امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

خرید بلیط پرواز تهران قشم


1401/07/27
کد خبر : 28093
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

خرید بلیط پرواز تهران قشم :

جزیره زیبای قشم :

جزیره قشم یکی از جزایر جذاب و زیبای خلیج فارس می باشد که به دلیل نزدیکی با شهر بندرعباس سالانه مسافران زیادی را به صورت زمینی و هوایی به سوی خود جذب می کند. مساحت قشم 1491 کیلومتر مربع می باشد و بزرگترین جزیره در خلیج فارس می باشد. جزیره ای کاملا بکر و دست نخوره که دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری فروانی است و مکان های دیدنی نظیر پارک دلفین ها ، جزایر ناز ، جزایر هنگام ، کرکودیل ها ، جنگل های حرا ، قایق سواری و تماشای دلفین های باهوش ، شنا در سواحل ، گردش با قایق ها و ... در آنجا قرار دارد که مسافران سالانه از تهران با پرواز مستقیم به سمت فرودگاه قشم راهی می شوند. به دلیل مسافت زیادی که جزیره قشم از تهران فاصله دارد ، مسافران ترجیح می دهند با هواپیما به این جزیره جذاب بروند ، برای پرواز باید از وب سایت آس چارتر بلیط تهیه کنید و به راحتی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه قشم بروید.
قشم یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری مسافران تهرانی است که دارای مراکز خرید و پاساژها و فروشگاه های مختلفی است. به دلیل اینکه قیمت بلیط ها در فصول پرتردد نظیر بهار و عید نوروز بسیار بالا می رود ، برخی از مسافران ترجیح می دهند از چند روز زودتر بلیط های مد نظر خود را به صورت رفت و برگشت رزرو می کنند.

بهترین زمان برای سفر به جزیره قشم :

آب و هوای قشم گرم و شرجی بوده و البته زمستان های خنک و مطبوعی دارد. اگر از لحاظ آب و هوایی بخواهیم به این جزیره برویم ، بهترین زمان سفر از آذرماه تا فروردین است ، ولی اگر به شلوغی علاقه مند هستید می توانید در ایام زمستان و نوروز به آنجا بروید. البته اگر فقط قصد خرید دارید می توانید تابستان را برای سفر به این جزیره انتخاب بکنید ، ولی به دلیل گرمای هوا و شرجی بودن سعی کنید در روز درون خیابان ها پرسه نزنید و بیشتر وقت خود را در پاساژها و مراکز خرید با سیستم های خنک کننده سپری نمایید. البته فصل تابستان برای سفر به قشم مناسب بوده و می توانید در این فصل ارزان ترین قیمت های بلیط هواپیمایی را از آس چارتر بخرید.


 خرید بلیط پرواز تهران قشم

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیمای تهران قشم در آس چارتر :


اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم در دریای نیلگون خلیج فارس را دارید می توانید همین الان در وب سایت اینترنتی آس چارتر بلیط خود را با قیمت مناسب و با خدمات ارزنده تهیه نمایید.

جستجوی بلیط هواپیما قشم :

در اولین قدم برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای قشم ، باید ابتدا در بخش جستجو پرواز داخلی را انتخاب ، نوع بلیط تان که به صورت یک طرفه یا دو طرفه می باشد را انتخاب نمایید و جزئیات دیگری نظیر مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز به قشم برای شما به نمایش درمی‌آید.

نحوه رزرو بلیط هواپیمای قشم :

بعد از اینکه جستجوی مورد نظرتان را انجام داده اید ، لیست قیمت پروازهای قشم به ترتیب از ارزان ترین تا گران قیمت ترین ها به شما نمایش داده خواهد شد و می توانید اطلاعات دقیق پروازی شامل شماره ، تاریخ پرواز و ساعت حرکت ، مدت زمان پرواز و کلاس پروازی و قیمت بلیط قشم را ملاحضه نمایید و در پایان کار بر روی دکمه رزرو یا تایید پرواز مد نظر به بخش بعدی ثبت مسافران منتقل شوید.

فرودگاه بین المللی قشم :

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیمایی قشم از آس چارتر ، به راحتی می توانید فرودگاه بین المللی دیرستان قشم را مشاهده نمایید. پروازهای منتهی به قشم همگی به این فرودگاه ختم می شود. مدت زمان پروازی تهران به قشم تقریبا یک ساعت می باشد که با خرید و رزرو بلیط به آسانی می توانید در زمان معین پروازتان را با خیال راحت انجام دهید.

بلیط ارزان تهران به قشم :

برای تهیه بلیط ارزان قیمت هواپیمایی تهران به قشم می توانید از سیستم اطلاعات تغییر قیمت ها استفاده کرده و با استفاده از تقویم قیمتی صفحه نتایج جستجو دسترسی داشته باشید. در این بخش هر وقت بلیط قشم ارزان شد به اطلاعات کاربران می رسد و می توانید ارزان ترین بلیط هواپیمایی قشم را از سایت آس چارتر خریداری نمایید.

خرید آنلاین بلیط هواپیمایی قشم :

شما در پایان می توانید با انتخاب دکمه خرید بلیط قشم ، به درگاه پرداخت هدایت شده و خریدتان را نهایی نمایید. به راحتی می توانید بلیط تان را از طریق ایمیل دریافت نمایید و حتی قابلیت چاپ بلیط تان را نیز خواهید داشت.


 
خرید بلیط پرواز تهران قشم

مزیت های خرید بلیط هواپیمایی قشم در آس چارت :

خرید بلیط ارزان قیمت تهران به قشم :

یکی از مهم ترین مزایای خرید بلیط هواپیمای قشم در وب سایت آس چارتر ، ارزان قیمت بودن بلیط های پرواز قشم می باشد. قیمت بلیط هواپیمایی قشم کاملا آنلاین به صورت لحظه ای تغییر می کند و لیست پروازها از بلیط ارزان قیمت به گران ترها نمایش داده می شود.

قابلیت خرید بلیط هواپیمایی از ایرلاین های معتبر:

شما به آسانی می توانید با خرید پرواز تهران قشم از آس چارتر به تمام ایرلاین های ارائه دهنده بلیط دسترسی پیدا کنید. اگر می خواهید بلیط هواپیمای قشم را از مثلا شرکت یا هواپیمایی خاصی خرید نمایید ، با گزینه ایرلاین ارائه شده بلیط قشم در بخش فیلترینگ ، ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

قابلیت آنلاین مقایسه قیمت و خدمات ایرلاین ها:

در بخش پنل خرید اینترنتی بلیط هواپیما در آس چارتر ، می توانید به طور لحظه ای و آنلاین قیمت و نرخ بلیط هواپیمای قشم را مشاهده نمایید و همواره بهترین قیمت های بلیط برای جزیره قشم را رزرو نمایید.

قابلیت استرداد بلیط هواپیما به صورت آنلاین :

یکی از ویژگی های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما در آس چارتر قابلیت استرداد آنلاین بلیط هواپیمای داخلی است. اگر چنانچه پس از خرید بلیط هواپیما قشم به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط را دارید ، تنها در چند مرحله با یک کلیک ساده قادر به استرداد بلیط هواپیما در آس چارتر را دارید. بعد از کنسلی بلیط ، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28093
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید