امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

خرید تاج گل ترحیم از هانی گل


1401/07/27
کد خبر : 28683
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

تاج گل‌ها در انواع مختلف و با مناسبت‌های ویژه به افراد هدیه داده می‌شود و امروزه تاج گل‌ها تحت عنوان پیشکش در هر مراسمی برای اظهار همدردی استفاده می‌شود و امروزه سفارش تاج گل در مراسم‌های مختلف به یکی از رسومات عالی تبدیل شده است. معمولاً تاج گل تبریک و تاج گل ترحیم هانی گل و تسلیت یکی از بهترین هدیه‌ها برای اظهار همدردی و شادباش استفاده می‌شود.

تاج گل چیست؟

 خرید تاج گل


معمولاً تاج گل‌ها امروزه در فرهنگ و رسوم ما ایرانیان جای گرفته است، در ساخت یک تاج گل معمولاً از گلدان یا پایه گلدان نیز استفاده می‌شود و تاج گل‌ها در مراسمات مختلف نشان دهنده پیام خاصی هستند که مثلاً در مراسم عزاداری باید از تاج گل با رنگ سفید و ربان مشکی استفاده شود و در مراسم‌های عروسی از گل‌های صورتی و سفید، آبی و ... بیشتر استفاده می‌شود. شما در سایت هانی گل می‌توانید انواع دسته‌گل‌ها و تاج گل‌های مراسم عزاداری و ترحیم را انتخاب و خریداری نمایید.

سفارش آنلاین تاج گل ترحیم:

تاج گل ترحیم معمولاً برای ابراز همدردی با صاحبین عزا می‌باشد و شما برای خرید تاج گل مراسمات عزاداری و ترحیمات می‌توانید از هانی گل نمونه‌های مختلفی از تاج گل‌ها را خریداری نمایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اسم ارسال کننده شما در مراسم مورد نظر فرستاده می‌شود و این خدمات جزو برترین اقدامات فروشگاه ما می‌باشد که می‌توانید بدون صرف وقت و هزینه‌های زیاد به راحتی گل مراسم مورد نظرتان را از سایت انتخاب بکنید و آن را برای آدرس مورد نظر دریافت نمایید.

انواع تاج گل ترحیم:

تاج‌گل‌ها معمولاً در انواع مختلفی ارائه می‌شوند که شامل تاج گل یک طبقه و دو طبقه و سه طبقه و تاج گل چوبی می‌باشد. برای خرید تاج گل می‌توانید با توجه به مراسمی که دارید به راحتی آن را از فروشگاه هانی گل سفارش دهید و با توجه به هزینه‌هایی که انجام می‌دهید آن را درب منزلتان دریافت نمایید. از بین تاج گل‌های مختلف می‌توانید لاکچری‌ترین و بهترین نوع آن را با قیمت ارزان تهیه نمایید.

سفارش آنلاین تاج گل ترحیم:

 خرید تاج گل


معمولاً سفارش و خرید آنلاین تاج گل ترحیم و تسلیت برای ابزار همدردی با خانواده سوگوار انجام می‌شود. معمولاً با توجه به آداب و رسوم و تشییع جنازه‌ها و مراسمات مختلف بعد از آن تقریباً اهدای گل در هر مراسمی سنت خاص و ویژه محسوب می‌شود که می‌تواند خانواده داغدار را از این بابت خرسند کند که شما در کنار آنها قرار دارید و با آنها واقعاً همدرد هستید. مثلاً زمانی که شم وقت نکرده‌اید در یک مراسم عزاداری خاص یا مراسم تشیع جنازه افراد نزدیک دوستان یا همکارانتان شرکت کنید، در این‌گونه موارد می‌توانید با یک تاج گل بزرگ و زیبا ابراز همدردی و تسلیت نمایید و در واقع خیلی از افراد با یک گل ختم در مراسم ترحیم شرکت می‌کنند و با خانواده‌های داغ دار ابراز همدردی می‌نمایند.
حتی اگر شما فرصت شرکت در مراسم ختم مورد نظر را نداشته باشید می‌توانید به راحتی یک تاج گل ترحیم مناسب بخرید و آن را با یک کارت با اسم فرستنده خودتان به خانواده متوفی اطلاع دهید که شما آن را فرستاده‌اید. انتخاب گل در شهرهای بزرگ و ارسال آنها مخصوصاً در تهران بسیار مشکل و سخت است و شما در هانی گل می‌توانید به راحتی انواع تاج گل‌ها را خریداری و به موقع تحویل بگیرید.

ارسال تاج گل ترحیم در تهران:

هدف اصلی مجموعه ما جلب رضایت مشتریان می‌باشد و ما در ارسال و حمل کالاها در تهران برای مشتریان فعالیت می‌کنیم و تاج گل شما را می‌توانید به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل یا محل مراسم عزاداری ارسال نماییم. شما می‌توانید تاج گل‌های ترحیم را با قیمت مناسبی بخرید و بهترین تاج گل‌های یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید یک تاج گل به صرفه با قیمت مناسب هستید می‌توانید آن را همین حالا خریداری نمایید.

قیمت تاج گل ختم:

معمولاً قیمت تاج گل ترحیم به عوامل زیادی بستگی دارد که ما در این زمینه با حذف برخی از هزینه‌های بیهوده می‌توانیم انواع تاج‌گل‌ها را با قیمت مناسب و پایین‌تری ارائه دهیم و کیفیت و زیبایی تاج‌گل‌ها کاملاً تضمین شده بوده و شما می‌توانید به راحتی این گل‌های زیبا را تا چند روز نگهداری نمایید. قیمت تاج گل به نوع تاج و انواع گل‌هایی که درون آن تزئین شده بستگی داشته و نمی‌توانیم قیمت دقیقی برای هر تاج گل تعیین کنیم.

چرا نیاز به تاج گل ترحیم و تسلیت داریم؟

تاج گل تسلیت یکی از انواع گل‌هایی است که برای ابراز همدردی در جامعه مورداستفاده قرار می‌گیرد. مثلاً شما زمانی که نمی‌توانید به یک مراسم ترحیم خاصی بروید با ارسال گل از خانواده متوفی دلجویی می‌کنید، تاج گل تسلیت همان‌طور که می‌دانید برای ابراز همدردی و احترام و بیان تسلیت در مراسم‌های خاص استفاده می‌شود. معمولاً تاج‌گل‌ها را می‌توانید با توجه به سلایق و علایق خودتان تزئین نمایید و با توجه به انتظاراتی که دارید، فروشگاه هانی گل می‌تواند آن را برای شما طراحی و دیزین نماید. اگر قصد خرید یک گل تسلیت مناسب برای مراسمات تان دارید می‌توانید به راحتی در سایت ما انواع تاج گل‌های آماده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش دهید.

ارسال تاج گل ترحیم در مراسم عزاداری چرا اهمیت دارد؟

یکی از دلایل اصلی هدیه دادن در مراسم‌های عزاداری و ترحیم، معمولاً ابراز همدردی است که مثلاً شما با ارائه گل از خانواده متوفی دلجویی می‌کنید، امروزه گل دادن فقط برای مراسم عروسی و نامزدی استفاده نمی‌شود و حتی برای مراسمات عزاداری نیز باید گل خریداری شود و برای خانواده متوفی ارسال شود. شما باید با توجه به نسبتی که با خانواده متوفی دارید باید پیام تسلیتتان را آماده کنید.

رنگ تاج گل ترحیم چگونه باید باشد؟

در مراسمات مذهبی و ترحیم و ختم معمولاً برای ادای احترام به صاحب عزا از تاج گل‌های بزرگ درون مسجد یا مکان مورد نظر استفاده می‌شود و این تاج گل‌ها معمولاً با رنگ سفید و ربان مشکی استفاده می‌گردد که به عنوان یک نشانه برای ابراز همدردی است.

تاج گل ارزان ترحیم برای تسلیت

تاج گل ارزان قیمت ترحیم معمولاً با اشکال مختلف نظیر دایره‌ای و بیضی و قلب با گل‌های داوودی، پرنده بهشتی و با پاپیون‌ها و ربان های مشکی در پایین بر روی یک پایه یک طبقه چوبی و سبک نصب می‌گردند. امروزه از این تاج گل‌های ارزان قیمت در مراسمات عزا استقبال زیادی می‌شود و با توجه به قیمت تمام شده عالی می‌تواند بهترین هدیه به صاحبین عزا باشد. قیمت تاج گل ترحیم نسبت به تزئین زیبای آن بسیار به صرفه است.

سفارش تاج گل آنلاین (Order flower stand):

امروزه با توجه به گسترش دنیای اینترنت و ارتباطات مناسب و شلوغی بسیار که در شهرهای بزرگ وجود دارد معمولاً سفارش و خرید اینترنتی تاج گل ترحیم بهترین گزینه است که شما در سایت هانی گل می‌توانید به راحتی در هر کجا که هستید می‌توانید تاج گل مورد نظرتان را سفارش دهید و در مراسم یا مکان مورد نظر خود آن را با اسم خودتان و پیغام تسلیت موردنظرتان تحویل بگیرید. در خرید تاج گل معمولاً انتخاب گل‌ها کاملاً اختیاری است و تزئین داخل تاج گل برعهده خریدار است که باید با سلیقه خود آنها را در جای مناسب قرار دهد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28683
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید