امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جدیدترین اخبار سیزن 4 جدید بازی کالاف دیوتی موبایل


1401/07/27
کد خبر : 26173
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 18 نفر
سیزن 4 بازی کالاف دیوتی موبایل

تنها چند روز مانده به انتشار سیزن ۴ بازی کالاف دیوتی موبایل اگر شما نیز از طرفداران بازی کال آف دیوتی موبایل هستید در ادامه من را همراهی کنید تا اطلاعات کامل در رابطه با این سیزن در اختیار شما قرار دهم.

 تاریخ انتشار

تاریخ انتشار سیزن  ۴ بازی کالاف دیوتی موبایل ۷ خرداد ماه اعلام شده است اما همانند سایر سیزن های گذشته باید این انتظار را داشته باشید که زودتر و یا چند روز دیرتر از این تاریخ سیزن در اختیار بازیکنان قرار بگیرد لازم به ذکر است که حجم این سیزن تقریبا ۲ گیگابایت می باشد.

 سلاح های جدید

همانطور می دانید در سیزن های گذشته توسعه دهندگان بازی کالاف دیوتی موبایل سلاح هایی را که در نسخه کنسول و pc این بازی در دسترس می باشد را رفته رفته به نسخه موبایل نیز اضافه کرده اند، در این نسخه نیز شما شاهد سلاح‌های جدیدی خواهید بود که تاکنون آنها را مشاهده نکرده اید و از طرفی سایر سلاح ها نیز که هم اکنون در بازی کالاف دیوتی موبایل در دسترس هستند نیز دچار تغییراتی خواهند شد.

لازم به ذکر در ابتدا شما می توانید این سلاح ها را به صورت رایگان و با شرکت در ماموریت های هفتگی و کامل کردن چالش ها به دست آورید و یا اینکه سعی کنید به تایرهای بالا دست پیدا کنید، اما اگر بعدها بخواهید این سلاح‌ها را به دست آورید باید آنها را از فروشگاه داخل بازی خریداری کنید، اگر سی پی کالاف کافی برای خرید سلاح های مورد نظر خود را نداشتید نگران نباشید، میتوانید با خرید cp کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه موجو شاپ براحتی این سلاح ها را از آن خود کنید.

 مپ جدید

در این سیزن نیز شما شاهد مپ های جدیدی در حالت بتل‌ رویال و همچنین حالت گروهی خواهید بود که این مپ ها نیز در نسخه Modern warfare هم اکنون در دسترس می باشد با توجه به اینکه توانسته از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد به همین دلیل توسعه دهندگان تصمیم گرفته‌اند که در نسخه موبایل نیز از آن استفاده کنند.

پرک های جدید

علاوه بر مپ و سلاح های جدید شما شاهد پرک های جدیدی نیز در سیزن ۴ بازی کالاف دیوتی موبایل خواهید بود که می توانید از آن برای پرتاب نارنجک ها استفاده کنید.

 مود جدید

در سیزن  ۴ بازی کالاف دیوتی موبایل شما شاهد یک مود جدید نیز خواهید بود که این مود قبل ها در بازی کالاف دیوتی موبایل در دسترس بوده اما طی سال‌های گذشته حذف شده است لازم به ذکر است که این مود برروی مپ های Crash, stadoff , raid در دسترس می باشد.

کالاف دیوتی موبایل

 اپراتور جدید

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که در سیزن ۴ بازی کالاف دیوتی موبایل با آن روبه‌رو خواهید بود وجود یک اپراتور جدید می باشد که با سایر اپراتورهایی که تاکنون در بازی کالاف دیوتی موبایل مشاهده کرده اید تفاوت دارد در واقع، این اپراتور یک سگ نگهبان است که این قابلیت را دارد که با استفاده از بو کشیدن موقعیت سایر بازیکنان را تشخیص دهد و بتواند آنها را از بین ببرد.

 اطلاعاتی که در بالا ذکر شد تنها اطلاعاتی است که تاکنون به طور رسمی از سوی اکتویژن تایید و منتشر شده است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26173
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید