امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

خرید اقساطی موبایل و قیمت لپ تاپ در بازار امروز


1401/07/27
کد خبر : 25811
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 22 نفر

آیا از قیمت لپ تاپ در بازار امروز تهران خبر دارید؟ آیا شنیده‌اید که خرید اقساطی موبایل اعم از گوشی آیفون یا گوشی شیائومی رواج بسیاری در میان مصرف‌کنندگان ایرانی داشته است؟ در این یادداشت قصد داریم تا به بررسی این مسائل بپردازیم.

افزایش قیمت لپ تاپ و رواج یافتن خرید اقساطی موبایل؟

در یکی دو ساله‌ی اخیر با بالا رفتن قیمت‌های ارز‌های خارجی و به تبع آن، بالا رفتن قیمت لپ تاپ و گران شدن دیگر گجت‌های الکترونیکی، بسیاری برای خرید محصول مورد علاقه‌ی خود دچار چالش‌هایی شدند. از جمله‌ی آن می‌توان به گوشی آیفون اشاره کرد که به خودی خود پیش از این هم محصول گرانی بود. افزایش قیمت در مدل‌های جدید این کمپانی، که در سراسر جهان با واکنش‌هایی نیز رو به رو شد نیز به تشدید این مسأله دامن زد.
 
اما در ایران افراد مختلف نسبت به این موضوع واکنش‌های متفاوتی داشتند. برخی به دلیل کیفیت بالای گوشی آیفون و دوام آن، همچنان با خرید اقساطی موبایل به دنبال ابتیاع این گوشی‌ها هستند. و برخی نیز به دنبال خرید گوشی‌های ارزان‌تر مانند گوشی شیائومی می‌باشند.
خرید اقساطی موبایل پیش از این هم در بازار وجود داشت اما در حال حاضر با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ و موبایل رواج بیشتری یافته است.

چرا گوشی آیفون هنوز پرطرفدار است؟

گوشی آیفون به نسبت دیگر برند‌های بازار از پرستیژ بالاتری برخوردارند و به نوعی برند برخی اشخاص نیز به حساب می‌آیند. البته نمی‌توان به این افراد برای خرید اقساطی موبایل یا گوشی آیفون خرده گرفت؛ زیرا در حال حاضر در مقایسه با برندی‌های دیگر، مانند گوشی شیائومی، ارزان‌ترین مدل این گوشی که IPHONE SE است حدود پانزده میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت. البته به نحوی می‌توان ادعا کرد خرید گوشی آیفون از نظر اقتصادی هم به صرفه است، زیرا می‌توان هر وقت اراده کرد آن را با قیمتی خوب به فروش برسانید و برای گوشی آیفون بعدی خود نیاز به صرف هزینه‌ی کمتری خواهید داشت. اما چنین شرایطی برای گوشی شیائومی سخت‌تر خواهد بود.
 

شیائومی برنده‌ی جدید بازار ایران

اما این به آن معنی نیست که گوشی‌های اندرویدی از نظر ارزش خرید مقرون به صرفه نباشند. تا پیش از موج گرانی گوشی‌های سامسونگ، این گوشی رقیب گوشی آیفون شمرده می‌شد. البته برند‌های ژاپنی یا کره‌ای دیگری نیز در بازار مطرح بودند؛ ولی رقیبی جدی شمرده نمی‌شدند. با ورود هوآوی به بازار پای چین‌ها به بازار باز شد، اما این برند هم قیمت‌های مشاابه با دیگران داشت و هم از کیفیت ساخت خوبی برخوردار نبود.
گوشی شیائومی و چند برند چینی دیگر در چنین فضایی در بازارهای جهانی از جمله ایران مطرح گشتند. این گوشی‌ها تنها با سفارش مستقیماز چین امکان وارد شدن داشتند، اما با بالا رفتن تقاضاها، شرکت‌ها تصمیم به اخذ نمایندگی و واردات مستقیم گوشی شیائومی گرفتند. باید گفت که از میان گزینه‌های موجود گوشی شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌ها بود، زیرا هم با داشتن تنوع بسیار بالا در مدل‌های ارائه شده، از کیفیت ساخت بالا و تکنولوژی‌های بالایی نیز بهره می‌برد.
 

آیا امکان خرید اقساطی موبایل و گوشی شیائومی وجود دارد؟

این گوشی‌ها از قیمت‌های بسیار پایین تا قیمت‌هایی نسبتا بالا را شامل می‌شوند که موجب آزادی عمل مشتریان در انتخاب مدل مورد علاقه‌ی خود می‌گردند. البته امکان خرید اقساطی موبایل برای این مدل‌ها هم فراهم است و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه با خیال راحت و بدون توجه به عامل قیمتی، گوشی موبایل صد در صد مطلوب خود را استفاده کند. به یاد داشته باشید که همواره سفارش اهل فن مبنی بر خرید پرچمدارهای بازار بوده است. برای اطلاع از آخرین قیمت های لپ تاپ و یا خرید گوشی های قسطی می توانید به لوتوس لپ تاپ https://lotuslaptop.com  مراجعه نمایید.
پ.ن: سئو سایت فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ توسط شرکت سئواینجا انجام می‌گردد.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25811
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید