امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

راهنمای انتخاب انواع اکانت اسپاتیفای


1401/07/27
کد خبر : 28481
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

بسیاری از افراد هستند که علاقمند به موسیقی و پادکست های ایرانی و خارجی میباشند و این روز ها صحبت از اسپاتیفای میشود که میتوانید بسیار گسترده روی موسیقی و پادکست های صوتی زمان بگذارید. یکی از مواردی که بسیار مهم هست در حوزه اسپاتیفای نوع اکانت های خریداری شده میباشد که هر اکانت یک خصوصیاتی دارد که در این مقاله قصد دارید این موارد آموزش دهیم.

اکانت پرمیوم اسپاتیفای چگونه حسابی است؟

یک حساب کاربری که به تمام امکانات اسپاتیفای دسترسی کامل دارید و می توانید امکانات مختلف اسپاتیفای را استفاده کنید اکانت پرمیوم اسپاتیفای نامیده میشود. اکانت پرمیوم اسپاتیفای در واقع همان چیزی هست که علاقمندان دنبالش هستند و امکانات بی نظیری دارد مثلا شما میتوانید هر موسیقی را که نیاز دارید دانلود کنید و بعدا گوش دهید یا از حالت افلاین استفاده کنید و هر زمان که اینترنت دسترسی نداشته باشید پلی لیست خودتون میتوانید گوش دهید و از آن نهایت استفاده را داشته باشید.

اکانت پرمیوم در اسپاتیفای شامل رفع محدودیت ها هم میشود به طور مثال در اسپاتیفای تبلیغات زیادی بین صوت ها وجود دارد اما با استفاده از پرمیوم اکانت اسپاتیفای شما میتوانید بدون هیچگونه تبلیغی از اسپاتیفای نهایت استفاده را داشته باشید. همچنین در اکانت رایگان اسپاتیفای شما فقط میتوانید موسیقی کیفیت پایین گوش دهید اما در پرمیوم اکانت اسپاتیفای بدون محدودیت میتوانید کیفیت های بالا را تست کنید و استفاده نمایید. برای داشتن پرمیوم باید از صفحه ی خرید اکانت اسپاتیفای این محصول را تهیه نمایید تا بدون دردسر آن را تحویل بگیرید و نهایت استفاده را داشته باشید.

اکانت رایگان اسپاتیفای چه مزیت هایی نسبت به اکانت پرمیوم دارد؟

اکانت رایگان در واقع نسخه ای است که شما نمیتوانید امکانات زیادی داشته باشید و در واقع یک دمویی از اسپاتیفای می باشد. اسپاتیفای نسخه پایه ای در اختیار کاربران قرار داده که بدون نیاز به هیچگونه مبلغی بتوانند از اسپاتیفای استفاده کنند اما نه چندان جالب چون بسیاری از محدودیت ها مثل تبلیغات و دانلود نشدن موسیقی ها و موارد دیگری در این نسخه برخواهید خورد که البته برای افرادی که تمرکز خود را روی صوت نمیگذارند کافی هست.

کدام نوع اکانت را انتخاب کنیم؟

اگر میخواهید ساعت ها اسپاتیفای گوش دهید و از آن نهایت استفاده را ببرید بهترین انتخاب خرید پرمیوم اکانت اسپاتیفای است اما اگر زمان زیادی قرار نیست در اسپاتیفای باشید بهتر است از اکانت رایگان استفاده کنید که بهترین بازه ای را برای شما خواهد داشت اما اگر کیفیت موسیقی برای شما مهم است باز بهترین انتخاب پرمیوم اکانت اسپاتیفای میباشد. پرمیوم اکانت اسپاتیفای یکی از محبوب ترین نوع های اسپاتیفای است که شامل موارد زیر میباشد:

  • اشتراک فمیلی اسپاتیفای که قابلیت این را دارد تا 5 کاربر دیگر اضافه شود
  • اشتراک پرمیوم اختصاصی تک کاربره
  • پرمیوم دو کاربره برای دو اکانت

در آخر نتیجه میگیریم داشتن اکانت پرمیوم اسپاتیفای ضرورت بالایی ندارد اما بستگی به شخص دارد. حال انواع پرمیوم ها و مدت زمان را با هم بررسی میکنیم.

جزئیات پرمیوم اسپاتیفای

اکانت پرمیوم اسپاتیفای به صورت زمانی است به این صورت که شما باید هر چند وقت یکبار آن را تمدید کنید. به صورت یک ماه ، سه ماه ، شش ماه و یک سال موجود است که در سایت acctik.ir میتوانید پلن مدنظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

پرمیوم را میتوانید به دو صورت اکانت دارم و اکانت ندارم تهیه کنید اگر اکانت دارید میتوانید روی خود اکانتتون پرمیوم اسپاتیفای دریافت کنید اما اگر اکانتی ندارید میتونید در سایت اعلام کنید تا یک اکانت پرمیوم برای شما ساخته شود. اکانت جدید برای خودتان میشود و شما میتوانید ایمیل و رمز اکانت را تغییر دهید تا بدون هیچ مشکلی به راحتی بتوانید از اکانت اختصاصی به صورت فمیلی ممبر استفاده کنید.

تعداد نامحدود آهنگ

یکی از مزیت های اسپاتیفای پرمیوم داشتن تعداد نامحدود آهنگ که بدون هیچ محدودیتی میتوانید آهنگ ها و پادکست ها را گوش دهید و هیچگونه تایم یا محدودیتی اعمال نشده است از این بابت با خیال راحت میتوانید استفاده کنید اما تنها در زمانی که اشتراک اسپاتیفای شما برقرار است.

ساخت پلی لیست حرفه ای نامحدود

در اسپاتیفای پرمیوم میتوانید پلی لیست های مختلفی بسازید و هر کدام از پلی لیست هاتون هر زمان که خواستید ویرایش کنید یا به اکانت دیگری منتقل کنید در این مورد هیچگونه محدودیتی نیست و میتوانید بهترین ها را برای خود گلچین کنید و از آن استفاده کنید. ساخت پلی لیست در اسپاتیفای بسیار ساده است که میتوانید به راحتی آن را بسازید و استفاده کنید.

دانلود صوت ها

در اسپاتیفای میتوانید تمام آهنگ ها و صوت ها و پادکست ها را دانلود کنید و به صورت آفلاین به آن ها گوش دهید هیچگونه محدودیتی ندارد و بی انتها میتوانید این کار را انجام دهید. اسپاتیفای این امکان را گذاشته که بدون محدودیت از آن استفاده کنید

گوش دادن به صورت آفلاین

حتی اگر نتوانید در حافظه گوشی خود آهنگ ها را دانلود کنید و بعدا به آن ها گوش دهید میتوانید از مود آفلاین اسپاتیفای استفاده کنید و به راحتی موسیقی خود را در حالت آفلاین بدون اینترنت گوش دهید که قبلا باید آن موسیقی یا پلی لیست برای دانلود گذاشته باشید و به صورت دانلود شده و مخفی در گوشی شما باشد.

با خرید اکانت پرمیوم شما میتوانید امکانات بالایی که مقداری از آن اشاره شد استفاده کنید. با تهیه پرمیوم اکانت اسپاتیفای شما میتوانید نامحدود آهنگ گوش دهید و پلی لیست خود را با دیگران هم به اشتراک بگذارید و در ژانر مدنظر خود بگردید و انتخاب کنید و موسیقی گوش دهید. امیدوارم که از این مقاله خوشتان اومده باشه برای این که از سایت acctik.ir استفاده کنید کافیه وارد سایت شوید و محصول مدنظر خود را پیدا کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28481
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید