امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

راحت ترین روش خریداری کتاب های پزشکی


1401/07/27
کد خبر : 26374
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

 اگر از دانشجویان رشته پزشکی هستید و دوست دارید بدانید که چطور می توانید به ساده ترین شکل ممکن کتاب های مورد نیاز خود را پیدا کرده و خریداری کنید تا زمان خود را بیهوده از دست ندهید ادامه این مطلب را دنبال کنید.

کتاب های پزشکی امروزه از دسته کتاب های کمیاب یا حتی نایاب در کتابفروشی ها به حساب می آیند، به همین دلیل بسیاری از دانش آموختگان رشته پزشکی دچار درگیری هایی جهت تهیه اینگونه کتاب ها خواهند بود. قطعا اگر خودمان را جای آن ها قرار دهیم دچار اضطراب و استرس خواهیم شد و نگران آینده تحصیلی که پیش روی ماست خواهیم بود. با توجه به همین موضوع پیدا نمودن راه حلی برای این مشکل از واجبات در اینگونه رشته های دانشگاهی محسوب میگردد؛ اما جای نگرانی نیست چراکه شما می توانید هر کتاب پزشکی که به دنبال آن هستید را در سایت انتشارات جعفری به آدرس www.jafaripub.com  پیدا کرده و به صورت آنلاین خریداری کنید؛ اینگونه می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، به گونه ای که هم در زمان خود صرفه جویی می کنید و هم اینکه کتاب مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری خواهید کرد.

خرید کتاب های پزشکی از انتشارات جعفری

دانش آموختگان رشته های پزشکی و پیراپزشکی دارای واحد های بیشماری هستند که باید هر کدام از این واحد ها را پاس نمایند، رفرنس هایی که برای اینگونه رشته ها در نظر گرفته شده اند اکثر به زبان اصلی نگاشته شده اند. حال سوال اصلی که پیش خواهد آمد این است که برای سهولت در خواندن آیا میتوانیم ترجمه این کتاب ها را پیدا کنیم؟ یا حتی کتاب پزشکی زبان اصلی را از کجا میتوانیم تهیه کنیم؟ همه این ها سوالات و مواردی است که کمابیش هر دانشجویی را درگیر خواهد نمود. در سایت انتشارات جعفری همه این رفرنس های مهم و کلیدی با ترجمه یا به زبان اصلی قرار دارد که شما میتوانید آن ها را به ساده ترین شکل یعنی به صورت آنلاین خریداری کنید.


 خرید کتاب های پزشکی


یکی از کتاب های پزشکی که دانشجویان زیادی به دنبال خریداری آن هستند و می توان گفت پیدا کردنش در کتابفروشی ها کمی سخت است، کتاب بافت شناسی پزشکی جان کوئیرا می باشد. اگر شما هم به دنبال خرید کتاب جان کوئیرا هستید و دوست ندارید زمان زیادی را برای پیدا کردن آن تلف کنید؛ به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت انتشارات جعفری مراجعه کنید تا بتوانید  این کتاب را در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنید.
نسخه ای از این کتاب که در سایت انتشارات جعفری برای دانشجویان پزشکی قرار داده شده است، دارای لحنی شیوا و روان است به همین دلیل هر ساله در تعداد دانشگاه های زیادی در جهان به عنوان رفرنس و کتاب پایه معرفی میشود و توسط اساتید مرتبط و مجرب مورد تدریس قرار می گیرد. همچنین دارای تصاویر واضح با توضیحات کامل و شفاف است. این کتاب به دلیل پایه بودن دارای یک ویژگی خاص نیز میباشد، در این کتاب اطلاعاتی را که دریافت می کنید با ایمونولوژی و مباحث فیزیولوژی نیز آمیخته میشود و با توجه به این مورد شما را برای مباحث آینده در این زمینه آماده خواهد نمود. با توجه به مواردی که بیان شد میتوان این کتاب را از کتاب های پزشکی برتر در مقطع پایه معرفی نمود که شما هم میتوانید این کتاب را با زبان اصلی و هم با ترجمه فارسی از سایت انتشارات جعفری به راحتی خریداری کنید.

مزایای خرید کتاب های پزشکی به صورت آنلاین

 خرید کتاب های پزشکی


هر روش خریدی که شما انتخاب خواهید نمود بستگی به نوع علاقه شما در خرید خواهد داشت. امروزه خرید اینترنتی از بسیاری جهات حائز اهمیت است که از مزایای متفاوت آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
1.    خرید اینترنتی سریعتر انجام میگیرد و می توانید زمان خود را در این زمینه حفظ نمایید.
2.    خرید اینترنتی دارای شرایط برگشت محصول بوده و امکان برگشت هزینه در موارد زیادی وجود دارد.
3.    در خرید اینترنتی میتوانید بهترین انتخاب را از بین گزینه های متفاوتی بیابید و خریداری کنید.
4.    بسته بندی و تحویل کتاب بهتر انجام می پذیرد.
5.    هر کتاب کم یاب یا نایابی را با این روش می توانید تهیه نمایید.
6.    میتوانید کتاب مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری نسبت به کتابفروشی ها خریداری کنید.
پیدا کردن کتاب پزشکی یک مسئله است و خریداری آن با قیمت مناسب نیز یک مسئله دیگر است. ما در این مطلب به شما سایت انتشارات جعفری را معرفی کردیم تا هم بتوانید به راحتی کتاب پزشکی مورد نظر خود را پیدا کنید و هم اینکه آن کتاب را با قیمت مناسبی خریداری کنید. سایت انتشارات جعفری با دارا بودن مدت زمان زیادی تجربه در زمینه فروش محصولات خود توانسته است نامی پر آوازه و پر شهرت را برای خود به یادگار بگذارد و شما نیز به عنوان دانشجو می توانید کتاب پزشکی زبان اصلی و یا ترجمه شده آن را از طریق این سایت خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. تنها نکته ای که باید به آن بسیار توجه نمایید این است که در حین خرید کتاب در توضیحات سال چاپ و موارد مرتبط را بررسی نمایید تا در صورت امکان بدون بروز هیچ مشکلی بتوانید محصول مورد نیاز خود را یافته و آن را خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر درخصوص خرید کتاب های پزشکی به سایت انتشارات جعفری به آدرس www.jafaripub.com مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26374
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید