امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

راهنمای خرید بهترین هدایا برای خانم ها و آقایان


1401/07/27
کد خبر : 27531
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر
حال اگر شخص مورد نظرمان، سلیقه متفاوتی داشته باشد یا خود ما بخواهیم هدیه خاصی را داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هدایا برای افراد مختلف خانواده : مادر، پدر، همسر و ... بپردازیم.

خب اول ماجرا بریم سراغ آقایان.

بهرین هدیه برای آقایان

بیاید قبول کنیم که در بیشتر مواقع این آقایان هستند که برای خانم ها هدیه میخرند و خودشان متاسفانه کمتر شانس کادو گرفتن دارند . پس بهتره همین شانس کم رو غنیمت بشماری م و با یک هدیه خوب بتونیم غافلگیرشون کنیم.
 نکته ی مهمی که در هنگام خرید کادو برای آقایان وجود دارد و باید در نظر بگیرید این است که : مردان برخلاف زنان هدیه های کاربردی را بیشتر می پسندند پس باید برای خرید هدیه باب میل‎شان دقت بیشتری به خرج دهیم. مثلا پدر خود من عاشق محصولات طبی و طبیعیه. همینه که باعث شده ما هر سال براش روز پدر یا کمربند نمدی بخریم، یا کیف نمدی یا تشک نمدی یا ... بلاخره که چند ساله که ما روز پدر سر و کارمون با نمده و نمد باف.

بهترین هدیه برای خانم ها

خب قبل از اینکه توضیح بدیم که چه روزی با چه هدیه ای بگیریم.، به نظر من بهتره که اول سن و سال رو مشخص کنیم و بر اساس اون صحبت کنیم، درسته که شما روز مادر هم باید برای مادرتون هدیه بگیرید و هم خانمتون و هم مادر خانم، ولی خب حتما میدونید که نمیشه برای هر سه نفرشون یک جور سلیقه به خرج بدید.

بهترین هدیه برای روز همسر

همون طور که برای آقایان یک نکته رو گفتم، اجازه بدید اینجا هم یک نکته کاربردی رو خدمتتون عرض کنم : خانم ها خیلی راحت می توانند تفاوت هدیه ای که با عشق و وسواس انتخاب شده را با چیزی  که از سر رفع تکلیف خریداری کرده اید  تشخیص دهند.
برای خرید یک هدیه مناسب برای خانم ها اول باید بدانید و در نظر بگیرید که برای چه مناسبتی خرید می کنید و آن فرد چه نقشی در زندگی شما دارد.خب هممون میدونیم که خانم ها علاقه بیشتری به دریافت هدیه دارند و به عبارتی گرفتن یا نگرفتن آن در مناسبت ها خیلی برایشان مهم است ، باور کنید که شما می توانید با خرید یک هدیه مناسب همسرتان را به خود وابسته کنید و او را عاشق تر از قبل کنید، اما خب از سختی ها و مصاعب این موضوع هم در امان نخواهید بود!!!
خب بعد از دو دوتا چهارتا کردن و چند بار چک کردن حساب بانکی گزینه های مورد نظر شما برای کادو دادن به یک زن احتمالا زیورآلات ،کفش ،گل یا کتاب میتوانند باشند .البته لباس هم میتونه یک گزینه مناسب باشه به شرطی که سایزشون رو کامل بدونید. اگر سایز لباس انها را نمیدانید توصیه میشود از لباس کادو دادن دوری کنید چرا که یک لباس کوچک یا خیلی بزرگ اصلا مناسب یک هدیه از طرف یک جنتلمن نیست.

شاید زیور آلات به خاطر قیمتشون(و گاها به خاطر دوست نداشتن همسر از زیور آلات که هر بیگ بنگ به بیگ بنگ یک بار هم پیش میاد) الویت انتخاب شما نباشه.اما بدانید که هدیه دادن زیور آلات نشانه عشق شما و یک احساس پاک و قشنگ به یک زن میتونه باشه.اما همیشه نباید یک چیز بزرگ یا خیلی خاص به خانم ها هدیه بدید.گاهی زنها با یک هدیه کوچک و ساده نیز خوشحال میشوند.

بهترین هدیه روز مادر

مادر های عزیزمون هم معمولا مثل مرد ها فکر میکنن و با کمی بالا رفتن سنشون خیلی دوست دارن هدیه هاشون کاربردی تر باشه، همینه که میبینیم که توی روز مادر بیشتر از اینکه کادویی ها سرشون شلوغ باشه، لوازم خانگی ها و جهیزیه فروش ها سرشون شلوغه. البته خیلی ها هم هستن که واقعا دوست ندارن هدیه هاشون از نوع لوازم خونگی باشه، مثلا مادر من که عاشق محصولات صنایع دستیه و وقتی هدایایی از این قبیل براش میخریم انگار بهترین هدیه ای که میتونسته دریافت کنه رو کرده. یه سال براش پاپوش نمدی میخریم، یه سال کیف نمدی و احتمالا سال بعد هم فرش نمدی.

حالا که گفتیم چی رو بهتره برای کی بخرید، بد نیست بگیم یک کادوی درجه یک رو از کجا بخرید؟ از درجه یک.

درجه یک کجاست؟

"فروشگاه اینترنتی درجه یک" یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات صنایع دستی اصیل ایرانی  به شمار میره که با محصولات طبیعی و طبی که دارد دست شما رو کاملا باز میذاره برای انتخاب یک هدیه درجه یک  و کاربردی برای خانم ها و آقایان. با انتخاب و خرید محصولات طبی نمدی از این سایت در واقع  سلامتی رو به عزیزانتان هدیه  می دهید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27531
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید