امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جذاب ترین کتاب های رمان ایرانی در سایت ستابوک


1401/07/27
کد خبر : 26405
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 23 نفر

اگر از زبان انگلیسی فراری هستید و خیلی خوب نمی توانید سر از کار کتاب های رمان انگلیسی درآورید، بهتر است که به سراغ کتاب های رمان ایرانی بروید. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که می توانید جذاب ترین کتاب های رمان را در آن پیدا کرده و خریداری کنید، فروشگاه کتاب ستابوک است که برای بازدید از آن می توانید به آدرس www.setabook.com مراجعه کنید.
خرید اینترنتی کتاب های رمان ایرانی
همانطور که برای سلامتی جسم نیاز به تغذیه ی مناسب، ورزش و ... داریم، برای سلامتی روحمان هم باید کار کنیم. قطعا یکی از بهترین کارها چیزی نیست به غیر از خواندن کتاب های مفید مانند کتاب های روانشناسی، آموزشی، فلسفه، درس های زندگی و حتی کتاب های رمان ایرانی. به کمک مطالعه و خواندن کتاب میتوانیم خوراک مناسبی برای روح خود تامین کنیم و در راستای تعالی و بهبود آن قدم برداریم.
کتاب ها در ژانرهای مختلفی نوشته می شوند که شما میتوانید از انها بهره برده و هر نوع کتابی را که دوست دارید تهیه نموده و برای مطالعه ی آن اقدام کنید. یکی از انواع کتاب ها، کتاب های رمان هستند که افراد آنها را انتخاب مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت خود به شمار می آورند. اما کتاب ها را از کجا تهیه کنیم؟ در حال حاضر هیچ چیز مثل خرید اینترنتی نمی تواند کمک کننده باشد.
شما می توانید به کمک فروشگاه اینترنتی ستابوک هر آنچه را که احتیاج دارید، خریداری کنید. همچنین ستابوک برای شما آپشن های ویژه ای نظیر تخفیف کتاب در نظر گرفته است که شما می توانید از آنها استفاده کرده و کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

چرا خرید کتاب های رمان ایرانی؟

 کتاب های رمان ایرانی
حتما از خودتان می پرسید چرا با وجود این همه شاهکار در ادبیات جهانی می بایست کتاب های رمان ایرانی را بخوانیم؟ در پاسخ باید بگوییم که هر چیزی در جای خودش! شما می توانید هم کتاب های شاهکار ادبیات جهانی را بخوانید و از آنها لذت ببرید و هم در عین حال کتاب های رمان ایرانی را خوانده و از آن هم لذت ببرید و هیچ تداخلی هم در این میان وجود ندارد. کتاب های ایرانی حال میخواهد رمان باشد، داستان کوتاه باشد یا ... از این لحاظ برای ما جذابیت دارند که در فضایی نوشته می شوند که ما به آن آشنایی کامل داریم و همه چیز را درباره ی آن ها می دانیم.
لذا خیلی راحت می توانیم با نویسنده، شخصیت اول داستان و ... هم ذات پنداری کرده، خود را جای آنها قرار دهیم، متوجه موقعیت آنها شده و حتی منظور دقیق نویسنده از آنچه به نگارش درآورده است را به خوبی متوجه شویم. علاوه بر این اگر در کتاب در مورد رسم و رسومی صحبتی به میان آید، در مورد تاریخ خاصی صحبت شود و به طور کلی هر آنچه را که در فرهنگ ایرانی است به آن بپردازند ما خیلی راحت متوجه آن میشویم. این در صورتی است که در کتاب های خارجی دیگر چنین شرایطی وجود ندارد، ما خیلی به رسوم خاص آنها، فرهنگ هایی که دارند و ... آشنایی نداریم و ممکن است متوجه اهمیت موضوع نشویم.
اگر شما هم دوست دارید کتاب های رمان ایرانی را در کتابخانه ی خود داشته باشید و به دنبال یک مرجع معتبر برای خرید آنها هستید پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده ستابوک را امتحان کنید. قطعا پس از یکبار خرید از این فروشگاه اینترنتی کتاب مشتری آنها خواهید شد و دیگر حاضر نمی شوید از جای دیگری خرید کنید.

کتاب این یک فرشته است؛ جذاب ترین رمان ایرانی

 کتاب های رمان ایرانی
یکی از کتاب هایی که جدیدا نام آن را زیاد می شنویم کتاب این یک فرشته است، است. این کتاب نوشته ی محدثه رجبی است و انتشارات پوپا اقدام به چاپ و نشر این کتاب که در دسته ی کتاب های رمان ایرانی قرار می گیرد کرده است. داستان این کتاب راجع به دختری به نام ملیکا است که بسیار پرشور و نشاط بوده و در عین حال مهربان نیز هست. ملیکا در ادامه ی کتاب به یک بیماری دچار می شود که زندگی خود و خانواده اش را تحت شعاع قرار داده و سبب آمدن غم به جای شادی در زندگی آنها می شود. ولی ملیکا تسلیم این بیماری هم نمی شود و اتفاقات کتاب رقم می خورد. در صورتی که شما هم دوست داشته باشید این کتاب را که براساس یک زندگی واقعی نوشته شده است تهیه کنید می توانید سری به فروشگاه اینترنتی ستابوک زده و این کتاب را خریداری کنید و از خواندنش لذت ببرید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26405
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید