امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

رئیس جمهور: توافقات راهبردی بین ایران و ترکمنستان صورت گرفت


1403/06/07
کد خبر : 2409004
دسته بندی : سیاسی
تعداد بازدید : 177 نفر

دکتر مسعود پزشکیان در نشست خبری مشترک با «قربانقلی بردی‌محمداف» رهبر ملی ترکمنستان اظهار داشت: امروز روز مبارکی برای ما بود که در خدمت رهبر ملی کشور ترکمنستان بودیم و گفت‌وگوی خوب و موثری بین ما صورت گرفت.

وی افزود: توافقات راهبردی میان ما و ترکمنستان به امضا رسید و امیدواریم که این ارتباطات و توافقات منجر به گسترش همکاری فی مابین در سایر زمینه‌های همکاری شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم رهبر عزیز ترکمنستان ایام خوبی را در ایران سپری کنند و ان شاءالله در زمان بسیار نزدیکی در عشق آباد با ایشان دیدار خواهیم داشت و آنچه را نوشتیم را به صورت عملیاتی دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، «قربانقلی بردی‌محمداف» به منظور دیدار با مقامات رسمی کشورمان صبح چهارشنبه ۷ شهریور۱۴۰۳ وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی خانم «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر راه، مسکن و شهرسازی قرار گرفت.

همچنین امروز مراسم امضای اسناد همکاری میان ایران و ترکمنستان با حضور «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور کشورمان و «قربانقلی بردی‌محمداف» رهبر ملی این کشور برگزار شد و طی این مراسم چهار سند همکاری میان دو کشور به امضا رسید. /ایرنا


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2409004
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید