امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

دکتر اچ پی – نمایندگی محصولات اچ پی در ایران


1401/07/27
کد خبر : 28020
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 13 نفر

احتمالا شما هم در هنگام خرید سرو اچ پی ابتدا به دنبال نمایندگی رسمی این برند بوده‌اید. خرید سرور از نمایندگی امتیازات مهمی دارد که باعث می‌شود خریدار آن را در اولویت قرار دهد.
از مهم‌ترین دلایل خرید سرور از نمایندگی، گارانتی محصول است. ضمانتی که خیال خریدار را از بابت کیفیت و اصل بودن جنس تا حد زیادی راحت می‌کند. البته که صرف وجود گارانتی تضمین کننده سطح کیفی محصول نیست و عوامل دیگری نیز موثر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
برای خرید مستقیم از فروشگاه دکتر اچ پی، نمایندگی رسمی محصولات اچ پی در ایران از طریق لینک زیر وارد وبسایت شوید:
خرید سرور اچ پی

سرور، هسته اصلی شبکه

 دکتر اچ پی


اهمیت خرید سرور برای یک شرکت یا مجموعه آن قدر بالاست که برای انتخابش باید ارزیابی مفصلی کرد. این ارزیابی شامل موارد زیر می‌شود:

-    سرور شبکه قرار است به چه تعداد کاربر سرویس‌دهی کند؟ باید حواسمان باشد که ملاک، تعداد کاربران فعلی مجموعه نیست. بلکه باید در نظر گرفته شود که در آینده هم چند کاربر جدید قرار است به شبکه متصل شوند. اگر شرکت در حال رشدی هستید که در آینده احتمالا تعداد کارکنانتان افزایش می‌یابد و یا دفاتر نمایندگی در شهرهای دور ایجاد خواهید کرد، پس بهتر است سراغ سرورهایی بروید که ظرفیت پاسخگویی بالایی دارند.
-    مجموعه ما تا چه اندازه نیاز به حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی داده‌ها دارد؟ ممکن است یک شرکت کوچک باشید که حافظه داخلی مسئله اصلی شما نباشد و بیشتر ترجیح می‌دهید از سروری استفاده کنید که بتواند از هاردهای پرسرعت‌تر پشتیبانی کند. در عین حال ممکن هم هست که اصلا یک دیتاسنتر داشته باشید و در این صورت، امنیت و ظرفیت حافظه داخلی سرور ملاک‌های مهم‌تری هستند.
-    قدرت مهم‌تر است یا سرعت؟ پاسخ به این سوال می‌تواند تاثیر بسزایی در نوع کانفیگ سرور شما داشته باشد. این کانفیگ شامل اجزای مختلفی می‌شود که در راس آن پردازنده سرور و در جایگاه بعدی رم سرور می‌باشد.
با ارزیابی صحیح از آن چه شرکت در حال حاضر نیاز دارد و نگاه به آینده که قرار است حجم فعالیت‌های مجموعه چقدر رشد کند، می‌توان به یک انتخاب صحیح در سرور مورد نظر داشت.

علاوه بر موارد فوق، نکات مهم دیگری نیز درباره خرید سرور وجود دارد. برای مثال انعطاف پذیری سخت‌افزاری یک سرور از مهم‌ترین مسائل در انتخاب آن است. این که بتوان قابلیت‌های فنی سرور را ارتقا داد تا بتوان زمان طولانی‌تری از آن استفاده کرد. نمونه موفق در این باره نسل‌های هشتم و نهم مدل HP Proliant DL380 است که با وجود عرضه مدل‌های جدیدتر، همچنان در حال استفاده هستند و حتی به صورت کارکرده خرید و فروش می‌شوند.

سرور نو یا کارکرده؟ مسئله این است!

 دکتر اچ پی


از مهم‌ترین دلایل اهمیت خرید از نمایندگی سرور اچ پی، تفاوت کالای کارکرده و نو است. همان طور که احتمالا در جریان هستید، خرید و فروش سرورهای کارکرده در بازارهایی مثل بازار ایران امری رایج است. این به خودی خود چیز بد یا خوبی نیست و بستگی به شرایط و شناخت مشتری از سرور دارد.
چرا سرور کارکرده می‌خریم؟ اصلی‌ترین دلیل مسلما شرایط اقتصادی است. سرورهای نسل جدید بنا به دلایلی چون افزایش قیمت ارز یا پیشرفت فنی سرورها هزینه بالایی دارند و این شاید برای یک شرکت کوچک یا متوسط مقرون به صرفه نباشد.
حتی بسیاری از شرکت‌های بزرگ هم تمایلی به خرید مدل جدید سرور ندارند و آن را هزینه‌ای اضافی می‌دانند. چرا که ممکن است آن چه شرکت مذکور از یک سرور نیاز دارد، مدل مثلا نسل هفتم یا هشتمی سرورهای DL برطرف کند. بنابراین خرید مدل گران قیمت جدید غیر ضروری است.
بعضی از مدل‌های سرور اچ پی با وجود گذشت سال‌ها از عرضه آن‌ها و وجود مدل‌های جدیدتر، همچنان پرطرفدار هستند. به طور مثال سرور DL380 G8 که در زمان خود پرفروش‌ترین سرور جهان شده بود، هنوز جایگاهی دست نیافتنی دارد و با این که تولید آن توسط HP متوقف شده، بسیاری از کمپانی‌ها از این سرور استفاده می‌کنند. راز موفقیت سرورهایی نظیر DL380 G8 در انعطاف‌پذیری بسیار بالای آن است. این بدین معناست که سرور توانایی ارتقا از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را داراست و در صورتی که بتوان یک DL380 G8 کارکرده، اما سالم یافت، با ارتقای بخش‌هایی از آن می‌توان به خوبی از سرور استفاده کرد.
اهمیت خرید از نمایندگی سرور اچ پی این جا هویدا می‌شود. در فروشگاه‌های غیر معتبر این امکان وجود دارد که سرور کارکرده را به عنوان سرور نو به فروش برسانند، یا سرور کارکرده‌ای که آسیب دیده و عمر زیادی برایش باقی نمانده را تحت عنوان کارکرده در حد نو بفروشند. در حالی که فروشگاه نمایندگی اچ پی با تضمین اصل بودن کالا این نگرانی را برطرف می‌کند.
فروشگاه دکتر اچ پی به عنوان نمایندگی سرور اچ پی علاوه بر تضمین اصل بودن کالا، سرور و هر قطعه دیگر را پیش از فروش از پروسه تست کیفیت می‌گذارند تا از سلامت آن اطمینان یابد.
https://www.drhp.ir

ضمانت واقعی تنها از عهده نمایندگی بر می‌آید

گارانتی محصول اهمیت فوق‌العاده زیادی در تفاوت خرید از یک فروشگاه با نمایندگی برند دارد. خدمات پس از فروش فروشگاهی که نمایندگی اصلی برند است، قابل مقایسه با یک مغازه یا فروشگاه معمولی نیست.
در فروشگاه دکتر اچ پی پنج عامل به عنوان ضمانت واقعی کالا مورد توجه قرار گرفته است:
-    پشتیبانی مطمئن: چه پیش از خرید کالا و چه پس از آن، تیم کارشناسان دکتر اچ پی همواره همراه خریدار است تا پاسخگوی هر سوال یا مشکل فنی باشد. مشاوره صحیح کارشناسان دکتر اچ پی می‌تواند در انتخاب سرور مناسب تاثیرگذار باشد.
-    خرید هدفمند: با شناخت نیاز از آن چه شرکت شما نیاز دارد، تیم مشاورین خرید دکتر اچ پی کمک می‌کنند تا انتخاب درست‌تری داشته باشید.
-    ضمانت کالای اصل: تمامی کالاها پیش از فروش توسط تیم فنی بررسی و تست می‌شوند و در صورت بروز هرگونه مشکل پس از خرید، تا رفع مشکل فروشگاه دکتر اچ پی همراه خریدار می‌باشد.
-    پرداخت مطمئن: دکتر اچ پی علاوه بر راه‌های عادی خرید اینترنتی، امکان پرداخت در محل را هم فراهم کرده تا خیال خریدار از بابت خرید خود کاملا آسوده باشد.
-    ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن: فروشگاه دکتر اچ پی دارای انواع سرورهای اچ پی و قطعات جانبی آن است و به همین خاطر بلافاصله پس از خرید در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به ارسال کالا می‌کند.

دکتر اچ پی به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه سرور و قطعات برند HP با بیش از ده سال سابقه بر سه اصل مهم تاکید دارد؛ تضمین اصل بودن کالا، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و پرداخت در محل که هر سه این اصول برای ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان است و به همین خاطر دکتر اچ پی بهترین مرجع برای خرید سرور و قطعات جانبی آن است.  


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28020
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید