امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

دانلود فیلم های جدید هندی با زیرنویس فارسی


1401/07/27
کد خبر : 28321
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 20 نفر
فیلم های هندی همان بالیوود است که بمبئی مرکزش است، سالانه نزدیک ۸۰ فیلم تولید می شود. در این فیلم ها، انواع و اقسام ستارگان مشهور و محبوب هندی ایفای نقش می کنند. فیلم‌های هندی با ورودشان سرتاسر آسیای جنوبی، خاورمیانه بزرگ، آسیای جنوب شرقی و شوروی سابق را تحت سیطره خویش درآوردند. سینما در هند به عنوان یک رسانه به سرعت محبوبیتی عمومی یافت به شکلی که سالانه بیش از۱۰۰۰ فیلم به زبان‌های مختلف هندی در این سینما تولید می‌ شود که قادرید همینک در دانلود فیلم هندی جدید سایت عسل دانلود آنها را با بهترین کیفیت تماشا نمایید.

5 فیلم هندی زیبا و جدید

1- خانواده باروت

فیلم هندی خانواده باروت (Barot House) به کارگردانی باگز بهارگاوا کریشنا محصول 2019 کشور هند است و ژانری رازآلود و هیجانی دارد.! فیلمنامه نویس این فیلم سنجیو کی بوده است و توسط سه شرکت Dhirajj Walks Of Art و Faizee Productions و Ten Years Younger Productions تولید و نشر شد.! در این فیلم بازیگرانی چون آمیت ساد، مانجاری فاندیس، آریان منگجی، کیشا آرورا، عاصم هاتانگادی، آلفیا کاپادیا، کایرا سانی، کریستین زدک هنرمندی کرده اند.! داستان فیلم : خواهید دید وقوع مجموعه‌ ای از قتل‌ های غیرقابل توضیح و وحشتناک، باعث از هم پاشیدن خانواده باروت شده و رابطه نزدیک پدر و پسر خانواده را از بین می‌ برد. حال این سوال مطرح می‌ شود که چه کسی پشت این کشتار وحشیانه قرار دارد؟ اما زمانی که حقیقت کشف می‌ شود، گرفتاری و مشکلات خانواده باروت بیشتر شده و…

2- پنجاب سینگ

فیلم هندی پنجاب سینگ (Punjab Singh) به کارگردانی تاج ویکاس کوهلی محصول 2018 کشور هند است و ژانری درام دارد.! فیلمنامه نویس این فیلم گورجیند معان بوده است ! در این فیلم بازیگرانی چون گورجیند ماان سرتی کولجیندر سینگ سیدو هنرمندی کرده اند.! داستان فیلم : امریتسار، شهر مقدس پنجاب، هند توسط یک مافیا دون لالی سارکاریا با بازی کولجیندر سیدو اداره می شود. در این سناریو پنجاب سینگ (گورجیند مان) برای امرار معاش به این شهر می آید اما یک حادثه زندگی او را تغییر داد و تبدیل به گانگستر می شود. بیش از حد اما با یک رسالت به گوش.

3- کارنان

کارنان (Karnan) فیلمی اکشن و درام محصول سال ۲۰۲۱ کشور هندوستان به کارگردانی ماری سلواراج است که توسط کمپانی V Creations تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ماری سلواراج برعهده داشته و بازیگرانی چون هانوش، راجیشا ویجیان، لال، ناتاراجان سابرامانیام، یوگی بابو، گوری سی. کیشان، جی ام کومار، لاکشمی پریا چندرامولی ایفای نقش می کنند. همچنین این فیلم ابتدا قرار بود در دسامبر سال ۲۰۲۰ در کشور هندوستان اکران شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این تاریخ به تعویق افتاد و سرانجام اولین بار در ۹ آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی در کشور هندوستان منتشر شد؛ موسیقی متن این فیلم تماشایی نیز توسط سانتوش نارایانان ساخته شده است؛ این فیلم پس از اکران، نظرات مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد و آن‌ها کارگردانی، فیلمبرداری و همچنین داستان واقع‌گرایانه فیلم را  تحسین کردند. کارنان در بخش دانلود فیلم با زیرنویس فارسی موجود است.

4- محاصره نظامی: حمله ی معبد

محاصره نظامی: حمله ی معبد (State of Siege: Temple Attack) فیلمی اکشن و هیجانی از سینمای پرطرفدار بالیوود هندوستان است که در شبکه ZEE5 Premium هند پخش و اکران شد؛ در این فیلم آکشای کانا در نقش اصلی فیلم یعنی سرگرد هانوت سینگ ایفای نقش میکند؛ کارگردانی فیلم بر عهده ی کن گوش است، این فیلم مهیج بر اساس حادثه ای واقعی در هند ساخته شده است و صحنه های اکشن و انفجارها در آن بسیار تماشایی و واقعی طراحی شده اند؛ از دیگر هنرپیشگان فیلم میتوان به هارش اِی، سینگ، ابهیمانیو سینگ، گوتام رود، ویوک داهیا، آکشِی اوبروی، پروین داباس، سمیر سونی، میر سرور، آبیلاش چاوداری، دنویر سینگ، پاولین گجرال، کلیروی تزیافتا، سانجی گوربکسانی، چندن روی، کنث دسای اشاره کرد، کمپانی Contiloe Pictures تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این فیلم را بر عهده داشته است.

5- انفجار

فیلم سینمایی انفجار (Dhamaka) یک فیلم جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور هندوستان به کارگردانی رام مدوانی است که توسط سه کمپانی Globalgate Entertainment و Lotte Cultureworks و Lotte Entertainment تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز پونیت شرما و رام مدوانی به صورت مشترک بر عهده داشته و هنرمندانی چون کارتیک آریان، مرونال تاکور، آمروتا سوبهاش، ویکاس کومار، ویشوجیت پرادهان، هانی یاداو بازی می کنند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 19 نوامبر سال 2021 میلادی توسط نتفلیکس NETFLIX در هندوستان، آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ این اثر نسخه بازسازی شده یک فیلم کره‌ای به نام The Terror Live محصول سال 2013 میلادی می‌باشد؛ این فیلم در ابتدا برای اکران در سینماها برنامه ریزی شده بود اما در ژانویه سال 2021 این تصمیم توسط تهیه‌کنندگان برای انتشار مستقیم از طریق سرویس ویدیویی نتفلیکس، لغو شد؛ فیلم انفجار پس از اکران، در پنجاه و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم هند 52nd International Film Festival of India نیز به نمایش درآمد؛ این فیلم پس از پخش با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد، آن‌ها ضمن تمجید از بازی کارتیک آریان و کارگردانی رام مدوانی، به طرح کلیشه‌ای و همچنین دیالوگ‎ها اعتراض کردند.

دانلود سریال خارجی


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28321
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید