امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جدیدترین متدهای آموزش زبان انگلیسی را از مکتب خونه بخواهید


1401/07/27
کد خبر : 25972
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 20 نفر

جدیدترین متدهای آموزش زبان انگلیسی را از مکتب خونه بخواهید

دایره لغات زبان انگلیسی شما در چه محدوده ای است؟ آیا می توانید از یک لغت ساختارهای متعددی را برای قسمتهای مختلف یک جمله تولید نمایید؟ شرایط آموزشی شما چگونه است؟ آیا علاقه مند به یادگیری زبان هستید یا جزء افرادی هستید که از زبان آموزی فراری هستند؟ و بسیاری سوالات دیگر که هر کدام می تواند در آموزش زبان انگلیسی موثر باشد. مثلا اگر شما علاقه مند به زبان باشید، خودتان با آموزش همراه خواهید بود اما برای کسی که از زبان گریزان است، باید از متدهای ویژه آموزش زبان انگلیسی بهره ببرید. پس آموزش باید بر مبنای روانشناسی فرد صورت پذیرد. آموزش مکالمه زبان انگلیسی روش‌های متعددی دارد. اما مهمترین عامل آن است که ممارست فراوان داشته باشید و همواره تمرین کنید. به یقین استفاده از اساتید مجرب که آموزش انگلیسی را به ساده ترین روش‌ها آموزش می دهند بسیار موثر خواهد بود اما در وهله اول خودتان باید به آموزش زبان انگلیسی رغبت نشان دهید. مکتب خونه، نام آشنای آموزش کشور در برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی با متدهای جدید آموزشی باز هم پیشگامی خود را ثابت نموده و علاقه مندان می توانند جهت اطلاع بیشتر به سایت این مرجع آموزشی مراجعه نمایند. سایت مکتب خونه به آدرس maktabkhooneh.org در انتظار علاقه مندان به زبان انگلیسی است.

جدیدترین متدهای آموزش زبان انگلیسی

آموزش مکالمه انگلیسی؛ English Conversation Training

وقتی می خواهیم زبان انگلیسی صحبت کنیم، باید حداقل یک نفر را همراه خود داشته باشیم تا بتوانیم با هم کلامی او به تقویت مکالمه بپردازیم. در دنیای امروز این کار به آسانی میسر است زیرا فضای مجازی و انواع چتهای آنلاین این امکان را ایجاد نموده است تا افراد بتوانند حتی در دور دست ترین مکان‌ها نیز با هم ارتباط داشته باشند. در آموزش مکالمه زبان انگلیسی باید صحبت کرد و از اشتباه کردن نهراسید. آنقدر باید سخن گفت و اشتباهات را تصحیح نمود تا راه گفتن جمله صحیح را یافت. مکتب خونه در این خصوص با بهره مندی از الگوهای جدید آموزش مکالمه زبان انگلیسی به علاقه مندان بهترین شیوه های آموزش را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد. همچنین می‌توانید در  آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی به صورت رایگان شرکت کنید و براساس سطح خود دوره مناسب را انتخاب کنید.

آموزش گرامر انگلیسی؛ English grammar training

آموزش گرامر می تواند با سبک‌های جدید مانند همین سبک تصویری آموزش داده شود. در مکتب خونه الگوهای جدید آموزشی برای همه و در هر سنی در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند با بهترین شرایط به آنچه در ذهن دارند، نزدیک شوند. مکتب خونه دوره های مختلف آموزش گرامر زبان را برای علاقه مندان مهیا نموده است. این دوره ها به صورت تفکیک شده و به صورت مبحث به مبحث ارائه شده  و از موضوعات پایه‌ای مثل ساختار جمله در انگلیسی تا پیچیده‌ترین مباحث گرامر را آموزش می‌دهد. افراد می توانند با گذراندن هر دوره در آن به تبحر رسیده و به لحاظ گرامری در سطحی بسیار مطلوب باشند.

 

جدیدترین متدهای آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی مکتب خونه؛ Maktabkhooneh teaching english

آموزش مکتب خونه محتوا محور است و به دنبال آن است که آموزشی که ارائه می دهد با تفکر و عمق باشد و افراد با هدف اقدام به آموختن نمایند. برخی از افراد نیاز مبرم دارند تا زبان انگلیسی را بیاموزند. زبان انگلیسی می تواند به عنوان پایه آموختن یک زبان غیر مادری دیگر باشد. اصول یادگیری این زبان کمک خواهد کرد تا زبان های دیگر را بیاموزید. این مطلب از آنجا ناشی می شود که زبان‌ها ریشه هایی دارند که آنها را به یکدیگر پیوند می دهند. زبان انگلیسی به عنوان یک زبان عام پسند در دنیا و زبان مشترک مورد تایید جهانیان بوده که به واسطه آن کشورها می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. مکتب خونه به عنوان مرجع آموزشی که دوره های متنوع آموزشی را برگزار می نماید، در این قسمت نیز پیشگام بوده و دوره های متعددی در این خصوص ارائه کرده است که علاقه مندان می توانند از این دوره ها بهره مند شوند.

در آموزش زبان انگلیسی این مرجع آموزشی دوره های متنوعی نظیر آموزش مکالمات حضوری، تلفنی و آنلاین به زبان انگلیسی و به صورت رایگان برای گروه های دانشگاهی، آموزش‌های انگلیسی کاربردی در حوزه های مختلف و مکانهای متنوع را ارائه نموده است. همچنین دوره های تافل، گرامر برای تافل، آیلتس، رایتینگ و بسیاری دوره های متنوع دیگر در کارنامه آموزشی مکتب خونه به چشم می خورد. آموزش زبان انگلیسی با استفاده از نکات فنی و به روز و استفاده از مراجع آموزشی قوی می تواند موثر واقع شود. مکتب خونه این شرایط را به وجود آورده و با استفاده از ساده ترین الگوها به این امر مبادرت ورزیده است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25972
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید