امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

در مورد مدل های برتر سرور HP آشنا شوید


1401/07/27
کد خبر : 27632
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 21 نفر

برای آشنایی بیشتر با سرور های اچ پی اینجا کلیک کنید

انواع سرورهای hp موجود

وقتی صحبت از سرورهای با کارایی بالا می شود، HPE برندی است که می توانید به آن اعتماد کنید. تمامی این محصولات توسط شرکت هیولت پاکارد (HPE) فروخته شده است. در نتیجه کمیت و تنوع بسیار زیاد انواع سرورها، جای دادن همه آنها به فضای زیادی نیاز دارد.


مدل های برتر سرور HP


سرورهای سری ProLiant DL (همچنین به عنوان سرورهای Recomont شناخته می شوند)، سرورهای سری ProLiant ML (همچنین به عنوان سرورهای ایستاده یا تاور نیز شناخته می شوند) و سرورهای سری ProLiant Blade همگی در بازار ایران (به نام سرور اچ پی) موجود هستند. در بازار ایران از معروف ترین سرورها می توان به سرورهای Blade و Synergy (همچنین به عنوان سرورهای ماژولار) اشاره کرد.
برخی از مدل های HPE Apollo با طیف گسترده ای از قابلیت ها و ساختارها به فروش می رسند و این صفحه تمامی این مدل ها و همچنین HPE Superdome Flex، HPE Simplivity، HPE Edgeline و HPE Cloudline را پوشش می دهد. از طرف دیگر، سرورهای HP همگی یک هدف را دنبال می کنند: ارائه بیشترین قدرت پردازشی ممکن.
در اینجا، علیرغم اینکه قبلاً جداول مشخصات دقیق، توضیحات فنی و کمک فنی را در اختیار شما قرار داده‌ایم، سعی کرده‌ایم انواع مختلف سرورهای اچ‌پی و عملکرد آنها را به طور خلاصه‌تر توضیح دهیم.

معرفی بسیاری از مدل های سرور HP


HPE Apollo

تکنیک HPC و جریان های پیچیده تجزیه و تحلیل داده ها برای بهبود این سرورها استفاده شده است.


مدل های برتر سرور HP

HPE Superdome Flex

پردازش نرم افزار حیاتی، تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی و محاسبات با عملکرد بالا همگی توسط این سرورها (HPC) متحول شده اند. معماری ماژولار و موازی این سرور به آن اجازه می دهد در حالی که حداقل فضای کف را اشغال می کند، گسترش یابد.

HPE Synergy

زیرساخت سرور blade که ممکن است در هر محیط کاری و ابری ترکیبی استفاده شود.

SAP BusinessObjects SimliVity

مدل های برتر سرور HP



پلتفرم درجه یک سازمانی که می تواند به عملکرد نرم افزار کمک کند و اتصال، عملکرد، پشتیبان گیری و بازیابی VM ها را بهبود بخشد.

HPE ProLiant DL

سرورهای رک بهینه شده همان الزامات امنیتی سرورهای صنعتی (معروف ترین نوع سرور) را برآورده می کنند.

HPE Edgeline

ساختارهای OT و IT در سطح کلاس سازمانی از طریق HPE Edgeline یکپارچه شده اند. قابلیت های شگفت انگیز این سیستم به ما امکان می دهد بهترین و پیچیده ترین محاسبات را انجام دهیم.

HPE Cloudline

طراحی زیرساخت مرکز داده ابری انعطاف پذیر و مقیاس پذیر مورد نیاز است.

HPE ProLiant ML

سازمان های کوچک و متوسط می توانند از استفاده از سرورهای برج بهره مند شوند. معماری ابری ترکیبی یا داخلی شما برای آنها مشکلی نخواهد داشت.

قفسه های قابل ترکیب از Hewlett-Packard


پلت فرم ابری هیبریدی با معماری باز و انعطاف پذیر، که می تواند با مقیاس رک تنظیم شود و محاسبات ابری را در شبکه های محلی ارائه دهد، ممکن است ساخته شود.

سرورهای HP ProLiant ML

تعریف بخش بندی ما اولین قدم در استفاده از سرورهای HP در تجارت شما است. ما می توانیم از دو مدل HPE یا یک مدل تجربی برای این کار استفاده کنیم. بعید است که بتوانید با مدل شرکتی HPE با موفقیت کار کنید، بنابراین مدل آزمایشی و نمونه HPE آن را بررسی خواهیم کرد.

در سرورهای اچ پی، تعداد کاربران و میزان قدرت پردازشی رایج ترین نیازها هستند. زمانی که یک شبکه تعداد کاربران بیشتری داشته باشد یا نیاز بیشتری به پردازش داشته باشد، مدل های قدرتمندتر مورد نیاز است.
زمانی که پردازش به چند برنامه اصلی اداری، حسابداری و وب گردی در شرکت های کوچک یا استارت آپ ها محدود می شود. سرورهای سری ProLiant ML همیشه در دسترس هستند. برای شبکه های کوچک و سازمان های اساسی، این سرورها قابلیت های زیادی را در اختیار ما قرار می دهند.

اگر شرکت شما شلوغ تر شود و کاربران بیشتری داشته باشد و نیاز به استفاده از نرم افزار قدرتمندتر داشته باشد، دو گزینه وجود دارد. سرورهای سری ProLiant ML و ProLiant DL ممکن است ارتقا داده شوند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که این حرکت مستلزم تنظیمات قابل توجهی در اتاق سرور و زیرساخت شبکه است.

مادربرد سرور از نوع سرور سری ProLiant ML ممکن است تا دو CPU را در خود جای دهد. ممکن است یک ترابایت رم نیز به سیستم اضافه شود. تمامی سیستم عامل ها و همچنین بردهای تخصصی مانند iLO در نرم افزار مجازی سازی و مدیریت گنجانده شده اند. همه نرم افزارها را می توان به سادگی بر روی این سرورها نصب کرد و آنها می توانند خدمات را به تعداد کافی از کاربران ارائه دهند.

به عنوان یک جایگزین، سرورهای سری ProLiant ML ممکن است انتخابی عالی باشند اگر به یک ایستگاه کاری قدرتمند برای برنامه های گرافیکی یا پردازشی نیاز دارید. اجازه دهید. در حالی که دارای اتصالات خروجی کافی برای اتصال به طیف وسیعی از نمایشگرها یا تجهیزات دیگر هستند، این سرورها به راحتی ادغام می شوند.

سرورهای اختصاصی اچ پی

HP Standalone Servers

مدل های برتر سرور HP

سرور ProLiant DL

این نوع سرور بسیار قدرتمندتر از نوع ML است زیرا در یک رک نصب شده است. طیف گسترده ای از انواع و نسل های سرور در اینجا گنجانده شده است. این چندین مدل سرور HP تقریباً تمام اطلاعاتی که بسیاری از کاربران در مورد تنظیمات و گزینه های پیکربندی مختلف سرور HP می دانند را پوشش می دهند. با دو و چهار پردازنده و بیست و چهار تا نود و شش اسلات رم، ممکن است سرورهای قوی سری DL380 و DL 560 را برجسته کنیم که قابلیت پردازش و خدمات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

سرورهای Recomont تمام منابع سرور را در اختیار کاربر نهایی قرار می دهند. "نصب تمام سخت افزارهای لازم برای افزایش قدرت، ایمنی یا ذخیره سازی قابل انجام است. آنها همچنین با جدیدترین نوآوری های سخت افزاری HPE سازگار هستند.

آنها ممکن است هر سیستم عاملی را از HPE یا شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت روی سرورهای ProLiant اجرا کنند. این سرورها می توانند حتی سیستم عامل های بازی مبتنی بر لینوکس را اجرا کنند.
سرورهای خط HP ProLiant DL در طیف گسترده ای از سازمان های تجاری و دولتی یافت می شوند. علاوه بر این، اینها محبوب ترین سرورهای HP در بین همه بودند. اگر به دنبال راه اندازی یک شبکه جامع هستید، سرورهای خط ProLiant DL یک انتخاب عالی هستند.

با سرورهای ProLiant DL، می توانید نرم افزار خود را پیگیری کنید، امنیت خود را بررسی کنید و داده های خود را با خیال راحت ذخیره کنید.

سرورهای Blade از HP ProLiant

فقط تیغه های روی رک (مشابه سرورهای ProLiant DL) این سرورها را منحصر به فرد می کند. چندین مزیت برای این نوع سرور hp وجود دارد، از جمله توانایی آن در پردازش مقادیر زیادی از داده ها و همچنین توانایی آن در مدیریت مجازی سازی. به طور کلی، آنها استفاده می شوند زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند و بنابراین امکان قرار دادن سرورها و تجهیزات شبکه بیشتری را در یک فضای معین فراهم می کنند.
تمام اجزای فنی، نرم افزاری و سخت افزاری سرور با ProLiant DL یکسان است، به جز این که فضای بیشتری برای حرکت داریم.


مدل های برتر سرور HP

سرورهای کلاس Enterprise ساخته شده توسط HPE

سرورهایی که تاکنون در مورد آنها خوانده ایم، برای ایجاد یک شبکه بر اساس مفاهیم شبکه استاندارد کار کرده اند. همه سرورها تلاش کرده‌اند تا فناوری‌های مجازی‌سازی مانند محاسبات ابری و هوش مصنوعی را به کار ببرند، اما به دلیل ماهیت قدیمی بسیاری از زیرساخت‌ها، توسعه کامل آن‌ها در این دسته امکان‌پذیر نیست. هیچ مدل سرور HP برای انتخاب وجود نداشت. در نتیجه، HPE سرورهای مختلفی را به صنعت ارائه کرده است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27632
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید