امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

دوره عکاسی در تهران با هنر آموزی


1401/07/27
کد خبر : 28239
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 17 نفر

عکاسی از جمله فعالیت هایی است که هم به عنوان هنر و هم به عنوان یک حرفه شناخته می‌شود. به طور کلی عکاسی یکی از حرفه های لذت بخش و جذاب محسوب می‌شود؛ چه برای عکاس و چه برای کسی که از او عکس گرفته می‌شود. در سطح شهر، آموزشگاه های بسیاری وجود دارد که به آموزش عکاسی برای علاقه مندان می‌پردازند. اما برای آنکه بتوانید در این زمینه پیشرفت کنید لازم است که به یک موسسه باتجربه و معتبر مراجعه کنید. مجموعه هنر آموزی با داشتن چندین سال سابقه حرفه‌ای در زمینه آموزش عکاسی و برگزاری دوره های عکاسی توانسته به معتبرترین آموزشگاه عکاسی در تهران تبدیل شود.

شیوه برگزاری دوره های عکاسی به صورت جامع و اجرایی

نحوه برگزاری دوره عکاسی در یادگیری و پیشرفت هنرجو بسیار تاثیر گذار است و این فرایند کاملا باید به صورت اصولی و صحیح انجام گیرد. برگزاری دوره های عکاسی در هنر آموزی به صورت عملی و اجرایی می باشد و با گذراندن این دوره دیگر نیازی به آموزش های بیشتر نخواهید داشت زیرا در این دوره از صفر تا صد عکاسی به شما آموزش داده خواهد شد و به هر آن چه که برای ورود به بازار کار حرفه ای عکاسی نیاز داشته باشید دست خواهید یافت .
کلاس های عکاسی علاوه بر مدرک معتبر و بین المللی باید شما را برای ورود به بازار کار حرفه ای و کسب درآمد آماده کند و آموزش ها باید مطابق با متد های روز دنیا باشد که برای انجام پروژه ها و لذت بردن از رشته ای که در آن آموزش حرفه ای دیده اید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید .
نکته ای که برای ورود به دوره عکاسی مرکز آموزش هنر آموزی باید بدانید این است که شما برای شروع این دوره نیازی به گذراندن پیش نیاز نخواهید داشت. البته بعضی از شما عزیزان صرفا برای علاقه شخصی و لذت از عکاسی در دوره های عکاسی ثبت نام می کنید که این موضوع نیز در اجرای پروژه ها و سیاست برگزاری دوره ها لحاظ شده است.


دوره عکاسی

سر فصل های دوره عکاسی هنر آموزی

در دوره عکاسی مجموعه هنر آموزی، تمام نکات و ترفندهایی که لازم است تا شما از یک مبتدی به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید، آموزش خواهید دید. همچنین با مراجعه به مقالات هنر آموزی می‌توانید اطلاعات و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. در هر ترم شما موارد زیر را آموزش خواهید دید:

ترم یک: عکاسی عمومی و دیجیتال

در این ترم با اصول اولیه و مبانی عکاسی و مفاهیم آن آشنا خواهید شد . آشنایی با دوربین و تسلط بر منوی آن ، سرعت شاتر و کاربرد دیافراگم درعکاسی ، عمق میدان ، کادربندی و ترکیب بندی و… از جمله مواردی است که دراین ترم آموزش داده خواهد شد.

ترم دو: عکاسی تکنیکال

در ترم دوم تکنیک های مختلف در همه ژانرهای عکاسی ، پرورش خلاقیت در عکاسی و ایده پردازی و استفاده از ابزار و وسایل متفاوت در عکاسی؛ آشنایی با سبک های مختلف عکاسی مثل عکاسی تبلیغاتی، عکاسی معماری، عکاسی مدلینگ و عکاسی طبیعت … همه این ها مواردی است که به صورت اصولی در این ترم آموزش خواهید دید.

ترم سه: نورپردازی استدیویی در عکاسی

نور مهمترین عنصر در عکاسی است بهتر است بگوییم عکاسی ثبت نور در عکاسی است . شناخت نور و تاثیر آن در عکس از نکاتی است که به عنوان یک عکاس حرفه ای باید توانایی شناخت و به کارگیری اصولی تجهیزات نورپردازی و حتی خلاقیت در استفاده از ابزار و نور را داشته باشید .
بعد از آشنایی با تاثیرات نور و شناخت تجهیزات نورپردازی در آتلیه ، با استفاده از خلاقیت می توانید عکس های خارق العاده ای را ثبت کنید و از عکاسی در آتلیه و جذابیت های آن لذت ببرید . در این ترم انواع نورپردازی وتکنیک های مختلف به شما آموزش داده می شود و شما تکنیک های نورپردازی درعکاسی پرتره ، مدلینگ، صنعتی ، تبلیغاتی و… را به صورت حرفه ای آموزش می بینید .

ترم چهار: نرم افزارادیت عکس در عکاسی

در ترم آخر با آموزش نرم افزارهای تخصصی می توانید عکس هایی که میگیرید را با تغییر کنتراست ، رتوش چهره ، بکگراند سازی ، ساخت آلبوم ژورنالی …و یا ادیت های ظریف و جذاب به یک عکس زیباتر تبدیل کنید . همچنین آماده سازی عکس ها جهت چاپ به شما آموزش داده می شود.



دوره عکاسی

ارائه مدرک معتبر بین المللی

در پایان دوره مدرک مورد تایید وزارت صنعت ، معدن و تجارت را دریافت خواهید کرد که بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. این مدرک قابلیت ترجمه دارد و مهر دادگستری نیز می خورد که شما بتوانید به خارج از کشور مهاجرت کنید و مدرک خود را ارئه دهید.
البته گرفتن مدرک برای شروع کار حرفه‌ای کافی نیست. ارزش کار شما به تخصصی است که کسب کرده اید. داشتن مدرک می تواند کمک کننده باشد اما به تنهایی مورد اهمیت نیست و شما باید در دوره هایی شرکت کنید که تمامی آنچه را که در عکاسی به آن نیاز دارید را توسط اساتید با تجربه آموزش ببینید. البته علاوه بر آموزش مفید باید تمرینات مستمر داشته باشید و این نکته را بدانید تا تمرین نکنید ، اشتباهات خود را متوجه نمی شوید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28239
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید