امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

دانلود سریال نیسان آبی ، دانلود سریال حرفه ای، دانلود سریال میدان سرخ


1401/07/27
کد خبر : 26966
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 29 نفر

نیسان آبی (Blue Nissan) سریالی کمدی، درام و خانوادگی به کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1400 است که تهیه‌کنندگی آن را نیز احسان ظلی پور برعهده دارد؛ همچنین این سریال براساس فیلم‌نامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی ساخته شده و نویسندگی آن برعهده سعید دولتخانی و سعید هوشیار بوده است.

برای دانلود قانونی سریال نیسان آبی قسمت اول 1با اینترنت نیم بها به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود قسمت اول 1 سریال نیسان آبی

 

سریال نیسان آبی ابتدا قرار بود به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شود، اما پس از تغییر تصمیم سازندگان، به سریال نمایش خانگی تبدیل شد؛ منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون است؛ از کارهای شاخص وی میتوان مجموعه تلویزیونی عاشقانه و مجموعه‌های تلویزیونی دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد؛ وی همچنین با ساخت فیلم‌های رحمان 1400، آینه بغل و من سالوادور نیستم از نظر فروش گیشه به یکی از موفق‌ترین کارگردان‌های ایرانی تبدیل شد.

منوچهر هادی سال 1398 سریال دل را برای نمایش در شبکه خانگی عرضه کرد و پس از مدتی نیز فصل دوم مجموعه عاشقانه با نام گیسو از این کارگردان پخش گردید؛ جمشید هاشم پور بازیگر مطرح و پیشکسوت سینما، در سریال نیسان آبی به ایفای نقش پرداخته است؛ وی تاکنون در سریال‌های آقازاده و شهرزاد، ایفاگر نقش‌های متفاوتی بوده و در سومین حضور خود در این رسانه، فضای طنز را تجربه خواهد کرد؛ داستان سریال نیسان آبی درباره زنی به نام تی تی گل می‌باشد که مشکلات زندگی وی را کلافه کرده است و از طرفی فشار مالی نیز موجب می‌شود که تصمیمی عجیب و جدی برای گذراندن زندگی گرفته و راننده یک نیسان آبی شود؛ ماجراهای نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. 

بازیگران سریال:

حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه

داستان سریال نیسان آبی:

در قسمت اول نیسان آبی همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت…

سریال میدان سرخ از جارفیلم

سریال میدان سرخ را می توان از جدید ترین آثاری دانست که این روزها خبر های انتشار آن به گوش می خورد. این سریال جدیدترین ساخته ی ابراهیم ابراهیمیان می باشد . میدان سرخ اولین اثری است که پای ابراهیمیان را به شبکه ی نمایش خانگی باز می کند و به همین جهت انتظار ها از آن بسیار زیاد است . این موضوع با بررسی کارنامه ی او قدرت می گیرد . از طرفی این سریال نقاط قوت بسیار زیادی دارد که باعث شده تا بسیاری از مخاطبان به دنبال دانلود سریال میدان سرخ باشند . ما در ادامه مروری بر این نقاط قوت داشته ایم تا شما بهتر دلیل این موضوع را درک نمایید .

برای دانلود قانونی سریال میدان سرخ قسمت ششم 6 با اینترنت نیم بها به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود سریال میدان سرخ 

بازیگران سریال میدان سرخ:

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، حمید فرخ نژاد، آرمین رحیمیان، امیرحسین آرمان، بهدخت ولیان، امید روحانی، علی مصفا، نادر مشایخی، معین محمود زاده، پویان پوینده، بهار هدایت پناه، شیوا بوعلی، زهرا سزاوار، ساراپور دلجو، مهدی حسینی نیا و…

داستان سریال میدان سرخ


گروچف پس از دزدیدن سیمین، همسر تورج مبینی، به دلیل فشارهای خارجی دست به اقدامات جدیدی می زند که پرده از راز بزرگی برمی دارد و خانواده مکین را تا مرز فروپاشی می کشاند. اما این همه ی داستان نیست؛ چرا که پاپ نیز مجبور به گرفتن تصمیمی سخت می شود.

شما همچنین می توانین باجستجوی کلمات زیر به بهترین فیلم های ایرانی جدید دسترسی داشته باشید


دانلود فیلم خون شد

دانلود فیلم دینامیت از جارفیلم

دانلود فیلم گشت ارشاد 3 از جارفیلم

دانلود فیلم خورشید از جارفیلم

دانلود فیلم تکخال از جارفیم




سریال حرفه ای قسمت دوم از جارفیلم


سریال حرفه ای (Professional), اثری اکشن و متفاوت که محصول سال 1400 کشور ایران می باشد و به کارگردانی و فیلم نامه نویسی مصطفی تقی‌ زاده ساخته شده است این عنوان جدید ترین اثر نمایش خانگی می باشد و مانند سریال محبوب میدان سرخ مهیج و اکشن می باشد و قطعا میتواند نظر مخاطبین علاقه مند به این ژانر را جلب کند. تهیه کنندگی سریال حرفه ای را اما سعید خانی بر عهده داشته است در این مجموعه همچنین بازیگران کم تر شناخته شده ای نظیر سیروان خسروی و سارا بهرامی در کنار علیرضا ثانی فر و زانیار خسروی به عنوان کاراکترهای نقش اصلی داستان هنرنمایی کرده اند.

این عنوان را میتوان جایگزینی برای سریال های زخم کاری و همچنین خاتون دانست که به تازگی نیمه اول آن به پایان رسیده است و استقبال بسیار خوبی از هردو آن ها صورت گرفت و توانستند حداقل انتظارات مخاطبین و منتقدین را بر آورده سازند.

برای دانلود قانونی سریال حرفه ای قسمت دوم با اینترنت نیم بها به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود سریال حرفه ای

بازیگران سریال

سارا بهرامی، سیروان خسروی، ماهور الوند، زانیار خسروی و علی مصفا ایفای نقش کرده‌اند. این اولین حضور سیروان خسروی به عنوان بازیگر در یک سریال است.

خلاصه داستان : سریال حرفه ای , وقتی پولی بسیار زیاد هدف قرار داده می شود تصمیماتی جدی برای بدست آوردن آن

سایت فیلم و سریال جارفیلم  از عید 1400 فعالیت خود را آغاز کرده است و بیشتر سعی دارد تا فیلم و سریال های به روز سینمای ایران و جهان را برای کاربران به اشتراک و دانلود بگذارد تا همه بتوانند به روز ترین آرشیو دسترسی داشته باشند که با کمک شما عزیزان برای پیشرفت سایت ماهم در تلاشیم بهترین فیلم و سریال ها رو برای دانلود شما قرار بدیم .

شما می توانید برای دسترسی به سایت جار فیلم از آدرس زیر استفاده کنید

https://jarfilm.ir/

نیز گرفته می شود طبیعتا هرچه پول مقدارش بیشتر باشد و ارزش بالایی داشته باشد پس بدست آوردن آن دشوار تر خواهد بود پس باید یک "حرفه ای" استخدام کرد شخصی که بر همه چیز و همه کار مسلط است و تخصصش بی نقص بودن می باشد....


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26966
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید