امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

خرید گوشی و تبلت سامسونگ از فروشگاه اینترنتی لیپک


1401/07/27
کد خبر : 28661
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر

با پیشرفت چشم‌گیر دنیای ارتباطات گوشی‌های همراه و تبلت یکی از وسیله‌هایی هستند که کار را برای افراد راحت‌تر می‌کنند. یکی از برندهایی که در ایران در بین افراد از محبوبیت بسیار خاصی برخوردار می‌باشد، سامسونگ(Samsung) است. گوشی‌های طراحی شده تحت نظر شرکت سامسونگ از ظرافت ویژه‌ای برخوردار می‌باشند.
با توجه به علاقه شدید مردم به خرید گوشی در ایران، افراد سود جوی بسیاری دست به فروش گوشی سامسونگ غیر اصلی و بی‌کیفیت زده‌اند. لازم به ذکر است که برای خرید گوشی سامسونگ و تبلت‌های این برند از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. یکی از این فروشگاه‌ها لیپک می‌باشد، در ادامه با ما همراه باشید تا با فروشگاه لیپک بیشتر آشنا شویم.

3 دلیل طلایی در انتخاب برند سامسونگ

برند سامسونگ از مزیت‌های بی‌شماری برخوردار می‌باشد و این بدین دلیل است که به مشتریان خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و با بررسی نیازهای مشتریان خود برترین و جدیدترین گوشی سامسونگ موبایل و تبلت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

1. صفحه نمایش‌های باکیفیت

یکی از برترین برندها که باکیفیت‌ترین صفحه نمایش یا ال‌سی‌دی را برای محصولات خود انتخاب می‌کند، سامسونگ می‌باشد. علاوبر آن برند سامسونگ صفحه نمایش دیگر برندها را نیز تامین می‌کند، همین امر سبب شده تا هر سال ال‌سی‌دی ساخته شده توسط این کمپانی نسبت به سال گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

2. خدمات پس از فروش فوق‌العاده

خدمات پس از فروش این برند معتبر سبب شده تا افراد با خیالی آسوده و با اطمینان بسیار بالا از این برند گوشی سامسونگ جدید و تبلت‌ خود را تهیه کنند.

3. خرید و فروش گوشی‌های کارکرده

برای افرادی که مدام در حال تعویض گوشی خود هستند، گوشی سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌ها می‎‌باشد، زیرا برندهای سامسونگ یکی از برندهایی است که افت قیمتی نسبتا کم‌تری در برابر دیگر برندها دارد و فروش گوشی‌های این برند نسبت به برندهای دیگر بسیار راحت‌تر می‌باشد.


 گوشی و تبلت سامسونگ

پرفروش‌ترین محصولات کمپانی سامسونگ

یکی از برندهایی که در تولید محصولات باکیفیت الکترونیکی پیشگام می‌باشد، برند سامسونگ است که بخش بسیار عضیمی از درآمد خود را از تولید تخصصی محصولات الکترونیکی به دست می‌آورد.

تبلت و گوشی‌های هوشمند

یکی از پرطرفدارترین محصولات سامسونگ، گوشی‌های هوشمند این برند می‌باشد که در بازار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند. گوشی‌ سامسونگ یکی از رقبای پر قدرت برند آیفون در بازار می‌باشد. سامسونگ اولین گوشی هوشمند و اندرویدی خود را به نام  « i7500» درسال 2009 به طور رسمی معرفی کرد و عملا سهم بسیار بزرگی از بازر را به گوشی‌های خود اختصاص داد.
درست یکسال بعد از معرفی اولین گوشی اندرویدی گوشی‌های گلکسی اس که با برترین و جدیدترین طراحی همراه و به دوربین جلو مجهز بود را روانه بازار کرد و در نهایت در سال 2011 گوشی « گلکسی S2 »که از صفحه نمایش سوپر آمولد پلاس استفاده شده بود را رونمایی کرد. جالب است بدانید این گوشی ساخته شده از برند سامسونگ یک محصول گرانقیمت در آن دوره بود.
تبلت سامسونگ، همانند گوشی سامسونگ توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. تبلت‌های ساخته شده از این برند از گرافیک بالا برخوردار هستند که برای انجام امور سنگین بسیار مناسب هستند.

کامپیوتر و لپ تاپ‌های پیشرفته

اولین کامپیوتر ساخته شده از برند سامسونگ مربوط به سال 1983 می‌باشد که در آن زمان بهترین کامپیوتر در بین رقبای خود بوده است. در سال 1996 اولین لپ‌تاپ‌های خود را که به صفحه کلید ارگونومیک مجهز بود را به بازار عرضه کرد. می‌توان گفت یکی از محصولات نوآورانه‌ شرکت سامسونگ، لپ تاپ مدل «؜ M70» بود که قابلیت جدا شدن صفحه نمایش و اتصال آن شبیه به یک مانیتور را به کاربر ارائه می‌داد، اما این طرح به استقبال بسیار کمی رو به رو شد و همین عدم رضایت منجر به شکست این پروژه شد.
آخرین لپ‌تاپ‌های کمپانی سامسونگ که روانه بازار شدند با نام‌های « Notebook 9»، « Notebook 9 pro » و « Notebook 9 pen » شناخته شده هستند.

تلویزیون

سامسونگ ساخت تلویزیون‌های خود را در سال 2005 شروع کرد و توانست 4 سال بعد از عرضه تلویزیون‌های خود 31 میلیون تلویزیون تخت را در کره به فروش برساند. این در حالی بود که در سال 2007 اولین تلویزیون هوشمند خود را که قابلیت اتصال به شبکه‌های اینترنت داشت به بازار عرضه کرد و در سال 2010 موفق شد که اولین تلویزیون « HD» سه‌بعدی خود را رونمایی کند که همانند گوشی‌ سامسونگ از استقبال بالایی در بین افراد برخوردار شد.


 گوشی و تبلت سامسونگ

نیمه هادی

سامسونگ در سال 1993 بزرگ‌ترین تولیدکننده در حیطه تراشه‌های حافظه در جهان تبدیل شد. اولین تراشه تولیدشده در کمپانی سامسونگ « DRAM» نام داشت که معماری 20 و 30 نانومتری را به خود اختصاص داده بود. در نهایت این کمپانی در سال 2018 در بخش تولید تراشه رتبه بالایی را در جهان پیدا کرد.

پنل LED و LCD

یکی از اولین تولیدکننده‌های پنل ال‌سی‌دی، کمپانی سامسونگ بوده و همچنین این برند اولین عرضه‌کننده فناوری جدید اولد به نام اختصاصی « AMOLED» بود که در سال 2010 در گوشی‌های هوشمند این برند نیز پیدا شد. یک سال بعد از این رویداد آمولد پلاس معرفی شد که نازک‌تر و کم‌مصرف‌تر از سری قبلی بود.

گارانتی و خدمات پس از فروش لیپک  

لیپک تمام محصولات دیجیتال را تحت پوشش گارانتی و اصالت کالای خود قرار داده است و به این صورت کاربران با خیال آسوده می‌توانند به خرید خود بپردازند. همچنین این فروشگاه برای تمامی محصولات خود اعم از گوشی سامسونگ و غیره، ضمانت 7 روزه برگشت کالا قرار داده است.
به این منظور اگر در طول زمان تحویل کالا تا دریافت توسط مشتری هر گونه مغایراتی با کالای سفارش داده شده وجود داشته باشد، کاربر می‌تواند در طی 7 روز محصول خریداری شده را به انبار مرکزی فروشگاه لیپک ارسال کند.

دلایل خرید گوشی سامسونگ و تبلت از فروشگاه اینترنتی لیپک

اگر قصد خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ را از معتبرترین فروشگاه آنلاین دارید، ما به شما فروشگاه آنلاین لیپک را معرفی می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی لیپک با آدرس lipak.com در بین دیگر رقبای خود همانند دیجی کالا از قیمت بسیار کمتری برخوردار است و همچنین تیم متخصص لیپک برترین مشاوره را در جهت خرید برترین گوشی سامسونگ و دیگر برندها با توجه به بودجه شما در اختیارتان قرار می‌دهند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28661
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید