امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خرید هارد اکسترنال و گوشی قسطی از ۰ تا ۱۰۰


1401/07/27
کد خبر : 26574
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 14 نفر

خدمات فروش هارد اکسترنال و گوشی قسطی از خدماتی است که فروشندگان تجهیزات کامپیوتری به آن مشغولند. البته به دلیل پایین بودن نسبی قیمت هارد اکسترنال معمولا این محصول به صورت قسطی فروخته نمی‌شود. قسط‌بندی تنها ویژه خرید اقساطی گوشی است. هدف از این یادداشت تدوین یک راهنمای مختصر برای متقاضیان خرید گوشی قسطی و هارد اکسترنال است تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

هارد اکسترنال چیست

تقریبا غیر ممکن است که تا به حال با هارد اکسترنال برخورد نکرده باشید. یک هارد اکسترنال حافظه ای مبتنی بر تکنولوژی HDD است. در این محصولات یک دیسک سخت گردان به کمک هد، اطلاعات را در خود ذخیره سازی می کند.
کاربرد هارد اکسترنال چیست
مهمترین کاربردی که هارد اکسترنال دارد، حفظ اطلاعات مهم و قابل حمل کردن آن است. البته این امر بسته به رومیزی بودن و یا پرتابل بودن آنها هم دارد. معمولا مدلهای هارد اکسترنال رومیزی، برای جابجایی مداوم، گزینه مناسبی نیستند.
 هارد اکسترنال و گوشی قسطی

انواع هارد اکسترنال

ولی هارد اکسترنال رومیزی چیست؟ هاردها را می توان به گونه های مختلفی تقسیم کرد. این تقسیم بندیها ممکن است بر اساس مدل استفاده از آن یا برند و تکنولوژی آنها باشد. هارد اکسترنال رومیزی مدلی از حافظه HDD است که در آن ویژگیهای مانند سبک و ضد ضربه بودن فدای افزایش حجم آن شده است.
البته هارد اکسترنال پرتابل همانواع خاص خود را دارد. فارغ از نام برند، در انواع مختلف هارد اکسترنال، معمولا دسته بندی بر اساس تکنولوژی های خاص به کاررفته یا مسائل اینچنینی انجام می شود.

ارزانترین هارد اکسترنال

اگر قصد خرید هارد اکسترنال دارید، باید به نکاتی که بالاتر درباره آنها گفته شد را در نظر داشته باشید. چنین امری موجب می شود تا بدون تخصص هزینه غیرضروری، بهترین انتخاب را بر اساس کاربرد خود داشته باشید.

بازار گوشی قسطی

مدتیست بازار گوشی قسطی به شدت داغ شده است. دلیل این امر واضحا گرانی قیمت ارز و ارائه مدلهای جدید گوشی است که گوشی قسطی را ناگزیر می نماید.
 هارد اکسترنال و گوشی قسطی

چرا خرید اقساطی گوشی

به همین دلایل، خرید اقساطی گوشی انتخاب مطلوب بسیاری است. با خرید اقساطی گوشی می توان مدلهایی را تهیه کرد که شاید به صورت نقدی در دسترس نباشند. علاوه بر آن با قیمتهای کنونی، پرداخت یکباره وجه شاید خیلی انتخاب خوبی نباشد. خرید اقساطی گوشی چنین موانعی را مرتفع کرده و به مشتری، آزادی انتخاب را اعطا می کند.

مراکز خرید گوشی قسطی

در همین راستا، یکی از دغدغه های مشتریان پیدا کردن و انتخاب یک مرکز فروش گوشی قسطی معتمد است. اگر به دنبال پیدا کردن چنین مراکزی برای گوشی قسطی هستید، باید به چند نکته توجه کنید. نخستین موضوع، نحوه تقسیط گوشی قسطی و بهره آن است. دومین موضوع، نوع مدلهای ارائه شده می باشد.

محاسبه گوشی قسطی

برای محاسبه هزینه خرید گوشی قسطی روشهای گوناگونی وجود دارد. مثلا یکی از این روشها، همکاری با سرویسهای مالی برای خرید اقساطی گوشی است. معمولا در خرید اقساطی گوشی مقدار تخصص کمک هزینه بسته به قیمت گوشی قسطی و تعداد اقساط است.
 هارد اکسترنال و گوشی قسطی

گوشی قسطی با چک

خرید اقساطی گوشی معمولا به کمک چک انجام می شود. در این روش بسته به تعداد اقساط خرید اقساطی گوشی، بهره در نظر گرفته و هزینه آن محاسبه خواهد شد. چک یا سفته نیز در ابتدا برای انجام تشریفات مالی اخذ میگردد. البته این امر نباید خیلی برای شما نگران کننده باشد. چرا که معمولا در خرید اقساطی گوشی، هزینه هر قسط، نسبتا سبک است.

بهترین سایت خرید اقساطی گوشی

در انتها، باید گفت که خرید اقساطی گوشی هم مانند خرید هارد اکسترنال نیازمند اختصاص توجهات و تحقیق کافی است. بنابراین اگر به دنبال خرید انواع هارد اکسترنال و گوشی قسطی هستید، بهتر است به وب سایت فروشگاه اینترنتی لوتوس (https://lotuslaptop.com) مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26574
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید