امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

دبی مال کجاست؟ (لاکچری ترین مرکز خرید خاورمیانه)


1401/07/27
کد خبر : 28285
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 14 نفر

بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان یعنی دبی مال در کنار بزرگ‌ترین برج دنیا یعنی برج خلیفه در کشور امارات متحده و در شهر دبی قرار دارد. کم پیش می‌آید گردشگری به دبی سفر کند و سری به این مرکز خرید نزند. معماری بی‌نظیر دبی مال در کنار زیبایی‌های نمای بیرونی و داخلی آن، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. در دبی مال بیش از 1200 فروشگاه وجود دارد که می‌توان همه برندهای معروف جهان را در میان آن‌ها یافت. دبی مال در حقیقت بخشی از برج خلیفه بوده و علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، جاذبه‌های دیگری هم دارد.
جاذبه‌هایی نظیر کافه‌ها و رستوران‌های درجه یک، مراکز تفریحی و سرگرمی مانند بزرگ‌ترین آکواریوم سرپوشیده جهان از نظر پنل‌های اکریلیک، بزرگ‌ترین شیرینی‌فروشی جهان، عظیم‌ترین صفحه نمایش دیود نورگسیل زیستیک در جهان، پیست اسکی داخل سالنی، سینما چندبعدی، مرکز تفریحی مخصوص کودکان به نام کیدزانیا و... که هر یک به‌نوعی از جاذبه‌های گردشگری دبی محسوب می‌شوند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله، شما را با مرکز خرید دبی مال بیشتر آشنا کنیم تا با اطلاعات کامل سراغ این مرکز خرید بزرگ بروید. چراکه در صورت داشتن اطلاعات کافی از محلی که قصد بازدید آن را دارید، می‌توانید تجربه بهتر و خریدی راحت‌تر را تجربه کنید. همچنین می‌توانید به کمک آموزش خرید بلیط هواپیما دبی که در اختیار شما قرار داده‌ایم، بهترین بلیط هواپیما را برای سفر به این شهر و بازدید از دبی مال تهیه کنید.

درباره دبی مال

 دبی مال


درب مرکز خرید دبی مال در سال ۲۰۰۸ بر روی جهانیان باز شد و در همان سال، حدود ۳۷ میلیون بازدیده‌کننده را جذب خود کرد. به طوری که در سال ۲۰۱۰ دبی مال به‌عنوان بهترین مرکز خرید جهان شناخته شد و جایزه استایل گرزیا را از آن خود کرد. مساحت این مرکز خرید ۱۱۲۴۰۰۰ متر مربع است و بهترین نورپردازی در میان همه مراکز خرید جهان را دارد. فروشگاه‌های دبی مال در چهار طبقه گسترده شده‌اند و می‌توان گفت از تمام برندها در این مرکز خرید شعبه‌ای وجود دارد. علاوه بر این، شما می‌توانید به‌راحتی با انواع وسایل نقلیه شخصی و عمومی از مرکز شهر و انواع هتل‌های معروف و لوکس خودتان را به دبی مال برسانید که از مزایای این مرکز خرید محسوب می‌شوند. حال اگر قصد یک سفر خارجی به شهر شگفتی‌ها یعنی دبی را دارید، بهتر است همین الان برای خرید بلیط هواپیما دبی اقدام کنید و در اولین فرصت، سری به این مرکز خرید جذاب بزنید.

• خیابان فشن یا خیابان مد

وجود بیش از 70 فروشگاه در خیابان فشن یا خیابان مد در دبی مال که اغلب برندهای معروف جهان مانند ورساچه، گوچی، شانل و... را به فروش می‌رسانند. برای ورود به این مجموعه می‌توانید از ورودی سمت خیابان هم اقدام کنید.
•    سوق
سوق درواقع یک بازار سنتی در قالب نمافرهنگ است که سلیقه‌ها و پوشش‌های اعراب به تصویر می‌کشاند. بخش سوق در طبقه همکف قرار دارد.

• بازار سرپوشیده طلا

بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده طلا با ۲۰۰ فروشگاه در این مرکز قرار دارد که بهترین طلاهای مارک را به مشتریان عرضه می‌کند.

• بزرگ‌ترین آکواریوم سرپوشیده دنیا

 دبی مال


اگر بخواهید سراغ یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های دبی مال و حتی دبی بروید، ما به شما اکواریم سرپوشیده دبی مال را پیشنهاد می‌کنیم. این آکواریوم بیش از ۳۳۰۰۰ گونه آبزی را در خود جای داده است و جذابیت منحصربه‌فردی دارد. برای تماشای این آکواریوم از تونلی عبور می‌کنید که دورتادور آن را ماهی‌ها و دیگر آبزیان محاصره کرده‌اند؛ البته در پشت شیشه آکواریوم. باغ وحش زیرآبی نیز در این قسمت قرار دارد و گونه‌های مختلفی از مارها، ایگوانا و... در آن قابل مشاهده‌اند. قفس شناور یکی دیگر از تفریحات مخصوص این بخش است. به این صورت که از مسئول آکواریوم یک لباس غواصی می‌گیرید و بعد از پوشیدن آن، وارد قفسی می‌شود که دنیای زیر آب را در مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. این قفس‌ها هیچ خطری ندارند و محدودیت سنی هم برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. همچنین قایق‌های کف‌شیشه‌ای برای تماشای آبزیان وجود دارد که محدودیت سنی نداشته و زیبایی‌های این آکواریوم را به نمایش می‌گذارند.

• پیست اسکی داخل سالنی

پیست اسکی داخل سالنی که در دبی مال واقع شده است، فضایی حدود ۲۲۵۰۰ متر مربع دارد. در کنار این پیست اسکی، مربیانی ایستاده‌اند که در صورت بلدنبودن اسکی، آن را به افراد آموزش می‌دهند و کمک می‌کنند که همه گردشگران از این تفریح نهایت لذت را ببرند. برای حفظ کیفیت زمین و چک‌کردن آن از دستگاه یخ‌پرداز حرفه‌ای استفاده می‌شود. علاوه بر این، پنگوئن‌های عروسکی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا تعادلتان را حفظ کنید.

• کیدزانیا

کیدزانیا یک شهربازی جذاب برای کودکان است که در آن، انواع بازی‌های کامپیوتری و غیرکامپیوتری وجود دارد. کیدزانیا شبیه به یک شهر کوچک است که در آن کودکان می‌توانند در نقش افراد بزرگسال با مشاغل متفاوت بازی کنند. برای بازی ۵۰ کیدزوس (پول رایج این شهر) به کودکان داده می‌شود.

• دبی دینو

 دبی مال


دبی دینو اولین جاذبه‌ای است که گردشگران بعد از ورود به دبی مال با آن مواجه می‌شوند. دبی دینو اسکلت واقعی یک دایناسور عظیم‌الجثه است که برای جذابیت هرچه بیشتر این مرکز خرید به آن افزوده شده است.

• سینما ریل

سینما ریل یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دبی مال است. سینمایی مجهز که از جدیدترین امکانات روز برخودار است و همواره ۲۲ فیلم به‌روز دنیا را با بهترین کیفیت نمایش می‌دهد. تجهیزات این سینما بی‌نظیر است و علاوه بر سالن بزرگسالان، سالنی هم با رنگ‌های زیبا و متنوع مخصوص کودکان وجود دارد که فیلم‌ها یا انیمیشن‌های مخصوص سن آن‌ها را اکران می‌کند.

• آبنمای موزیکال دبی مال

 دبی مال


آبنمای موزیکالی در کنار برج خلیفه و روبروی دبی مال وجود دارد که حدود ۶۶۰۰ چراغ رنگی در ۲۵ طیف رنگ در آن به کار رفته است. این آبنما توسط طراحان آمریکایی ساخته شده و تا ارتفاع ۱۵۰ متری اوج می‌گیرد. طول آبنما ۲۷۵ متر است و نواهای عربی، پاپ، بی‌کلام و. ... با رقص آن همراه می‌شوند و منظره فوق العاده‌ای را ایجاد می‌کنند. برای ساخت این آبنما از دو استوانه با قطر 30 و ارتفاع 24 متر استفاده شده است. چند مجسمه فایبرگلاسی به شکل انسان در حال سقوط در این آبنما به کار رفته و به همین دلیل به اسم آبشار انسان یا هیومن واترفال نیز شناخته می‌شود.

• شبیه ساز پرواز

شبیه ساز پرواز یکی دیگر از امکانات تفریحی دبی مال است. این شبیه ساز پرواز را یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا ارائه داده و تجربه پرواز در کلاس‌های پروازی مانند فرست‌کلاس را برای شما به‌وجود می‌آورد.

• رستوران ها و کافه‌ها

شما می‌توانید شعبه‌های بسیاری از معروف‌ترین کافه‌ها و رستوران‌ها را در دبی مال بیابید که باکیفیت‌ترین غذاها و خوراکی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. معروف‌ترین رستوران‌های دبی مال شامل رد لابستر، کی اف سی، یو سوشی،گریل اونو شیکاگو، برگر کینگ، چیلیز، خانه نودل، کاستا کافی، کافه باتیل، کافه نانوایی هومینگبرد، نو کافه، پائول و... می‌شوند.

خدمات دبی مال

علاوه بر تمام امکانات و خدمات ذکرشده، خدمات خاص دیگری در دبی مال عرضه می‌شود که نقشه چاپی کامل دبی مال، نقشه الکترونیکی، ارائه کارت هدیه، اطلاع‌رسانی رویدادهای روز، تیم حوادث غیرمترقبه، نگهبانی ۲۴ساعته، کیسه برای خرید آسان و... از جمله آن‌هاست.

• خدمات عمومی

دبی مال خدمات عمومی شامل دستگاه خودپرداز، نمازخانه مجزا برای خانم‌ها و آقایان، صندوق پستی، وای فای رایگان، برنامه موبایل دبی مال، ایستگاه شارژ موبایل، کارت شارژ سیم‌کارت، حمل و نقل خریدها، ارسال خریدها، مراکز چاپ و کپی و... را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

• خدمات خانوار

همچنین می‌توان انواع خدمات خانوار مانند اتاق استراحت کودکان، دستبند مخصوص کودکان، کالسکه، صندلی چرخدار، کریر کودک، مرکز مربوط به گم‌شدن کودکان یا وسایل مسافران را در این مرکز خرید یافت.

• خدمات حمل و نقل و گردشگری

دبی مال از خدمات حمل و نقل و گردشگری کامل و پیشرفته‌ای نیز برخوردار است. پارکینگی با ۱۴۰۰۰ ظرفیت، راهنمای خرید، مترجم، چرخ دستی، تاکسی، ارائه بلیط مخصوص اتوبوس و مترو، معرفی وسایل نقلیه عمومی و ۴ ایستگاه برای شارژ اتوموبیل‌های برقی از جمله این خدمات و امکانات هستند.

با چه وسیله‌ای خود را به دبی مال برسانیم؟

برای رسیدن به دبی مال می‌توانید از مترو استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محل اقامتتان را سوار شوید و در ایستگاه برج خلیفه با شماره ۲۵ پیاده شوید. البته ایستگاه مترو اندکی دور از دبی مال است و برای رسیدن به این مرکز خرید باید از تونل‌هایی رد شوید تا به آن‌جا برسید. خودروهای خودران نیز گزینه ای دیگر برای رسیدن به دبی مال است که برای استفاده از آن‌ها می‌توانید از برنامه‌های Wojhati یا RTA Smart Drive کمک بگیرید. همچنین می‌توانید از تاکسی کمک بگیرید تا بدون دردسر شما را به دبی مال برساند.

آدرس دبی مال

دبی مال در کشور امارات، شهر دبی، خیابان مرکز مالی، امتداد جاده شیخ زاید و جنب برج خلیفه واقع شده است.

خرید بلیط هواپیما دبی

شاید برایتان سؤال باشد که از چه طریقی بلیط هواپیما دبی را تهیه کنید که با دردسرهای کمتری روبرو شوید. شما می‌توانید بلیط با خرید بلیط هواپیما خارجی از ره بال آسمان به بهترین روش خود را به مقصد برسانید. کافی است به سایت rahbal.com مراجعه کنید و در قسمت خرید بلیط هواپیما، روی گزینه هواپیما خارجی کلیک کنید و اطلاعات سفر را در کادر وارد کنید و دکمه جستجو را بزنید. پس از مشاهده لیست سفرها یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و باقی مراحل را تا پرداخت آنلاین هزینه انجام دهید و از خریدی به این راحتی لذت ببرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28285
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید