امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

درباره آموزش آنلاین زبان انگلیسی بیشتر بدانیم


1401/07/27
کد خبر : 26624
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر
از طرفی با شیوع ویروس کرونا و شرایط دشوار کلاس های حضوری، بخش آموزش مجازی به شدت گسترش یافته است؛ علاوه بر این، گسترش آموزش مجازی فرصت بسیار مناسبی برای آن دسته از افرادی است که امکان شرکت در کلاس-های حضوری را به دلایل مختلف دیگر از جمله برنامه زمانی و یا مشکلات رفت و آمد، ندارند.
 آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین بخش آموزش مجازی است که متقاضیان زیادی دارد. در حال حاضر یادگیری زبان انگلیسی جزو برنامه های اغلب مردم است. از این رو وجود آموزش آنلاین زبان انگلیسی به افراد در بهره مندی از کلاس زبان انگلیسی در شرایط مختلف کمک خواهد کرد.


 

چه اهدافی را در آموزش آنلاین زبان انگلیسی دنبال می کنیم؟

در آموزش آنلاین زبان انگلیسی به دنبال یادگیری همان مهارت هایی هستیم که در کلاس های زبان انگلیسی حضوری دنبال می شوند. در واقع با آموزش آنلاین، نه تنها می خواهیم از همان برنامه های آموزشی کلاس های حضوری بهره مند شویم، همچنین از سایر مزایای کلاس های آنلاین نیز استفاده می کنیم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در آموزش آنلاین زبان انگلیسی با امکان انتخاب دوره آموزشی مناسب و همچنین استفاده از یک برنامه دقیق و منظم در کلاس ها، شرایط برای تحقق اهداف آموزش زبان انگلیسی مهیا می شود.  

بهره مندی از آموزش آنلاین زبان انگلیسی، چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت؟

مهم ترین مزیتی که شرکت در آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای ما به همراه خواهد داشت، راحتی این نوع کلاس زبان انگلیسی است. بدون شک راحتی که در منزل خود و پشت سیستم کامپیوتر، لپ تاپ و یا تبلت دارید در کلاس های حضوری حاصل نمی شود.
 شما می توانید از امکانات خانه برای کسب راحتی بیشتر در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی استفاده کنید. از طرفی شما نیاز به رفت و آمد در مسیرهای طولانی و پر ترافیک نخواهید داشت. در نتیجه علاوه بر آرامشی که برای شما به همراه خواهد داشت، در زمان نیز صرفه جویی می کنید.
ویژگی دیگر آموزش آنلاین زبان انگلیسی این است که طیف وسیع تری را در انتخاب زمان کلاس ها دارید. در واقع با توجه به آنلاین بودن این کلاس ها، با هماهنگی اساتید و زبان آموزان می توان زمان کلاس ها را در زمان دلخواه تنظیم کرد. اگر شاغل به کاری هستید و در طول روز امکان شرکت در کلاس را ندارید، امکان برگزاری در ساعات دیگر نیز فراهم است. یا می توان در روزهای تعطیل نیز اقدام به برگزاری کلاس زبان انگلیسی به صورت آنلاین کرد.
البته نباید از سیّار بودن کلاس های آنلاین چشم پوشی کرد. شما با داشتن یک سیستم متصل به اینترنت می-توانید در هر مکانی، در آموزش آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید. همچنین از دیگر ویژگی های آموزش مجازی که آن را برای بیشتر افراد مناسب می کند، امکان برگزاری جلسات آفلاین است. این جلسات محتواهای بارگذاری شده روی اینترنت هستند که زبان آموزان در زمان و موقعیت مناسب از آنها استفاده می کنند. باید توجه داشت که این امکان نباید موجب بی توجهی و یا بی مسئولیتی نسبت به جلسات کلاس ها شود. زبان آموز باید طبق زمان بندی از جلسات آنلاین بهره مند شده و اقدام به انجام تکالیف بکند.


 

در ادامه مزیت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی، می توان به گزینه های بیشتر برای انتخاب اساتید و حتی امکان برگزاری کلاس خصوصی اشاره کرد. با توجه به غیر حضوری بودن کلاس ها، اساتید بیشتری می توانند به آموزش بپردازند. همچنین می توان از دوره های فشرده مجازی برای رسیدن به نتیجه، در زمان کوتاه تری استفاده کرد. به علاوه هزینه شرکت در کلاس زبان انگلیسی آنلاین نسبت به کلاس های حضوری کمتر خواهد بود. چرا که هزینه های لازم برای استفاده از مکان کلاس در این نوع آموزش حذف می شوند.
برخی از افراد ممکن است برای حضور در کلاس ها با مشکلاتی مواجه باشند؛ برای مثال خجالتی بودن آنها مانع از استفاده آنها از کلاس های حضوری می شود. آموزش مجازی و کلاس های آنلاین فرصت بسیار خوبی برای این افراد است تا بتوانند در کنار استفاده از آموزش های آنلاین، در اجتماعات مجازی و کوچک حضور داشته باشند تا بتوانند تعاملات اجتماعی با دیگران برقرار کنند.

یک آموزش آنلاین و استاندارد زبان انگلیسی، چه انتظاراتی را باید برآورده کند؟

همانطور که گفته شد، ما انتظار داریم که تمام اهداف آموزشی که در کلاس زبان انگلیسی حضوری دنبال می-شوند، در آموزش آنلاین زبان انگلیسی نیز محقق شوند. برای ثبت نام در کلاس های آنلاین، مانند کلاس های حضوری در آموزشگاه ها، زبان آموزان باید سطح بندی شوند تا بتوانند بیشترین استفاده را از کلاس های زبان انگلیسی بکنند.
آموزشگاه ها باید فضای بهینه ای را برای آموزش مجازی فراهم کنند تا کاربران بدون مشکلات خاص فنی امکان حضور در کلاس ها را داشته باشند. همچنین علاوه بر در دسترس بودن پشتیبانی های آنلاین برای رفع مشکلات احتمالی کاربران، باید مسئولین آموزشی آموزشگاه ها بر آموزش آنلاین انگلیسی در کلاس های مجازی نظارت داشته باشند.
در نهایت زبان آموزان باید با شرکت منظم در کلاس ها و انجام تکالیف به صورت مرتب، در رسیدن به نتایج عالی برای کلاس زبان انگلیسی مجازی تلاش کنند.

مشکلات احتمالی در آموزش آنلاین زبان انگلیسی

از جمله مشکلات اصلی در آموزش آنلاین زبان انگلیسی و سایر آموزش های مجازی، بروز مشکلات فنی در دسترسی به اینترنت، سامانه کلاس ها و سایر محتواهای مجازی آموزشگاه است. برطرف کردن این گونه مشکل ها بر عهده آموزشگاه ها و برگزارکننده های کلاس های مجازی است. البته کاربران نیز باید برای استفاده بهینه از کلاس ها، از سیستم های مناسب و اینترنت خوب برخوردار باشند.
یکی از معایب کلاس های آنلاین، عدم حضور در اجتماع و کم بودن روابط اجتماعی است. روشن است که ارتباط بین اعضای کلاس در آموزش آنلاین کمتر از کلاس های حضوری خواهد بود. در جهت حل این مشکل، سیستم عامل های آموزش آنلاین زبان انگلیسی باید امکاناتی را فراهم کنند تا این مشکل به حداقل خود برسد. فضای مناسب برای صحبت و تعامل از طریق چت، صدا و تصویر باعث تعامل بیشتر زبان آموزان با یکدیگر و اساتید خواهد بود.
از دیگر مشکلاتی که بر سر راه زبان آموزان از طریق آموزش آنلاین زبان انگلیسی وجود دارد این است که باید خودشان به قدر کافی مسئولیت پذیر و منضبط باشند تا به نتیجه خوبی برسند. امکان اهمال کاری از طرف کاربران در آموزش مجازی بیشتر است؛ از این رو کلاس های آنلاین سخت کوشی بیشتری را از طرف زبان آموزان می طلبند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر

آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر با فراهم کردن دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی، فضای مناسبی را برای افراد مشتاق زبان آموزی که امکان شرکت در کلاس های حضوری آموزشگاه را ندارند، آماده کرده است. مشکلات رفت و آمد، مشغله زیاد، کمبود زمان و هزینه های بالا از جمله مواردی هستند که زبان آموزان را به سمت استفاده از آموزش آنلاین زبان انگلیسی سوق می دهند.

برای شرکت در دوره های مجازی در آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر، داوطلبان باید با شرکت در آزمون تعیین سطح آنلاین شفاهی و آزمون تعیین سطح آنلاین کتبی، سطح بندی  شوند. بعد از انجام تعیین سطح برای ثبت نام در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی باید به سایت آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر مراجعه کنید.


 

سامانه مدیریتی که در کلاس های زبان انگلیسی آنلاین توسط این آموزشگاه استفاده می شود، سامانه مدیریتی سایبرتاک است که از طریق سایت آموزشگاه سفیر قابل دسترسی است. با ورود به سامانه مدیریتی سایبرتاک، لینک های نصب نرم افزارهای مورد نیاز در دسترس است. دوره های آموزشی در آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر شامل جلسات آنلاین و محتواهای آفلاین است. کاربران در جلسات آنلاین با شرکت همزمان در کلاس ها، به مکالمه و رفع اشکال می پردازند. جلسات آفلاین نیز در سامانه در دسترس و قابل استفاده هستند. در سامانه آموزش آنلاین زبان انگلیسی امکان بارگذاری و ارسال تکالیف به صورت متنی و صوتی وجود دارد. همچنین فضای مناسبی برای آزمون پایانی هر ترم در نظر گرفته شده است.
آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر، ارائه دهنده کلاس های زبان انگلیسی حضوری و مجازی است که شعبه های مختلفی در شهرها و استان های مختلف دارد که با مراجعه به سایت آموزشگاه می توانید برای ثبت نام در دوره مناسب اقدام کنید.

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26624
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید