امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید عصاره های طبیعی و تازه از الو سبزی


1401/07/27
کد خبر : 28138
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر

آیا با فروشگاه اینترنتی الو سبزی آشنایی دارید؟


الو سبزی aloosabzi.ir  اولین آنلاین شاپ در زمینه فروش محصولات تازه و طبیعی همچون انواع سبزی های سرخ کرده، سبزی های تازه،سبزی های معطر،سبزی آش و انواع عصارهایی  نظیرسرکه و آبغوره و آبلیمو طبیعی میباشد.
تمام محصولات الو سبزی ارگانیک بوده و هیچ گونه مواد نگهدارنده ای درآن وجود ندارد. این فروشگاه در راستای تازه بودن محصولات شروع به کار کرده و ساده ترین روش سفارش دهی را برای مردم عزیز ایران فراهم کرده است.
در این مقاله قصد داریم خرید بهترین عصاره ها را در تهران را به شما معرفی کنیم.

عصاره چیست؟

عصاره یکی از اشکال دارویی است که به صورت خوراکی مصرف می شود و به سه شکل جامد، نیمه جامد و مایع وجود دارد. عصاره ها که به کمک حلال مناسب طی عملیات ماستراسیون ، پرکولاسیون و یا عملیات مناسب دیگر تهیه می شوند ، یا خودشان به تنهایی به عنوان دارو مصرف می شوند و یا اینکه بخشی از یک دارو را تشکیل می دهند. به طور کلی تهیه عصاره مبنی بر استخراج مواد موثره و فعال به وسیله یک حلال مناسب می باشد. حلال ها معمولاً عبارتند از الکل اتیلیک با درجه های الکلی مختلف، آب و اتر و مخلوطی از آنها ، اتیلن در کلراید و در کلرو اتیل اترودی ایزوپروپیل اتر می باشند. برتری این ترکیبات به سایر حلالها این است که سبب تغییر و تجزیه شیمیایی ظروف فلزی نمی شوند و همچنین در برابر اکسیداسیون و هیدرولیز مقاومند.
عصاره های مورد استفاده در فرآورده های آرایشی –  بهداشتی باید ویژگیهای خاصی داشته باشند که کمی متفاوت از عصاره هایی است که در داروسازی استفاده می شوند .اگر چه ارتباط واضحی بین میزان گیاه به کار رفته و غلظت مواد فعال موجود در عصاره نهایی وجود دارد با اینحال شرایط استخراج نقش مهمی را در کیفیت عصاره نهایی دارد. الو سبزی با استفاده از بهترین لیمو، غوره و سیب با کیفیت ترین عصاره ها را تهیه کرده از لحاظ کیفیت و بهداشت کامل تضمین قاطعی را به شما مشتریان عزیز خواهد داد.

خواص خرید آبلیمو طبیعی تازه

 خرید عصاره های طبیعی


لیموترش، یک نوع از مرکبات و یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها در بدن شما، با جلوگیری یا توقف آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و یا مواد شیمیایی عامل آسیب، سلول های شما محافظت می کنند.
آبلیمو طبیعی و تازه دارای مواد معدنی و ویتامین های است که عبارتند از:
پتاسیم
ویتامین های  A، B، C، D
کلسیم
منیزیم که بسیار برای سلامتی بدن مفید است.

مزایای خرید آبلیمو طبیعی تازه

جوان سازی پوست ، بهبود هضم ، کاهش خطر ابتلا به عفونت ، کمک به کاهش وزن ، کاهش قند خون ،کاهش بیماری های قلبی،   جلوگیری از سرطان  و کاهش التهاب میباشد. آبلیمو تازه همچنین می تواند سطح اسید اوریک را کاهش دهد. اسید اوریک محصول زائد در بدن است که از شکستن مواد غذایی حاوی پورین مانند گوشت، جگر، قارچ و دانه های خشک تولید می شود سطوح بالای اسید اوریک می تواند سبب نقرس شود.

آبلیمو تازه را از کجا خریداری کنیم؟

پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی الو سبزی میباشد حال ممکن است از خودتان بپرسید چرا الوسبزی؟
زیرا این فروشگاه با شعار کیفیت ، تازگی و سرعت دریافت سفارش آغاز به کار کرده و یک دهه تجربه نیز در فروش عصاره ها  در بر دارد

خرید سرکه طبیعی تازه سیب

خواص سرکه سیب بسیار است مانند کاهش وزن و کاهش سطح قند خون، بهبود علائم انواع دیابت‌ها نیز مورد تأیید تحقیقات علمی قرار گرفته‌اند، شش فایده‌ی درمانی سرکه سیب، عبارتند از:

۱. سرکه سیب سرشار از اسید استیک است که تأثیرات بیولوژیکی مهمی دارد

سرکه، حاصل فرایندی دو مرحله‌ای است که شباهت بسیاری با نحوه‌ی تهیه‌ی الکل دارد. بعضی افراد اعتقاد دارند که اتفاقاً همین مادر سرکه است که خواص درمانی متعددی دارد، اما هنوز تحقیقات علمی این موضوع را تأیید نکرده‌اند. یک قاشق چای‌خوری سرکه سیب تنها دارای ۳ کالری است که خیلی کم است. البته ویتامین‌ها و املاح معدنی چندانی در این ماده وجود ندارند، ولی سرکه سیب حاوی مقدار اندکی پتاسیم هم است. سرکه سیب باکیفیت همچنین اسید آمینه‌ها و آنتی‌اکسیدان‌هایی هم در خود دارد.

۲. سرکه سیب بسیاری از باکتری‌ها را از بین می‌برد

سرکه می‌تواند عوامل بیماری‌زا، از جمله باکتری‌ها را از بین ببرد. سرکه از قدیم‌الایام به صورت سنتی برای پاکسازی و ضدعفونی کردن، درمان قارچ‌های ناخن، شپش، زگیل و عفونت‌های گوش مورد استفاده قرار می‌گرفته است، هرچند که بسیاری از این کاربردها در حال حاضر مورد تأیید تحقیقات علمی قرار نگرفته‌اند. بقراط، پدرِ پزشکیِ نوین در دو هزار سال پیش از سرکه برای ضدعفونی زخم‌ها بهره می‌گرفت. از سرکه همچنین به عنوان نگهدارنده‌ی مواد غذایی هم استفاده می‌شده است و تحقیقات علمی هم نشان می‌دهند که سرکه مانع از رشد باکتری‌هایی مانند E.coli در مواد غذایی می‌شود و از فساد آنها نیز جلوگیری می‌کند. اگر به دنبال روشی طبیعی برای حفظ مواد غذایی خود هستید، پس سرکه سیب می‌تواند فوق‌العاده سودمند باشد. همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که با استعمال سرکه سیبِ رقیق روی پوست خود می‌توانید جوش صورت را درمان کنید، ولی هنوز هیچ تحقیقات علمی این خاصیت سرکه را تأیید نکرده است. خلاصه اینکه ماده‌ی اصلی سرکه، یعنی استیک اسید می‌تواند باکتری‌ها را از بین ببرد و مانع از رشد و تکثیر آنها در سطح مضر و خطرناک شود. در طول تاریخ از سرکه به عنوان ضدعفونی‌کننده و همچنین نگهدارنده‌ی مواد غذایی استفاده می‌شده است.


 خرید عصاره های طبیعی

از خواص آبغوره ، این چاشنی خوشمزه چه می دانید؟

افرادی که به چاقی دموی مبتلا هستند برای کاهش وزن  باید از مواد غذایی سرد و خشک استفاده کنند زیرا سرد دموی دارای طبیعتی گرم و تر است و برای لاغری باید به روش درمان به ضد استفاده کرد که مصرف غذاهای سرد و خشک می‌تواند موجب کاهش وزن فرد شود و آبغوره یکی از غذاهای سرد و خشک است. همچنین آبغوره ترشحات معده را افزایش داده و  از این طریق اشتها نیز تحریک می گردد به همین دلیل مصرف آن بعد از غذاهای چرب و سنگین در هضم مواد غذایی مفید است. می‌توان آبغوره را به سالاد اضافه کرد و با توجه به کالری کمی که دارد می‌تواند در کنترل وزن موثر باشد.

آبغوره برای درمان کم خونی

یکی از روش‌های درمان کم خونی این است که  هر روز تمام بدن خود به ویژه پشت و ناحیه‌ی کمر، شکم، کلیه‌ها و پاها را با آبغوره ماساژ داده و بعد از گذشت مدت زمانی دوش آب گرم بگیرید و سپس در معرض نور خورشید استراحت نمایید و یا می‌توانید حمام آفتاب بگیرید.

بر اساس طب سنتی طبیعیت آبغوره سرد و خشک است. آبغوره را می‌توان با توجه به داشتن سطح بالای ویتامین C گزینه درمانی مناسبی برای بیماری اسکوربوت که ناشی از کمبود ویتامین است، در نظر گرفت. آبغوره خواص درمانی فراوانی مانند کمک به درمان نرمی لثه، ورم مخاط دهان و زردی دارد. آب غوره حاوی تارتارات پتاسیم است، که برای درمان سیاتیک و رماتیسم حاد بسیار تاثیرگذار است. از خواص دیگر آبغوره می‌توان به تقویت کبد و ضدعفونی کردن روده ها اشاره کرد. استفاده از آبغوره به صورت قرقره کردن آبغوره برای درمان ورم گلو در طب سنتی پیشنهاد می‌شود.
در نتیجه هرگاه نیاز به خرید آبلیمو طبیعی ، سرکه طبیعی یا آبغور طبیعی داشتید کافی است به فروشگاه اینترنتی الو سبزی سر زده و محصول خود را انتخاب کنید الوسبزی تضمین ارسال محصول زیر 48 ساعت را در صورتی که ساکن استان تهران باشید به شما میدهد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28138
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید