امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

دوره عکاس حرفه ای را در خانه یاد بگیر


1401/07/27
کد خبر : 27974
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 18 نفر

حرفه عکاسی همواره جزء جذابترین و شیرین‌ترین حرفه های هنری است. چه برای کسی که عکس می‌گیرد و چه برای کسی که از آن عکس گرفته می‌شود. در کل ثبت لحظات و خاطرات همواره برای انسان ها ارزشمند و مهم بوده در غیر این صورت هیچوقت دوربین عکاسی ساخته نمی‌شد. به همین منظور افراد یک اهمیت و حساسیت خاصی نسبت به این حرفه قائل هستند و در تلاش هستند برای ثبت لحظات اطرافشان از زیرکانه‌ترین ترفندها و بهترین امکانات استفاده کنند.

آتلیه ها و عکاسی های بسیاری در سطح شهرها تاسیس شده تا لحظات مورد علاقه افراد را ثبت کنند. همچنین آموزشگاه ها و موسسات بسیاری نیز بوجود آمده تا به مشتاقانه یادگیری عکاسی، آموزش دهند. کل این سیستم بیانگر سرعت پیشرفت عکاسی و میزان موفقیت در آن است.
علاقه مندان بسیاری به حرفه عکاسی وجود دارند که میخواهند این حرفه را به طور جدی فرا بگیرند اما بنا به شرایطی که دارند نمی‌توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند. درس و دانشگاه، مشغله کاری و زندگی، دور بودن مسیر رفت و آمد، نداشتن برنامه خالی و ... از جمله دلایلی هستند که اجازه شرکت در کلاس آموزش عکاسی به یک علاقه‌مند را نمی‌دهد. اما چاره چیست؟
خانه صنعت و معدن ایرانیان برای علاقه مندان فراگیری حرفه عکاسی شرایطی را فراهم کرده که به آنها فرصت شرکت در دوره های آموزش عکاسی داده می‌شود. به طوری که هنرجو بدون شرکت در کلاس حضوری و به شکل مجازی می‌تواند در کلاس ها شرکت کند و در نهایت به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شود.
فرقی نکند در کجای ایران ساکن هستید، در اهواز زندگی می‌کنید یا تبریز، این دوره با کیفیتی یکسان با دوره حضوری برای شما برگزار می‌شود و چه بسا مزایای بیشتری نسبت به کلاس حضوری دارد.

هر آنچه برای عکاس شدن باید فرا بگیرید

عکاس حرفه ای


اگر یک فرد کاملا مبتدی در عکاسی هستید و نگران این می‌باشید که نتوانید در دوره ها شرکت کنید باید بگویم که خیالتان آسوده باشد، برای شرکت در کلاس های آموزشگاه عکاسی خانه صنعت و معدن ایرانیان اصلا لازم نیست تجربه و یا اطلاعاتی از قبل داشته باشید. درواقع آموزشگاهی معتبر و بهترین است که بتواند یک مبتدی را به یک متخصص تبدیل کند و پس از آن نیز بتواند هنرجوی خود را ساپورت کند؛ که خانه صنعت و معدن ایرانیان نیز در این مورد سرآمد است.

در این کلاس ها تمام نکات و ترفندهایی که لازم است تا از شما یک حرفه‌ای بسازد، آموزش خواهید دید. این دوره در طی 4 ترم برگزار می‌شود و در هر ترم نیز به مبحث خاصی از عکاسی پرداخته می‌گردد. این ترم ها به شرح زیر هستند:
ترم اول) عکاسی عمومی و دیجیتال: انواع دوربین، تمامی نکات مربوط به هرکدام و نحوه کار کردن با آنها در این ترم به شما آموزش داده می‌شود.
ترم دوم) عکاسی تکنیکال: با تمامی سبک های عکاسی از جمله پرتره، تبلیغاتی، مدلینگ، صنعتی، هنری، ورزشی، معماری، ودینگ و... آشنا خواهید شد. همچنین تکنیک ها و ترفندهای گوناگون برای اینکه بتوانید یک عکس خلاقانه ایجاد کنید به شما آموزش داده می‌شود.
ترم سوم) نورپردازی در عکاسی: انواع تجهیزات و تمام نکات، ترفندها و تکنیک های مربوط به نورپردازی در انواع عکاسی در این ترم یاد خواهید گرفت.
ترم چهارم) نرم افزارهای عکاسی: با نحوه کار کردن با نرم افزارهای معروف ادیت عکس یعنی فتوشاپ و لایت روم برای خلق تصاویر جذاب و زیبا تاثیرگذار آشنا خواهید شد.

یادگیری دوره عکاسی در خانه

عکاس حرفه ای


همانطور که اشاره شد فرقی نمی‌کند در کجای ایران ساکن هستید، به راحتی خواهید توانست دوره عکاسی را بدون شرکت در کلاس حضوری، بگذرانید. آموزش عکاسی در اهواز کاملا بصورت تخصصی همراه با اساتید مطرح و با تجربه برای علاقه مندان به حرفه عکاسی توسط تیم حرفه‌ای خانه صنعت و معدن ایرانیان برگزار می‌شود.

شما از طریق شرکت در کلاس های غیر حضوری می‌توانید بهترین استفاده را از وقت خود داشته باشید. درواقع به جای اینکه زمان و هزینه خود را در مسیر رفت و آمد به کلاس تلف کنید، می‌توانید به تکرار و تمرین نکاتی که در جلسه آن روز آموزش داده شد بپردازید. همچنین با بررسی ویدیو آموزشی که در پایان کلاس به شما داده می‌شود، میتوانید ابهامات خود را برطرف کرده و بار دیگر نکات داخل کلاس را برای خود مرور کنید.

مهارت عکاسی حرفه ای به صورت آنلاین

عکاس حرفه ای


دقیقا همان مباحثی که در کلاس حضوری به هنرجویان آموزش داده می‌شود، در کلاس های غیر حضوری با همان استاد تدریس می‌گردد. درواقع در کلاس های آموزش عکاسی در تبریز، حضور آنلاین هنرجو در کلاس لازم است چراکه استاد با حضور در آموزشگاه به صورت آنلاین در کلاس حاضر شده و به رفع اشکال و آموزش دانشپذیران می‌پردازد. اساتیدی منتخب شده همگی از عکاسان برتر و مطرح کشور می‌باشند که کاملا به طور دلسوزانه تجارب خود را در اختیار شما می‌گذارند.

همچنین همراه با استاد یک استادیار نیز حضور دارد و به صورت 24 ساعه کلاس را پشتیبانی کرده و به برطرف کردن سوالات و مشکلات پیش آمده می‌پردازد. علاوه بر آن استادیار تمام طول کلاس را ضبط می‌کند. این فایل ضبطی پس از اتمام کلاس در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید بار دیگر مروری بر مباحث کلاس داشته باشید.
برای شرکت در این دوره ها تنها موردی که لازم است داشته باشید، داشتن دوربین DSLR است. باتوجه به این که این نوع دوربین ها قابلیت تعویض لنز دارند، نسبت به سایر دوربین های دیگر از کارایی بالاتری برخوردار بوده و کیفیت آن ها نسبت به دوربین های کامپکت خیلی بهتر است.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27974
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید