امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

خرید سرور مجازی لینوکس


1401/07/27
کد خبر : 27094
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر

VPS مزایای یک سرور اختصاصی را ارائه می دهد: دسترسی Root و امکان پیکربندی برنامه های شخصی شما ، اما با قیمت بسیار پایین تر از یک سرور اختصاصی. این امکانات یک سرور مجازی را از محیط مشترک متمایز می کند - که در آن نصب برنامه های نوع سرور امکان پذیر نیست.

VPS مخفف Virtual Private Server است - سروری با منابع اختصاصی از سیستم عامل و منابع سرور اختصاص یافته ، در یک سرور بزرگتر. سرورهای مجازی به ما امکان می دهند تمام پرونده ها و داده های سایت خود را در فضای وب ذخیره کنیم و پیکربندی شده اند تا دقیقاً مانند یک سرور اختصاصی به نظر برسند و کار کنند.

به طور کلی SSD ها گران ترند اما عملکرد آنها بهتر است. آنها سریعتر ، پایدارتر و کم مصرف ترند. SSD 100٪ ثابت است (SOLID STATE DRIVES). همانطور که از نامش پیداست با انتخاب یک سرور مجازی لینوکس بر پایه فضای ذخیره سازی SSD شما مطمئنا عملکردی بسیار بالایی از خواندن و نوشتن اطلاعات بر روی سرور مجازی را دریافت خواهید کرد و دیگر نیازی به صرف زمان بیشتری برای پیش و پا افتاده ترین کارها نخواهید داشت.

سرور مجازی لینوکس بر پایه SSD چگونه کار می کند ؟

فناوری مجازی سازی مرکز یک سرویس قدرتمند است که به چندین سرور مجازی تقسیم شده است. ممکن است فکر کنید فقط یک سخت افزار فیزیکی دارید که به عنوان چندین سرور جداگانه کار می کند.

از نظر یک کاربری که مصرف کننده سرور مجازی لینوکس است باید سرور دارای خصوصیات زیر باشد:

عملکرد تضمین شده - منابع اختصاصی خود را دریافت خواهید کرد (CPU ، RAM ، فضای ذخیره سازی ، پهنای باند و غیره).

امنیت بهتر سایت - سایت های شما در یک محیط جداگانه میزبانی می شوند ، که تاثیری بر همسایه شما نخواهد داشت.

دسترسی کامل روت به سرور ، گویی که در میزبانی اختصاصی از سایت خود میزبانی می کنید.

VPS SSD یک گزینه مناسب برای کسانی است که از میزبانی وب بیشتر می خواهند. برخلاف نوع استاندارد VPS ، این نوع میزبانی به دلیل ساختار فضای ذخیره سازی متشکل از یک عنصر واحد ، بدون هیچ قسمت متحرکی مانند مورد HDD ، از نرخ انتقال خواندن-نوشتن بسیار بالاتر سود می برد.

سرور مجازی ssd

خصوصیات سرور مجازی SSD چیست ؟

سرور مجازی که دارای فضای ذخیره سازی SSD است از همه لحاظ ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که مهمترین فاکتور آن بالا بودن سرعت است که اگر سرور شما سرعت بالایی در خواندن و نوشتن اطلاعات داشته باشد بی شک عملکردی بهتری هم در سایز قطعات آن خواهید داشت و همه این ها باعث بالا رفت عملکرد سرور شما می شود و در نهایت باعث یک تجربه کاربری عالی از سرور مجازی لینوکس با SSD را خواهید داشت.

یک توصیه بسیار مهمی که من می توانم به شما بدهم این است که حتما یک بار سعی کنید سرور مجازی با SSD تهیه کنید و سرعت و عملکرد آن را بررسی کنید، شما تنها یک بار با خرید سرور مجازی لینوکس و تست عملکرد آن دیگر به هیچ عنوان قصد خرید سرور مجازی با فضای ذخیره سازی HDD را نخواهید داشت و همیشه به دنبال سرور های SSD خواهید بود و علت آن سرعت بالا و کیفیت بیشتر آن است.

ما در ادامه به چندین خصوصیات آن دوباره اشاره کرده ایم که به شرح زیر است:

  • کاهش هزینه ها: در مقایسه با سرورهای اختصاصی ، سرورهای مجازی به دلیل اشتراک منابع بین چندین حساب ، هزینه کمتری دارند.
  • سرعت: مزیت اجرای SSD عامل اصلی در افزایش سرعت انتقال داده از دیسک به RAM و بالعکس و در نهایت به کاربر نهایی است.
  • عملکرد: بر خلاف میزبانی اشتراکی، یک سرور مجازی SSD می تواند منابع بیشتری را اختصاص دهد ، که می تواند منجر به عملکرد بهتر وب سایت های میزبان شود.
  • مجاز بودن: به طور کلی ، سرور مجازی می تواند دو نوع باشد: مدیریتی یا کنترل نشده. برای کسانی که خواهان کنترل کامل سرور هستند ، می توان گزینه دوم را انتخاب کرد ، جایی که شرکت میزبان دسترسی ریشه مدیر را به سرور ارائه می دهد.
  • سفارشی سازی: با انتخاب وی پی اس بدون مدیریت ، می توانید ویژگی های آن را به هر طریقی که می خواهید پیکربندی کنید (در محدوده سازگاری با سرور).
  • امنیت: با چندین سطح محافظت داخلی ، سیستم وی پی اس یک انتخاب ایمن است. سرورهای خصوصی مجازی می توانند یک آدرس IP اختصاصی و رمزهای عبور منحصر به فرد برای هر کاربر و توانایی کنترل دسترسی به محتوا و منابع آنلاین داشته باشند.
  • مقیاس پذیری: میزبانی سرور مجازی به راحتی مقیاس پذیر است. شما می توانید محیط مجازی را با حداقل مقدار منابع شروع کنید و با تغییر نیازها ، منابع به تدریج افزایش می یابد. شما برای منابعی که نیازی ندارید هزینه نمی کنید و می توانید به راحتی به وی پی اس بالاتری ارتقا دهید.
  • مزایای نمایندگی فروش: در صورت لزوم ، می توانید از طریق بستر WHM چندین حساب cPanel ایجاد کنید.
  • پشتیبانی: همانند میزبانی اشتراکی از پشتیبانی فنی نیز بهره مند می شوید. میزبانی سرور مجازی SSD از طریق سیستم تیکت ، گفتگوی آنلاین و یا پشتیبانی تلفنی سود می برد. هنگام خرید سرور مجازی لینوکس حتما به این نکته دقت کنید که ارائه دهنده شما دارای پشتیبانی 24 ساعته باشد. چون پشتیبانی باعث بالا رفتن کیفیت سرویس شما می شود و هر زمانی که به مشکل برخوردید به راحتی بتوانید اقدام کنید و راه حلی برای مشکل خود پیدا کنید.

 

نتیجه گیری: 

نتیجه گیری در این مقاله چندین بار در طول توضیحاتی که ارائه شده آمده است و ما برای اینکه دوباره توصیه ای برای شما داشته باشیم می گویم که اگر شما قصد داری سرور مجازی لینوکس بخرید و بر روی آن اسکریپتی اجرا کنید و یا سایتی را روی آن لود کنید حتما از سرور مجازی لینوکس بر پایه فضای ذخیره سازی SSD استفاده کنید چون عملکردی بسیار خوبی از سرور خود دریافت خواهید کرد و از همه مهمتر که سایت یا اسکریپت شما با عملکرد خوبی برای شما روبرو خواهد شد و تجربه خوبی از این عملکرد دریافت خواهید کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27094
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید