لپ تاپ اقساطی بدون بهره

اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید و نگران این هستید که مجبور به پرداخت سود اضافی باشید، بهتر است که به صورت نقد پرداخت هزینه لپ تاپ را انجام دهید. البته این موضوع که از طریق فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید تا از قیمت آن مطمئن باشید نیز حائز اهمیت است.
هنگامی که برای خرید لپ تاپ اقساطی استوک اقدام می کنید، قطعا به یک هارد اکسترنال و یا هارد اس اس دی که سرعت پردازش شما را بالا ببرد و در ذخیره سازی اطلاعات به شما کمک کند، احتیاج پیدا می کنید. پیشنهاد ما برای خرید مطمئن لپ تاپ اقساطی با شرایط ویژه وب سایت لوتوس لپ تاپ (https://lotuslaptop.com) است. در این فروشگاه معتبر شما می توانید بهترین خرید اقساطی خود را تجربه کنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26896
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید