امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

تولید و عرضه برترین غذا برای انواع ماهیان توسط شرکت پت سزار


1401/07/27
کد خبر : 28038
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

مقدمه

ماهی ها از نظر تنوع گسترده ترین نوع موجودات زمین هستند ، تنوعی که  بعلت برخورداری از ویژگی های زیاد در آنها بوجود آمده. ویژگی هایی مانند نوع تغذیه ، نژاد ، نوع آبی که در آن زیست میکنند و....از این جمله هستند که بطور مثال از لحاظ تغذیه به دو نوع گیاه خوار و گوشت خوار دسته بندی می شوند یا ماهیانی که در آب شیرین یا آب شور زندگی میکنند . وجود آکواریوم سبب شده بسیاری از گونه های متفاوت ماهیان که امکان زیستن آنها در آکواریوم ها هست به منازل راه یابند. نگهداری از این آبزیان برای بعضی افراد لذت بخش بوده و بنابراین سعی می کنند بهترین محیط و تغذیه را برای آنها فراهم کنند .


غذا برای ماهی گیاه خوار

جالب است بدانید که ماهی ها نیز مانند انواع موجودات زنده انواع مختلف و دنیای جالب برای خودشان دارند.
ماهی ها از لحاظ جنس، رنگ، نوع تغذیه، محل زندگی و دیگر ویژگی های اختصاصی که دارند به سه دسته ی گیاهخوار، گوشتخوار و همه چیز خوار تقسیم می شوند.
غذای ماهی گیاه خوار، تولید کنندگان ماهی گیاه خوار، بهترین مارک غذا برای ماهی گیاه خوار، غذای ماهیان گیاه خوار خارجی و مواردی دست موضوعاتی هستند که در این مقاله قرار است در رابطه با آن ها برایتان صحبت کنیم.

قیمت غذای ماهی گیاه خوار

قیمت غذای مناسب ماهیان گیاه خوار بسته به نوع آن غذا، مواد تشکیل دهنده ی آن و وزنی که دارد میتواند متفاوت باشد.
برای مثال در برخی برندها قیمت غذای پولک دار ماهی گیاه خوار به وزن ۲۵۰ گرم حدودا ۴۲ هزار تومان است.
در برخی از انواع غذا ها این قیمت می تواند بین ۱۸ هزار تومان تا ۳۷ هزار تومان می تواند در نوسان باشد.
البته توجه داشته باشید که نوع برند و مارک غذای ماهی گیاه خوار نیز بر قیمت آن ها تاثیر به سزایی دارد.
مثلا غذای آبزیان مدل BT104، 62 هزار تومان است. هرچه فرآورده ها و مکانیسم تهیه ی غذای ماهیان گیاه خوار پر هزینه تر و وقت گیر تر باشد، هزینه ی آن ها نیز بیشتر خواهد بود!


غذای ماهی

تولیدکنندگان غذای ماهیان گیاه خوار

نگهداری ماهی در آکواریوم و ماهی های زینتی جزء لذت بخش ترین تفریحاتی است که بسیاری از افراد به آن علاقه ی زیادی نشان می دهند و طرفداران ویژه ای دارد!
از طرفی تولیدکنندگان غذای ماهی گیاه خوار و آکواریومی نیز کاملا به این موضوع آگاه هستند و با توجه به تنوع مواد اولیه ی مورد نیاز ماهیان گیاه خوار، گوشت خوار و آکواریومی، رعایت استاندار ها و نکات بهداشتی خوراک آبزیان، محصولات ویژه و فوق العاده ای را به عنوان غذای ماهی گیاه خوار تولید می کنند!
در نتیجه غذاهایی مثل غذای ماهی خشک، غذای ماهی مخلوط سنتی، غذای ماهی فریز شده، غذای ماهی زنده جزء چهار دسته ی اصلی غذای ماهی ها به حساب می آید.

آنلاین شاپ غذای ماهیان گیاه خوار

یکی از بهترین روش ها برای سفارش غذای ماهی گیاه خوار، سفارش آنلاین آن ها است.
به صورت آنلاین از آنلاین شاپ ها می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن غذای ماهی گیاه خوار، آکواریومی، گوشتخوار و هر نوعی را که فکرش را بکنید تهیه کنید!

غذای ماهی گوشتخوار طبیعی

ماهی های گوشتخوار مانند سیچلاید و… برای زنده ماندن به میزان زیادی پروتئین در رژیم غذایی خود نسبت به ماهی های گیاهخوار نیاز دارند.
بنابراین بیشتر از ماهی ها، انواع میگو و حشرات تغذیه می کنند. گونه های مختلف ماهی های گوشتخوار در طبیعت از حشرات و لارو حشرات، سخت پوستان و دیگر انواع ماهی تغذیه می کنند.

غذای ماهی گوشتخوار آکواریومی

ماهی های گوشتخوار آکواریومی می توانند از انواع رژیم های غذایی خانگی و تجاری تغذیه کنند.
رژیم های غذایی تجاری مناسب برای این ماهی ها می تواند به صورت خشک یا زنده باشد، غذای زنده مناسب برای ماهی گوشتخوار شامل مواردی مانند میگو، آرتمیا، کریل، انواع کرم به خصوص کرم خونی، حشرات فریز شده و… باشد.


غذای ماهی

نحوه استفاده غذای ماهی گوشتخوار

دقت کنید که ماهی های گوشتخوار به نسبت ماهی های گیاهخوار وعده های غذایی کمتری دارند. بهترین زمان برای دادن غذای ماهی گوشتخوار صبح ها و عصر ها است.
اگر از غذای ماهی گوشتخوار زنده برای تغذیه ماهیان استفاده می کنید هنگام ریختن غذا در آکواریوم مواظب دستتان باشید چون معمولا ماهی های گوشتخوار گرسنه بسیار درنده هستند و ممکن است دست شما را هم با طعمه ببلعند.
بهترین کار عادت دادن ماهی ها به تایم خاصی برای دریافت وعده ی غذایی است، در این تایم می توانید غذای ماهی گوشتخوار را در اختیارش قرار بدهید.
اگر برای تغذیه ماهی گوشتخوار از غذای خشک استفاده می کنید بهترین کار خیس کردن غذای خشک و آهسته ریختن آن در آکواریوم است تا غذای ماهی راحتتر به ته آکواریوم برسد.

ساخت غذای ماهی گوشتخوار

برای تهیه غذای ماهی گوشتخوار در خانه کافی است تا موارد زیر را تهیه و طبق دستور گفته شده درست کنید.
– دل گوساله: ۱ عدد
– دل مرغ: ۵۰۰ گرم
– میگو: ۱۰۰ گرم
– ماهی کلیکا: ۱۰۰ گرم
– سویا: ۳ ق غ خ
– جوانه گندم: ۲ ق غ خ
– سبوس گندم: ۱ ق غ خ
– سیر: ۱ حبه
– اسفناج: ۱۰ برگ
– کاهو: ۳ برگ
– فلفل قرمز: ۱ ق غ خ
– پودر ژلاتین: ۱ ق غ خ

در ابتدا دل گوساله از وسط باز کرده و چربی ها، خون مردگی ها و رگ های ضخیم داخل آن را با چاقو خارج کنید و سپس همین کار را هم برای دل مرغ انجام دهید و بعد آن ها را در میکسر بریزید و با هم میکس کنید.
سپس میگو را با پوست سخت آن را هم داخل میکسر بریزید. ماهی کلیکا را هم مانند میگو شسته و شکم آن ها را باز کنید و محتویات داخل شکم ماهی را خارج کنید.
در ادامه ماهی را به خوبی پاک کرده و مجدد بشورید. توجه داشته باشید که استخوان های ماهی کلیکا سرشار از کلسیم هستند بنابراین آن ها دور نریزید و همه ماهی را نیز داخل میکسر بریزید.
در نهایت سویا را با آب خیس کنید و چند دقیقه صبر کنید تا نرم شود و در انتها سویا ها را داخل سبد ریخته تا آب اضافی آن گرفته شود و بعد سویا را هم به میکسر اضافه کنید. جوانه و سبوس گندم را به هم به مواد داخل میکسر اضافه کنید.
حالا سیر را پوست کنده و سپس آن را تکه تکه کنید و بعد داخل میکسر بریزید. اسفناج و کاهو ها را خوب بشویید و به مدت دو دقیقه داخل آب جوش قرار دهید تا بافت آن ها از حالت خام بودن خارج شود و در انتها آن ها را هم به میکسر اضافه کنید.
فلفل قرمز را اضافه کنید. حالا پودر یا ورق ژلاتین که یک ماده پروتئینی قوی است را با کمی آب داغ حل کرده و به میکسر اضافه کنید.
لازم به ذکر است که در کنار تمام مواد ذکر شده می توانید مقداری از غذای تجاری که برای رنگ ماهی و همچنین افزایش هد ماهی هم خوب است به مخلوط اضافه کنید تا با تمام مواد خمیر مخلوط شوند.
اکنون تمام مواد را به صورت کامل با میکسر خرد و مخلوط می شوند. در نهایت بعد از مخلوط شدن تمام مواد باید خمیر به دست آمده را داخل پلاستیک های کوچک ریخته و تخت کنید تا هوایی داخل آن باقی نماند و هوای اضافی گرفته شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28038
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید