امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

راهنمای خرید سیم کارت 0912 و ایرانسل


1401/07/27
کد خبر : 27755
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 23 نفر

هر فرد باید متناسب با نیاز خود، اپراتوری را انتخاب کند و اقدام به خرید سیم کارت آن اپراتور کند. ما در این نوشته از مرکز خرید و فروش سیم کارت یعنی وب سایت رند https://www.rond.ir قصد داریم تا شما را در خرید سیم کارت 0912 و خرید سیم کارت ایرانسل راهنمایی کنیم.


 خرید سیم کارت

خرید سیم کارت 0912 ارزان قیمت

سیم کارت  0912همراه اول از گذشته تا به حال علاوه بر اینکه طرفداران زیادی داشته، معتبرترین پیش شماره در ایران به شمار می آید. سیم کارت 912 به افراد و به کسب و کارها آن ها اعتبار می بخشد؛ به همین دلیل است افرادی که قصد ایجاد کسب و کاری را دارند، اقدام به خرید سیم کارت 912 می کنند.
قیمت سیم کارت 0912 به عواملی مثل کد سیم کارت، میزان رندی و وضعیت سیم کارت بستگی دارد. منظور از وضعیت سیم کارت این است که آیا سیم کارت کارکرده است یا نو؟ بدیهی است که سیم کارت نو قیمت بالاتری دارد. همچنین سیم کارت  912ارزش سرمایه گذاری نیز دارد؛ زیرا قیمت آن روز به روز در حال افزایش است.

خرید سیم کارت ایرانسل رایگان

در سال 1382، اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور رسمی کشور فعالیت خود در ایران آغاز کرد. ایرانسل ابتدا با ارائه سیم کارت های اعتباری رایگان و ارزان قیمت توانست طرفداران زیادی پیدا کند. سپس این اپراتور با ارائه سیم کارت های دائمی با طرح های ویژه مثل بسته های رایگان اینترنتی و مکالمه ای، توانست مردم را به خرید سیم کارت ایرانسل تشویق کند.
هم اکنون نیز شما در زمان خرید سیم کارت ایرانسل می توانید اقدام به خرید سیم کارت هایی کنید که دارای بسته های مکالمه ای و اینترنت رایگان باشد. همچنین ایرانسل در بازه های زمانی مختلف، اقدام به فروش سیم کارت های خود به صورت رایگان می کند.

محبوبیت بالای سیم کارت رند

از گذشته تا به حال سیم کارت های رند محبوبیت بالایی داشته است؛ زیرا شماره های رند بهتر در ذهن می مانند و همچنین از نظر داشتن اعتبار ارزشمند هستند. در زمان خرید سیم کارت رند به شرکت اپراتور، پیش شماره و میزان رندی خط دقت کنید؛ زیرا این سه عامل در قیمت سیم کارت رند تاثیرگذار است.


 خرید سیم کارت

اقداماتی که پس از خرید سیم کارت باید به آن توجه کنیم

حال بعد از خرید سیم کارت جدید باید اقداماتی را انجام دهیم؛ برای مثال باید شماره تلفن هایی که در سیم کارت قبلی ذخیره شده است را به سیم کارت جدید انتقال دهیم. اما سوال اصلی این است که با خرید یا تعویض سیم کارت، تکلیف حساب های کاربری ما در واتساپ، تلگرام و غیره، که با شماره قبلی ساخته ایم چه می شود؟ آیا باید آن ها را حذف کنیم و حساب جدید با شماره جدید بسازیم؟ آیا اطلاعاتمان پاک می شود؟
در جواب این سوال ها باید بگوییم که نیازی به حذف و ایجاد حساب کاربری جدید نیست و شما می توانید بدون اینکه اطلاعاتتان را از بین ببرید، شماره تلفن جدید خود را با شماره تلفن قدیمی خود در اپلیکیشن ها تغییر دهید. اما چگونه؟ گفتنی است انجام این کار در برنامه های مختلف، مراحل انجتم متفاوتی دارد.
به همین دلیل پیشنهاد می شود برای آموزش تغییر شماره در تلگرام ، تغییر شماره واتساپ ، تغییر شماره جیمیل ، تغییر شماره اینستاگرام ، تغییر شماره اس ام اس بانک و دیگر حساب های کاربری به وب سایت رند مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27755
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید