امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای جامع خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز


1401/07/27
کد خبر : 28475
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

تبریز در شمال‌غرب ایران و شیراز در مرکز ایران قرار دارد. مسیر جاده‌ای بین این دو شهر هم از مسیرهای کوهستانی و سخت عبور می‌کند. همچنین فاصله بین این دو شهر حدود 1،400 کیلومتر است. پس چه روشی بهتر از مسیر هوایی برای سفر از تبریز به شیراز می‌تواند وجود داشته باشد؟ هواپیما شما را در کمترین زمان ممکن از تبریز به شیراز می‌رساند. همین موضوع باعث شده تا بلیط هواپیما تبریز شیراز یکی از محبوب‌ترین بلیط‌های هوایی در ایران باشد. پیمودن مسیرهای طولانی در سفرهای جاده‌ای می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا باشد. همچنین بیشتر زمان سفرتان را هم در مسیر خواهید بود و عملاً حداقل یک روز از خستگی راه باید استراحت کنید. با این حال از طریق پرواز تبریز شیراز، بدون هیچگونه خستگی به مسیر می‌رسید و اصلاً متوجه طول راه نخواهید شد. در این مقاله قصد تمام روش‌های مختلف خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز را به شما بگوییم.

روش خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز

بلیط هواپیما شیراز را می‌توان از روش حضوری یا اینترنتی خریداری کنید. برای خرید حضوری بلیط هواپیما تبریز شیراز باید به فرودگاه تبریز بروید. در این فرودگاه دفاتر مختلف ایرلاین‌های متفاوت را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید به دفاتر ایرلاین‌ها مراجعه نمایید تا بلیط هواپیما تبریز شیراز را تهیه کنید. در این روش امکان مقایسه بین ایرلاین‌های مختلف وجود نخواهد داشت. همچنین میبایست اولین بلیطی که پیدا می‌کنید را خریداری نمایید.
روش دیگر روش خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز شیراز است. در این روش می‌توانید از سایت‌های توریستی و گردشگری کمک بگیرید تا اقدام به خرید کنید. خرید از این سایت‌ها به سادگی آب خوردن است. ابتدا وارد سایت می‌شوید. سپس روی خرید بلیط هواپیما کلیک کنید. پس از آن مبدا را تبریز و مقصد را شیراز قرار دهید. تعداد مسافران و زمان سفر را مشخص کنید. سپس تمامی ایرلاین‌های مختلفی که در این تاریخ پرواز دارند، به شما نمایش داده می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید بین آن‌ها مقایسه انجام داده و یکی را انتخاب کنید. تمامی این مراحل کمتر از 5 دقیقه طول می‌کشد. پس می‌توانید به‌راحتی از خانه بدون کمترین دردسر، خرید خود را انجام دهید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز

 بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز


بهترین زمان سفر به شیراز، فصل بهار و مخصوصاً اردیبهشت ماه است. همه ما شیراز را به شهر بهارنارنج می‌شناسیم. به همین خاطر پرترددترین زمان سفر به شیراز، فصل بهار و اردیبهشت ماه است. در این فصل مسافران بسیاری عازم شیراز می‌شوند. همین موضوع باعث افزایش قیمت بلیط هواپیما تبریز شیراز می‌شود. پس اگر به‌دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما تبریز شیراز هستید، بهتر است هر زمانی به‌جز بهار را برای سفر خود انتخاب کنید. در ایام نوروز قیمت بلیط هواپیما تبریز شیراز به اوج خود می‌رسد. همچنین در فصل تابستان نیز قیمت در مقایسه با فصل پاییز و زمستان بیشتر است. پاییز و زمستان ارزان‌ترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز محسوب می‌شود. در این زمان می‌توانید انواع بلیط چارتر هواپیما تبریز شیراز را نیز پیدا کنید.  

زمان پرواز تبریز شیراز

پرواز تبریز شیراز در ساعت‌های مختلفی انجام می‌شود. این پرواز با وجود طولانی‌بودن مسیر زمینی، در عرض 2 ساعت انجام می‌شود. به همین خاطر می‌توانید برای سفر خود به‌خوبی برنامه‌ریزی کنید. بهتر است پروازهایی را انتخاب نمایید که حوالی ساعت 11 الی 12 حرکت می‌کنند. به این ترتیب حوالی ساعت 14 به مقصد می‌رسید. ساعت 14 زمان معمول برای تحویل اتاق هتل‌ها محسوب می‌شود. به این ترتیب می‌توانید بدون معطلی اتاق خود را دریافت نمایید. اگر هنگام شب به شیراز برسید، عملاً هزینه یک روز اقامت در هتل را پرداخت کرده‌اید، بدون آنکه اتاق خود را تحویل گرفته باشید. پس باید تلاش کنید که از صبح تا ساعت 14 به شیراز برسید تا متضرر نشوید.

بلیط رفت و برگشت تبریز شیراز

 خرید بلیط رفت و برگشت تبریز شیراز


با وجود آنکه مسافران بسیاری در مسیر تبریز شیراز حضور دارند؛ اما اتعداد پروازهای بسیاری در این مسیر دیده نمی‌شود. حتی اگر همین امروز به‌دنبال خرید بلیط تبریز شیراز باشید، شاید بلیطی برای چند روز بعد نصیبتان شود. پس همین موضوع نشان می‌دهد که به احتمال فراوان، برای خرید بلیط برگشت تبریز شیراز دچار مشکل می‌شوید. برای اینکه نگران زمان‌بندی در تحویل هتل و تاریخ پرواز نباشید، بهتر است بلیط رفت و برگشت تبریز شیراز را تهیه کنید. به این ترتیب می‌توانید برای سفر خود به‌خوبی برنامه‌ریزی کنید. همچنین اگر همزمان با خرید بلیط تبریز شیراز ، بلیط شیراز تبریز را هم تهیه کنید، در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد. در ضمن برای خرید بلیط رفت و برگشت تبریز شیراز محدودیتی در انتخاب بلیط مسیر برگشت نیست. یعنی مثلاً می‌توانید با ایران ایر به شیراز بروید و با ماهان باز گردید.

قیمت بلیط هواپیما تبریز شیراز

قیمت بلیط هواپیما تبریز شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد. تقریباً تمامی پروازهای تبریز شیراز فقط دارای بخش اکونومی هستند. پس در این زمینه تفاوت قیمتی ایجاد نمی‌شود. تفاوت قیمتی بیشتر به خاطر زمان پرواز است. همان طور که اشاره کردیم، در دوران پرتردد قیمت بلیط هواپیما تبریز شیراز افزایش پیدا می‌کند. در حال حاضر بیشترین پروازها به ایران ایر تعلق دارند. گاهی ایرلاین‌های دیگر نیز در این مسیر حضور پیدا می‌کنند و قیمتی متفاوت را ارائه می‌دهند. برای مثال ممکن است پرواز ماهان از ایران ایر گران‌تر باشد.

خرید بلیط چارتر تبریز شیراز

 خرید بلیط چارتر تبریز شیراز


پرواز چارتر به پروازی گفته می‌شود که زمان کمی به پرواز باقی مانده است و هنوز هم صندلی خالی در هواپیما وجود دارد. چه هواپیما با ظرفیت کامل حرکت کند و چه با یک مسافر، باید هزینه‌های ثابتی را پرداخت نماید. در این حالت به نفع شرکت‌های هوایی است که به هر ترفندی، مسافران خود را به حداکثر مقدار برساند. برای همین زمانی که صندلی خالی در هواپیما وجود داشته باشد، ایرلاین‌ها با ارائه تخفیف‌های ویژه، مسافران را ترغیب به خرید می‌کنند. به همین خاطر قیمت بلیط چارتر تبریز شیراز از بلیط‌های معمولی ارزان‌تر است.
البته باید بدانید که بلیط لحظه آخری هواپیما تبریز شیراز فقط در دوران کم‌تردد ارزان‌تر است. در دوران پرتردد اول از همه شاید کلاً بلیط برای پرواز پیدا نکنید و آنقدر متقاضی زیاد است که قیمت بلیط لحظه آخری از بلیط‌های معمولی بیشتر هم خواهد بود! پس اگر به‌دنبال خرید بلیط چارتر تبریز شیراز هستید، در دوران کم‌تردد هزینه کمتر و در دوران پرتردد هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. البته این در شرایطی است که بلیط به تعداد مسافران باشد.

معرفی ایرلاین آسمان

ایرلاین آسمان یکی از ایرلاین‌های معروف ایران است که با 23 فروند هواپیما، به 55 مقصد مختلف سفر می‌کند. یکی از قطب‌های این ایرلاین در فرودگاه دستغیب شیراز قرار دارد. این ایرلاین پروازهای مختلفی را از تبریز به شیراز انجام می‌دهد. قیمت بلیط ایرلاین آسمان از سایر ایرلاین‌ها بهتر است و خدماتی مناسب را به مسافران ارائه می‌دهد. بد نیست بدانید که قدمت این ایرلاین به سال 1359 باز می‌گردد و یکی از باتجربه‌ترین ایرلاین‌های ایران محسوب می‌شود. به تازگی چند هواپیمای جدید نیز به ناوگان آسمان اضافه شده‌اند.
خب دوستان متوجه شدیم که مسیر تبریز به شیراز با هواپیما حدود 2 ساعت طول می‌کشد. همچنین فصل بهار، اردیبهشت ماه و ایام تعطیلات تابستانی، پرترددترین و گران‌ترین زمان برای سفر به شیراز محسوب می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز نیز بهتر است به‌صورت اینترنتی اقدام کنید. خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز به‌صورت اینترنتی هم در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و هم باعث می‌شود که بتوانید بین ایرلاین‌های مختلف و تاریخ‌های متفاوت مقایسه انجام دهید. به این ترتیب قطعاً خرید بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تری خواهید داشت.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28475
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید