امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

تور کیش: لنگرگاه تورهای داخلی


1401/07/27
کد خبر : 27288
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 20 نفر

پرواضح است که با مسافرت از طریق تور کیش می‌توان به توریستی‌ترین مقصد تورهای داخلی ایران سفر کرد.‌ این جزیره دوست‌داشتنی سهم بزرگی از گردشگری داخلی ایران را به خود اختصاص داده و به توسعه شگرفی در سال‌های اخیر دست یافته است.  
ممکن است فکر کنید که چرا این جزیره به توریستی‌ترین لنگرگاه تورهای داخلی ایران تبدیل شده است؟ در پاسخ به این سوال می‌توان عوامل مختلفی را ذکر کرد که در توسعه صنعت گردشگری و رونق کیش نقش اساسی دارند. در ابتدا باید گفت که این مقصد توریستی دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که هر گردشگری را برای دیدار از خود وسوسه می‌کند.علاوه بر این، مساحت حدود 90 کیلومتری آن توانسته است عنوان یکی از بزرگ‌ترین جزایر کشور ایران را به خود اختصاص دهد. علاوه بر جاهای دیدنی در تور کیش عواملی مانند قیمت تور کیش نیز می‌تواند در محبوبیت و جذابیت این مقصد توریستی تاثیر داشته باشد.

جاذبه‌های گردشگری جزیره مرجانی کیش

 تور کیش


در ادامه تعدادی از جاذبه های گردشگری در سفر به کیش را عنوان خواهیم کرد که اولین عامل محبوبیت این جزیره زیبا می‌باشند.یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین محوطه‌های باستانی در کیش، شهر باستانی حریره می‌باشد. این اثر باستانی دارای 800 سال قدمت و 120 هزار هکتار مساحت است که بر جذابیت آن افزوده است. علاوه بر این اثر باستانی، می‌توان جاذبه‌های دیگری را نیز در سفر با تور کیش گنجاند از جمله آن‌ها آب‌انبار دوقلوی کیش می‌باشد که چشم هر گردشگری را به دیدار خود فرا می‌خواند. گفتنی است که از این آب‌انبار در جهت خنک کردن آب آشامیدنی استفاده می‌شده است که می‌توان فرهنگ مردمان خون‌گرم جزیره مرجانی کیش را در این اثر مشاهده کرد. از دیگر زیبایی‌های بی‌نظیر جزیره کیش می‌توان به شهر زیرزمینی کاریز اشاره کرد. سفربه دل بافت صدفی، سنگواره‌ای و مرجان‌های دریایی در شهر کاریز، خود می‌تواند اغواگر گردشگران و مبلغ تور کیش باشد.به خاطر همین تعدادی از گردشگران برای تجربه سفر به کیش ممکن است هر سطح قیمتی را بپذیرند و قیمت تور کیش بالا نمی‌تواند آن‌ها از دیدار این زیبایی‌ها باز دارد.ما در تور کیش از تهران شاهد این موارد بوده‌ایم و تعدادی از مسافران برای خدمات بهتر ارزش بالایی قائل هستند.

خدمات منحصر به فرد تور کیش

وجود این جاذبه‌های دیدنی، تور کیش از تهران را به یکی از محبوب‌ترین تورهای داخلی تبدیل کرده است البته باید در نظر داشت هر چقدر تعداد جاذبه‌های موجود در تور کیش بیشتر باشد می‌تواند قیمت تور کیش را تحت تاثیر قرار دهد لذا این کاملا سلیقه‌ای بوده و قیمت انتخابی گردشگران در آن ملاک خواهد بود. گردشگران در خرید تور کیش باید دقت داشته باشند که بیشتر خدمات را با قیمت مناسب تهیه کنند تا سفر دل‌چسبی داشته باشند. داشتن راهنمای سفر مجرب، بیمه مسافرتی، وعده‌های غذایی و ... در تنوع بخشی به خدمات تور کیش نقش ایفا می‌کنند که دست اندرکاران تورهای مسافرتی به این مهم توجه ویژه‌ای دارند. خلاقیت در برگزاری تورها و پرهیز از تقلید در ارائه خدمات تورهای کیش و تخفیفان تور کیش از دیگر عواملی است که بر حجم سفرهای توریستی به این جزیره افزوده است.

قیمت‌های متنوع تور کیش

 تور کیش


باید گفت که قیمت تور کیش یکی از مهم‌ترین عوامل جذب مسافر و گردشگر به آن می‌باشد. چرا که اگر قیمت دارای جذابیت رقابتی و صرفه اقتصادی باشد به تبع آن محبوبیت سفر به کیش را افزایش خواهد داد. عوامل مختلفی نظیر، بهترین زمان سفر کیش، نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین، خدمات تور و یا رقابت با تورهای دیگر... قیمت تور کیش را تحت تاثیر قرار خواهند داد به ویژه اگر این تور‌ها به صورت هوایی و یا زمینی برگزار شوند این تاثیر دوچندان خواهد بود. برای مثال قیمت تور کیش از تهران با قیمت تور کیش از شیراز تفاوت بسیاری خواهد داشت چرا که کیش دارای فاصله 1600 کیلومتری از تهران می‌باشد. علاوه بر این، اگر در مسافرت به کیش هتل 5 ستاره را انتخاب کنید که جزو هتل‌های لوکس می‌باشد لذا حتما قیمت تور کیش را بالا خواهد برد. البته انتخاب هتل 4 ستاره هم شاید در ارائه خدمات به لوکس بودن هتل 5 ستاره نباشد ولی با این حال بیشتر خدمات را دارند و تفاوت فاحش و چندانی با هتل‌های پنج ستاره ندارند. اما انتخاب یک هتل سه ستاره می‌تواند به میزان زیادی قیمت تور کیش را کاهش دهد لذا مسافران عزیز باید متناسب با قدرت خرید خود و علایق گردشگری خود یکی از آن هتل‌ها را انتخاب کنند. البته برای کسانی که همیشه آماده سفر هستند توصیه می‌شود از تورهای لحظه آخری کیش هم غافل نمانند و دیدار از این جزیره بکر و زیبا را از دست ندهند.

هتل‌های دیدنی و زیبای کیش

هتل‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند به عنوان یک اقامتگاه برای مسافران محسوب شوند از سوی دیگر می‌توانند به خودی خود یک جاذبه گردشگری هم به شمار آیند. هر چقدر هتل‌ها زیبا و دارای معماری منحصر به فرد و خدمات و امکانات متنوع‌تر باشند به همان میزان می‌توانند به عنوان یک جاذبه نیز مورد توجه قرار گیرند. توجه داشته باشید که در بیشتر موارد هتل‌های پنج ستاره در نقش جاذبه‌های گردشگری ساخته دست انسان ظهور می‌کنند. هتل‌های جزیره کیش، در ارائه خدمات و متناسب با آن‌ها شامل هتل‌های پنج ستار، چهار ستاره و ... می‌شوند که بسیار قیمت تور را تغییر می‌دهند.در تور کیش از تهران نیز ما با انواع هتل‌های با درجه کیفیت بالا و متوسط روبه رو هستیم که قیمت تور کیش از آن‌ها متاثر می‌شود. برای مثال در ادامه به تعدادی از این هتل‌ها اشاره خواهیم کرد که شاید در بیشتر تورهای کیش اسم آن‌ها را دیده باشید و یا به گوش‌تان خورده باشد.

هتل‌های پنج ستاره کیش  

•    هتل ماریناپارک
•    هتل آرامیس پلاس
•    هتل ترنج
•    هتل بین‌المللی کیش

هتل‌های چهار ستاره کیش

•    هتل فلامینگو
•    هتل لیلیوم

هتل‌های سه ستاره کیش

•    هتل سان رایز
•    هتل آرامش
•    هتل تعطیلات
•    هتل گلدیس

در سفر به جزیره توریستی کیش حتما باید به ستاره هتل توجه داشت و تور متناسب با هتل مورد نظر را انتخاب نمود تا قیمت تور کیش از تهران به یک عامل رقابتی و جذب‌کننده تبدیل شود. هتل‌های سه و دو ستاره می‌توانند باعث شوند تا به صرفه‌ترین قیمت تور کیش را به مسافران محترم ارائه دهند.
اگر مسافران علاقه‌مند هستند که از مشاوره‌های تخصصی گردشگری بهره‌مند شوند و همچنین در طول سفر خود از آرامش و خدمات منحصر به فرد لذت ببرند پیشنهاد می‌کنیم که سفر با تور کیش از تهران را با شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سلام پرواز تجربه کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای کیش می‌توانید به آدرس وب ‌سایت این شرکت مسافرتی به نشان salamparvaz.com مراجعه کنید و از خدمات و قیمت‌های عالی و مناسب پکیج‌های گوناگون این دفتر خدمات گردشگری، مطلع شوید.
قابل ذکر است بدانید سلام پرواز برای ارائه خدمات خوب و با کیفیت به مسافران، انواع تورهای جذاب را برای مشتریان خود برنامه‌ریزی و طراحی کرده است که یکی از آن‌ها تورهای متنوع، تور کیش می‌باشد. به هنگام مراجعه به صفحه این تورها در وب‌سایت، ممکن است سوالات و ابهاماتی برای مسافران گرامی به وجود آید لذا برای رفع این ابهامات حتما با شماره تماس آن 22221500-021 با این آژانس ارتباط برقرار کنید تا از مشاوره تخصصی و گردشگری تور زیبای کیش اطلاعات لازم را به دست آورده و ابهامات رفع شوند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27288
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید