امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

تولید و پخش البسه بیمارستانی به صورت عمده و تکی


1401/07/27
کد خبر : 27607
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

از این رو شرکت های تولید و پخش البسه بیمارستانی ، تجهیزات متعددی را به بازار عرضه کرده اند، که ما در این نوشته قصد داریم به پرمصرف ترین و ضروری ترین آن ها بپردازیم.


 البسه بیمارستانی

رول ملحفه روتختی بیمارستانی

یکی از پرمصرف ترین تجهیزات در تولید و پخش البسه بیمارستانی، رول ملحفه روتختی بیمارستانی است. این محصول علاوه بر اینکه در بیمارستان ها و درمانگاه ها کاربرد زیادی دارد، در مکان هایی مثل هتل ها و مهمانخانه نیز پرمصرف است.
از این محصول جهت جلوگیری از انتقال بیماری و آلودگی استفاده می شود. رول ملحفه روتختی بیمارستانی یکبار مصرف پس از استفاده دور انداخته می شود تا از انتقال بیماری به سایر افراد جلوگیری شود.

زیرانداز بیمار

در شرایطی ممکن است افراد نتوانند برای رفع نیازهای خود، از تخت بلند شوند، این شرایط ممکن است به دلیل کهولت سن، ناتوانی و موارد مشابه باشد. شرکت های تولید و پخش البسه بیمارستانی، زیرانداز بیمار را به شکلی تولید می کنند که قدرت جذب بالایی داشته باشد و از آلوده شدن روتختی جلوگیری کنند.


 البسه بیمارستانی

انواع لباس بیمارستانی

یکی دیگر از موارد پرمصرف در تولید و پخش البسه بیمارستانی، انواع لباس های بیمارستانی است. منظور از انواع لباس های بیمارستانی یعنی روپوش پزشکی، لباس های کادر درمانی و لباس بستری بیمار. شرکت های تولید و پخش البسه بیمارستانی، با توجه به اینکه محیط بیمارستان در فصول مختلف سال، دمای یکسانی دارد، لباس بیمارستانی را به گونه ای طراحی می کنند که شخص در آن احساس راحتی کرده و باعث تعرق آنان نشود.
دوخت این لباس ها باید طوری باشد تا در برابر نفوذ ویروس ها مقاوم بوده و همچنین در زمان شستشو استحکام کافی را داشته باشد.

روپوش پزشکی

یکی دیگر از تجهیزات پرکاربرد در تولید و پخش البسه بیمارستانی که حتی در دانشگاه ها، مدارس و داروخانه ها از آن استفاده می شود، روپوش پزشکی است. وظیفه اصلی روپوش‌ پزشکی محافظت از لباس‌ زیرین افراد است. امروزه نیز با شیوع بیماری کرونا، بیش از پیش از این روپوش ها استفاده می شود.
شرکت های تولید و پخش البسه بیمارستانی، در تولید روپوش پزشکی از موادی مثل پنبه، پلی استر، ترگال و کتان استفاده می کنند تا امکان شستشو آن را با دمای بالا فراهم سازند.


 البسه بیمارستانی

گان یکبار مصرف پزشکی

گان پزشکی برای جراحان و پزشکان اتاق عمل تولید می شود. گان جراحی به دلیل بافت های بسیار ریزی که دارد، مانع از ورود و عبور ویروس و باکتری می شود. گان ها در بازار تولید و پخش البسه بیمارستانی، هم به صورت تکی و هم به صورت ست گان کلاه شلوار عرضه می شود. شرکت های تولید و پخش البسه بیمارستانی، گان پزشکی را از جنس اسپان باند تولید می کنند؛ این نوع پارچه خاصیت آبگریزی دارد.

پادرا تولید کننده انواع البسه بیمارستانی

ما در این نوشته سعی کردیم تا شما را با پرمصرف ترین تجهیزات بیمارستانی که شرکت های تولید و پخش البسه بیمارستانی، در تولید آن فعالیت دارند، آشنا کنیم. ماسک، لباس یکبار مصرف پزشکی، رو بالشتی و دیگر لوازم بهداشتی نیز دیگر موارد پرمصرف بوده که برای مشاهده آنان پیشنهاد می کنیم به پادرا مراجعه فرمایید.
شرکت تولید و پخش البسه بیمارستانی پادرا، با سال ها سابقه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات بیمارستانی جهت حفظ سلامت کادر درمان و بیماران فعالیت می کند. در پایان پیشنهاد می شود جهت خرید عمده و تکی تجهیزات پزشکی با قیمت مناسب، به فروشگاه اینترنتی پادرا https://paadra.com مراجعه فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27607
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید