امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید فوری محصولات زناشویی در تهران


1401/07/27
کد خبر : 28069
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

خرید محصولات زناشویی در تهران

امروزه با توجه به شیوع سریع بسیاری از بیماری های جنسی و افزایش خطرات این بیماری ها  برای سلامت انسان و جامعه الزام به رعایت بهداشت شخصی و همچنین استفاده از محصولات زناشویی اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. به نحوی که از سوی مراکز بهداشتی توصیه های فراوانی به منظور استفاده از این محصولات به ویژه کاندوم به مردم توصیه شده است.
لازم به ذکر است که استفاده از این محصولات علاوه بر تامین سلامت جنسی و بهداشتی، می تواند نقش بسیار خوبی در جلوگیری از بارداری های ناخواسته داشته باشد.
 از طرفی، با توجه به فرهنگ ایرانی و وجود شرم، در میان مردان و زنان ایرانی، موضوع خرید این محصولات همیشه دشوار بوده است. به نحوی که خرید اینگونه از محصولات برای افراد همیشه با سختی های شدیدی روبرو بوده است.


 خرید محصولات زناشویی

اصالت کالا، چالشی همیشگی در زمان خرید

نکته دیگر این است که خرید این محصولات همواره با مشکلات و دردسر هایی از جمله عدم اصل بودن کالا، عدم شناخت کافی در خصوص محصولات و همچنین هزینه های بالای برخی از آنها برای افراد موجب شده تا از خرید این نمونه از محصولات خود داری کنند. از سوی دیگر، مقایسه ویژگی ها و قابلیت های محصولات بهداشتی از برند های مختلف می تواند در تصمیم گیری بسیار اثر گذار باشد.
همه این موارد در کنار هم موجب شده تا فروشگاه های اینترنتی بسیار بزرگی در سطح کشور، شروع به فعالیت های گسترده در این زمینه داشته اند، تا فاصله میان خریدار و فروشندگان کم و کم تر شود.
یکی از مهمترین مواردی که در خصوص محصولات زناشویی مطرح است، ارسال سریع، فوری و محرمانه این محصولات خواهد بود. با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم رایج در کشور، عموم مردم از خرید محصولات زناشویی در مراکز عمومی به ویژه داروخانه ها عبا دارند.
همه این موارد در کنار هم سبب شده تا سپیتا شاپ به عنوان یک فروشگاه فعال در حوزه فروش آنلاین محصولات زناشویی در کشور، اقدام به تهیه و توزیع محصولات بهداشتی و زناشویی به صورت اینترنتی و با قابلیت ارسال فوری در تهران، شیراز و چند شهر دیگر نموده است.


 خرید محصولات زناشویی

بهترین برند های تولید کننده محصولات زناشویی

یکی از حائز اهمیت ترین موارد در خصوص محصولات زناشویی، توجه به برند تولید کننده محصول بسیار مهم تر از سایر موارد است. از مهم ترین و مطرح ترین برندهای فعال در حوزه محصولات بهداشتی و زناشویی می توان به برند های کدکس، کاپوت، سوئیس کر و چرچیلز در تولیدات کاندوم ، برند هایی چون گالاردو، ایموشن، اینتیکمس و سیمپلکس از تولید کنندگان اصلی ژل های زناشویی، برند های ایموشن، کاپوت، گالاردو، پاورمن، ویگا در میان تولید کنندگان اسپری تاخیری اشاره کرد. توجه به اصل بودن این محصولات اهمیت و توجه بسیار زیادی را نیاز دارد . بزرگترین افتخار فروشگاه اینترنتی سپیتا، تامین محصولات اصل است.

خرید کاندوم در تهران

پیش از هر خرید اینترنتی باید به مواردی چون امکان ارسال سریع، کیفیت بالای محصولات، مطمئن بودن فروشگاه و فرایند خرید از فروشگاه توجه کرد. در خصوص خرید اینترنتی کاندوم و محصولات بهداشتی در تهران، یکی از موارد بسیار مهم، توجه به ارسال سریع، ارسال محرمانه کالا است. از این رو، همیشه باید تلاش کرد بهترین فروشگاه را به منظور تامین محصولات مورد نیاز خود انتخاب کرد.


 خرید محصولات زناشویی


استان تهران به عنوان پر جمعت ترین استان ایران است. اما با توجه به فرهنگ جامعه ایران استفاده از و خرید محصولات زناشویی یکی از مهمترین معضلات و مشکلات در میان مردم است. از این رو بسیاری از زوجین از خرید این محصولات به ویژه کاندوم خودداری می‌کنند، از این رو سپیتا فرایندی را طراحی کرده است تا به آسانی و بدون نگرانی بتوان محصولات زناشویی را تامین کرد. خرید کاندوم، ژل و اسپری زناشوی به صورت ارسال فوری و محرمانه یکی از مهمترین فرایند هایی است که در این فروشگاه مورد نظر قرار داده شده است.
یکی از مهم ترین دغدغه های افراد، خرید محصولات زناشویی به صورت محرمانه است. از این رو فروشگاه اینترنتی سپیتا به عنوان یکی از اصلی ترین فروشگاه های معتبر فروش محصولات زناشویی به دنبال افزایش رضایت مصرف کنندگان، محصولات خود را به صورت کاملا محرمانه بسته بندی و ارسال خوهد کرد.
در صورتی که در هر یک از مناطق ۲۲ گانه تهران حضور داشته باشید و بخواهید، خرید فوری داشته باشید، این امکان برای شما فراهم شده است، البته به صورت پیش فرض با انتخاب ارسال فوری محصولات، سفارشات در کمتر از دو ساعت در هر جای تهران توسط سپیتا تحویل بگید.، اما در صورتی که قصد مشخص کردن زمان تحویل را داشته باشید، میتوانید در زمان تکمیل سفارش و در توضیحات سفارش زمان ارسال کالا را به طور دلخواه تعریف کنید.
خرید و فروش کاندوم برای بسیاری از مراکز بهداشتی، بهزیستی ها و مراکز آموزشی امری بسیاری ضروری و مورد توجه است که با مشکلات بسیار زیادی روبرو است. مسئولان خرید این مراکز همواره با مشکل تهیه محصول مورد نظر با کیفیت و تعداد دلخواه مواجه هستند.

مدیریت سفارشات در سپیتا شاپ  

در سپیتا این امکان فراهم شده است که این افراد بتوانند با تماس با واحد فروش و مشخص کردن میزان خرید، محصولات مورد نظر خود را به تعداد دلخواه مشخص کرده  و از اصالت و سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل کنند. از این پس مراکز درمانی، بهداشتی، بهزیستی و مراکز مشابه می توانند خرید محصولات زناشویی را به ساده ترین روش ها انجام داده و محصولات مورد نظر خود را در آدرس ذکر شده دریافت نمایند. لازم به ذکر است که در صورت خرید محصولات بالاتر از میزان سفارش تعیین شده به صورت عادی ، هزینه ارسال به صورت رایگان بوده و در صورت انتخاب گزینه ارسال فوری، محصولات مورد نظر را می توان همان روز در تهران تحویل گرفت.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28069
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید