امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

جاذبه های دیدنی در شهر مسکو روسیه را حتما ببینید


1401/07/27
کد خبر : 26214
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 24 نفر


پارک گورکی

پارک گورکی یکی از قدیمی ترین و زیباترین فضاهای سبز شهر مسکو ست که معمولا گشت و گذار در آن در الویت برنامه های گردشگران قرار می گیرد و به خصوص عصرها این پارک به محل تجمع گردشگران تبدیل می گردد . این پارک دارای پیست دوچرخه سواری ، مسیرهای زیبای پیاده روی ، پیست اسکیت ، سینمای روباز و موزه هنرهای معاصر است .
 

پارک اسپارو هیلز   (Sparrow Hills)    

با کمی پیاده روی از پارک گورکی به یکی دیگر از زیباترین پارک‌های شهر مسکو در تور روسیه ، خواهید ‌رسید . این پارک  اسپارو هیلز نام دارد و در امتداد رودخانه واقع شده است . البته این پارک به اندازه پارک گورکی تفریحات متنوع ندارد ولی می‌توانید زیباترین چشم‌ اندازهای شهر مسکو از این منطقه تماشا کنید .

تالار نمایش بالشوی

سالن تالار نمایش بالشوی دارای معماری زیبا و باشکوهی است و در سال ۱۸۵۶ میلادی افتتاح شده است . این مجموعه یکی از بهترین مکان های فرهنگی شهر مسکو است  که دارای دو استیج برای اجراهای باله و اپرا است و سالانه برنامه های شگفت انگیزی در ان برگزار می گردد . تالار بالشوی یکی از مشهورترین تالارهای جهان است که دستور ساخت آن در سال ۱۷۷۶ میلادی ، توسط کاترین کبیر صادر گردید . و اجرای پر سر و صدای باله دریاچه قو اثر پیوتر ایلیچ چایکوفسکی ، برای اولین بار در سال ۱۸۷۷ میلادی در این سالن به روی صحنه رفت .

مرکز نمایشگاهی VDNKh

به گزارش سفر باتو ، مجموعه فرهنگی باشکوه مرکز نمایشگاهی VDNKH در سال ۱۹۳۵ میلادی افتتاح شد و هم اکنون به‌عنوان یک موزه روباز آثار ارزشمند معماری این کشور را به نمایش گذاشته است . با ورود به این مجموعه با فواره ها و آب‌ نماهای زیبا روبرو می شوید و سپس به بازدید از چندین موزه خواهید رفت . این مجموعه دارای مراکز خرید ، سالن های متعدد غذا خوری ، اقیانوس نما ، زیپ لاین و یک پیست مخصوص اسب سواری است و همچنین در فصل زمستان نیز یک پیست اسکیت روی یخ در آن برپا می‌ شود که بزرگ‌ترین پیست اسکیت روی یخ اروپا محسوب می شود .

پارک و موزه  Tsaritsyno

این مجموعه زیبا و باشکوه در گذشته محل اقامت تابستانی کاترین دوم مشهور به کاترین کبیر بوده است . وی در سال ۱۷۷۵ میلادی دستور ساخت این بنا را صادر نمود و پس از اتمام به یکی از زیباترین بناهای شهر مسکو تبدیل شد . این مجموعه در دهه ۱۹۸۰ میلادی بازسازی گردید و در پی آن این ساختمان حتی از گذشته نیز باشکوه‌تر و جذاب‌تر گردید . در اطراف این کاخ بناهای بسیار مجلل و مزین ، باغ‌های و فضاهای سبز زیبا به چشم می خورد .
بیشتر بخوانید

منطقه تفریحی   Izmaylovo

در این منطقه یکی از معروف ترین و بزرگترین بازارهای محلی شهر مسکو را خواهید دید که از قدیم تا به امروز مشهور بوده و هست . و در اطراف این بازار ، تعداد زیادی فروشگاه و مرکز خرید به چشم می خورد که ر کل این منطقه را به مکان ایده آلی برای خرید و سرگرمی تبدیل نموده است . بعلاوه در این منطقه ، یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین فضاهای سبز شهر مسکو را می بینید که مکان مناسبی برای کسب آرامش و دوری از شلوغی و ازدحام شهری است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26214
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید