امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای خرید موبایل


1401/07/27
کد خبر : 28439
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 13 نفر

در این مقاله با ارائه نکاتی که مانند یک راهنمای خوب خرید موبایل عمل می کنند به شما در انتخابتان کمک می کنیم.

انتخاب از میان برندها:


با توجه به استقبال روز افزون مردم از برندهای چینی، پیشنهاد ما به شما زیر ذره بین قرار دادن برندهایی مانند شیائومی ، آنر و هواوی است. همچنین سامسونگ هم در سال های اخیر با بالا رفتن قیمت های گوشی هوشمندش کار را برای کسانی که قصد دارند گوشی باکیفیت و با قیمت معقول خریداری کنند را کمی سخت تر کرده است.

از میان این برندها ، شیائومی توانسته با کاهش دادن قیمت موبایل های خود و بالاتر بردن کیفیت آن ها فروش بسیار بیشتری را برای خود رقم بزند. همچنین برند آنر هم توانسته با بالاتر بردن کیفیت موبایل های هوشمند خود به عنوان یک شرکت زیر مجموعه هواوی فروش خوبی داشته باشد.

البته اگر توانایی خرید یک گوشی از برند سامسونگ را دارید پیشنهاد می کنیم که از قیمت بالای موبایل های آن صرف نظر کنید و مدل های گران تر آن را حتما بخرید. زیرا این برند همیشه سعی کرده تا در تولید گوشی های هوشمند ، بهترین کیفیت را ارائه کند.

بررسی شرکت نمایندگی قطعات:

اگر میخواهیم گوشی ای که برند باشد و فروش خوبی هم ندارد را بخریم باید توجه کنیم که آیا قطعات موبایل این برند در ایران به اندازه کافی وجود دارد؟ آیا این موبایل در بازار داخلی گارانتی باکیفیتی دارد یا نه؟
خیلی از افراد در هنگام خرید موبایل به این موضوع دقت می کنند که آیا قطعات موبایل این برند به تعداد زیاد در بازار وجود دارد؟ و آیا شرکتی که گارانتی آن را برعهده گرفته، یک شرکت معتبر داخلی هست یا نه؟
شاید مهمترین نکته در خرید موبایل بررسی موجود بودن قطعات گوشی باشد. زیرا اگر به طور مثال تاچ ال سی دی گوشی شما خراب شود حتما باید به دنبال پیدا کردن قطعات اصل باشید. زیرا قطعات فیک و تقلبی در بازار بسیار است. قطعات مهمی مانند ال سی دی و باتری موبایل مهمترین و جزو گرانترین قطعات موبایل هوشمند هستند.


راهنمای خرید موبایل

کیفیت باتری:

در حین خرید توجه کنید که گوشی موبایل شما تا چند روز می تواند شارژ باتری را نگه دارد. خیلی از نوجوانان و جوانان به موبایلی نیاز دارند که شارژ گوشی را زمان زیادی بتواند نگه دارد. زیرا در شبانه روز به مدت طولانی از گوشی و مخصوصا اینترنت استفاده می کنند.
اما یک سری افراد هم زیاد با موبایل کاری ندارند و در طول روز بیشتر برای تماس های کاری از آن استفاده می کنند. این افراد باید موارد دیگری جز باتری موبایل را برای انتخاب در اولویت قرار دهند. مواردی همانند قوی بودن بدنه موبایل گزینه های مهمتری به نظر می آیند.

بررسی مشخصات رم گوشی:

اما درمورد رم گوشی باید بگوییم به طور کلی اگر به سرعت بالا نیاز دارید و همزمان از چندین نرم افزار استفاده می کنید باید از رم بالایی استفاده کنید. به طور مثال اگر اهل بازی کردن با موبایل و باز کردن برنامه های زیاد و اپ های موبایلی هستید سعی کنید حداقل گوشی هایی با رم 4 را انتخاب کنید. البته اکثر گوشی های امروزی حداقل رم 4 را دارد.
به این نکته هم دقت کنید که فضای داخلی خود گوشی در چه اندازه ای است. پیشنهاد ما حداقل 64 گیگ هست. التبه بهتر هست بدنبال موبایل هایی بروید که قابلیت اضافه کردن رم خارجی هم داشته باشند. تا اگر در زمانی شما نیاز به حجم و فضای داخلی بیشتری پیدا کردید، بتوانید این حجم اضافی مورد نیاز را با کمک اضافه کردن رم برطرف کنید.
البته بسته به حجم مورد نیاز شما یکی از بهترین حجم ها 128 است که فضای زیادی را در اختیار شما می گذارد.
منبع:
https://tejaratonline.ir/fa/news/156617/ راهنمای-خرید-موبایل


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28439
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید