امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

دانلود فیلم های خارجی جدید (آپدیت هفتگی)


1401/07/27
کد خبر : 28021
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 14 نفر

فیلم های خارجی اینقد محبوبیت دارند که بینندگان وقت زیادی برای یافتن بهترین ها صرف می کنند و گاهی حتی مجبور می شوند بخش هایی از فیلم را تماشا کنند تا متوجه میزان ارزش و دلخواهی مورد نظر را دارند یانه. گاهی وقتا میزان وقت ما برای این همه جستجو کافی نیست و نیاز داریم به یک راهنما برای پیدا کردن بهترین فیلم های خارجی جدید، این راهنما میتواند یک رسانه دانلود فیلم بنام عسل دانلود باشد.

فیلم های خارجی جدید با زیرنویس فارسی

1- تیک ،تیک... بوم بوم!

فیلم سینمایی تیک، تیک…بوم! (Tick, Tick…Boom) یک فیلم بیوگرافی، موزیکال و درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی لین-منوئل میرندا است که توسط دو کمپانی 5000Broadway Productions و Imagine Entertainment ساخته و انتشار یافت؛ فیلمنامه این فیلم را نیز استیون لوانسون براساس داستان زندگی‌ نامه جاناتان لارسون به همین نام نگاشته اند و هنرمندانی چون اندرو گارفیلد، الکساندرا شیپ، ونسا هاجنز، رابین دو ژسوس، جوشوا هنری، جودیت لایت، برادلی وایتفورد در این فیلم حضور دارند. جالب است بدانید این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده و نخستین بار در تاریخ 10 نوامبر سال 2021 میلادی در جشنواره فیلم AFI Fest به نمایش درآمد سپس در 19 نوامبر نیز توسط نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ فیلم تیک تیک بوم پس از پخش با نظرات و نقدهای مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد و آن‌ها کارگردانی میراندا، فیلمنامه و همچنین سکانس‌های موسیقی با اجرای اندرو گارفیلد را ستودند؛ فیلم تیک تیک بوم پس از حضور در جشنواره‌‌‌ بین‌المللی Hollywood Music In Media Awards (HMMA) موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم با موضوع موسیقی، بیوگرافی یا موزیکال شود.

داستان این فیلم در مورد یک آهنگساز تئاتر جوان به نام جاناتان لارسون (با بازی اندرو گارفیلد) است که در سال 1990 میلادی در یک غذاخوری در شهر نیویورک پشت میز انتظار نشسته، در حالی که امیدوار است آهنگساز بزرگ بعدی در کشور آمریکا باشد. جان در آستانه 30 سالگی با مشکلات و فشارهای زیادی در زندگی خود دست و پنجه نرم می‌ کند.

2- شاه ریچارد

فیلم خارجی شاه ریچارد یا کینگ ریچارد (King Richard) یک فیلم بیوگرافی، ورزشی و درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین است که توسط کمپانی های Overbrook Entertainment و Star Thrower Entertainment و Warner Bros تولید و منتشر شده است. فیلمنامه این فیلم را نیز زک بیلین نوشته و از بازیگران آن میتوان به؛ چون ویل اسمیت، ارین کامینگز، جان برنثال، تونی گلدوین، دیلان مک ‌درموت، سوزی آبرومیت، آنجانو الیس، نوآ بین، کوین دان اشاره کرد. این اثر با بودجه 50 میلیون دلاری و براساس زندگی مربی تنیس آمریکایی، ریچارد ویلیامز ساخته شده و نخستین در تاریخ 2 سپتامبر سال 2021 میلادی در چهل و هشتمین جشنواره فیلم تلوراید Telluride Film Festival به نمایش درآمد سپس در 19 نوامبر نیز توسط Warner Bros در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 1.9 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ فیلم شاه ریچارد در 19 نوامبر توسط HBO Max نیز به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم شاه ریچارد پس از پخش با نظرات و نقدهای مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد و بازی ویل اسمیت تحسین جهانی را برانگیخت؛ فیلم شاه ریچارد پس از حضور در جشنواره‌‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 5 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم شده و نامزد دریافت 2 جایزه دیگر Golden Frog و HMMA Award نیز شود.چنانچه از علاقه‌ مندان فیلم‌های ویل اسمیت هستید میتوانید این فیلم را در بخش دانلود فیلم با زیرنویس فارسی سایت عسل دانلود دریافت کنید.

داستان در مورد دو بازیکن تنیس آمریکایی به نام‌های ونوس و سرنا ویلیامز است که به مربیگری پدرشان ریچارد ویلیامز (با بازی ویل اسمیت)، به ستارگان تنیس تبدیل شده است.

3- اسپنسر

فیلم جدید اسپنسر (Spencer) یک فیلم بیوگرافی، درام و خانوادگی محصول سال 2021 کشورهای انگلستان، آلمان و شیلی به کارگردانی پابلو لارائین است که توسط کمپانی های Komplizen Film و Fabula و Shoebox Films تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز استیون نایت نگاشته و ستارگانی چون کریستن استوارت، شان هریس، سالی هاوکینز، ایمی منسن، تیموتی اسپال، جک نیلن، ماریان گرافام در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ این اثر که براساس سال‌های بعد از ازدواج شاهزاده دایانا با شاهزاده چارلز ساخته شده و نخستین بار در تاریخ 3 سپتامبر سال 2021 میلادی در هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز Venice Film Festival اکران خواهد شد سپس در 5 نوامبر نیز توسط Neon در سینماهای کشور آمریکا و انگلستان پخش میشود؛ در 17 ژوئن سال 2020 میلادی اعلام شد که پابلو لارائین کارگردانی فیلمی به نام اسپنسر را بر عهده گرفته است و کریستن استوارت نیز در نقش دایانا، شاهزاده ولز بازی خواهد کرد؛ همچنین در 26 ژوئن 2020 گزارش شد که کمپانی نئون حق پخش فیلم در ایالات متحده آمریکا را با بیش از 4 میلیون دلار به دست آورده است؛ فیلم اسپنسر پس از حضور در جشنواره بین المللی ونیز Venice Film Festival موفق شد نامزد دریافت جایزه شیر طلایی Golden Lion برای بهترین فیلم شود.

داستان در سال 1991 میلادی روایت شده و در مورد شاهزاده دایانا (با بازی کریستن استوارت) است که همراه با خانواده سلطنتی، تعطیلات کریسمس را در عمارت سندرینگهام در نورفک انگلیس سپری میکند. اما دایانا تصمیم دارد به ازدواج خود با چارلز، شاهزاده ولز، پایان دهد.

4- انسان ها

انسان‌ ها، بشر یا هیومنز (The Humans) یک فیلم درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی استفان کرم است که توسط دو کمپانی A24 و IAC Films ساخته و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز استفان کرم براساس نمایشنامه‌ ای به همین نام نوشته و بازیگرانی چون بینی فلدشتاین، جون اسکوئیب، استیون یون، ریچارد جنکینز، امی شومر، جین هودیشل و شبیر شونه در این فیلم بازی می کنند. این اثر نخستین بار در تاریخ 12 سپتامبر سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌ المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival به نمایش درآمد سپس در 24 نوامبر توسط کمپانی A24 در سینماها و توسط شبکه Showtime Networks در ایالات متحده آمریکا پخش شد؛ بد نیست بدانید فیلم انسان‌ها پس از پخش با نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد اما اغلب آن‌ها نحوه کارگردانی، فیلمبرداری و همچنین فیلمنامه را مورد انتقاد قرار دادند.

اریک بلیک سه نسل از خانواده خود را برای جشن شکرگزاری در آپارتمان دخترش در منهتن دور هم جمع می‌کند. اما با فرا رسیدن شب و وقوع حوادثی مرموز، تنش‌ ها و ترس‌های خانوادگی به نقطه اوج خود رسیده است.

دانلود فیلم خارجی


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28021
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید