امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

تهران سایت ؛ طراحی سایت در کمترین زمان با تعرفه 1400


1401/07/27
کد خبر : 28702
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر
طراحی سایت و سئو سایت، به تکنیک‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی گفته می‌شود، که با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان به یک موقعیت بالا در موتور جستجو انجام می‌شود. بهینه سازی وب سایت، به وب سایت‌ها اجازه می‌دهد تا در موتورهای جستجو ظاهر شود که به نوبه خود، به موفقیت کسب‌و‌کار نیز، کمک می‌کند.

 بهینه سازی وب سایت، تضمین می‌کند که وب سایت شما، هنگام جستجوی کلمات کلیدی‌تان، در صفحه اول موتورهای جستجو ظاهر می‌شود. خدمات سئو در واقع، فعالیت‌هایی هستند که به دو دسته تقسیم می‌شوند:

 1- سئوی داخلی وب سایت

 2- سئوی خارجی وب سایت

باید این نکته را مد‌نظر داشته باشید که، روش‌های طراحی سایت و سئو سایت، در طول زمان تغییرات زیادی کرده است؛ به همین دلیل است که تهران سایت، با در اختیار داشتن اطلاعات روز در زمینه سئو، توانسته تاکنون، چندین پروژه موفق سئو و بهینه سازی وب سایت را با موفقیت اجرا کند.

اگر می‌خواهید وب‌سایتی بر اساس اصول سئو طراحی و اجرا کنید، باید در نظر داشته باشید که در قدم اول، وبسایت شما باید دارای زیر‌ساخت‌های فنی سئو بوده و مشکلات تکنیکال آن نیز، در ابتدای کار رفع شود تا بتوانید، بهترین نتیجه را از طراحی و سئوی آن، دریافت کنید.

 شرکت طراحی سایت تهران سایت

چرا در طراحی سایت باید اصول سئو را رعایت کنیم؟

اگر وب سایتی طراحی می‌کنید و بعداً متوجه می‌شوید که وب‌سایت شما جزو صفحات توصیه شده توسط گوگل نیست، دو دلیل وجود دارد: اول اینکه قوانین سئو در هنگام طراحی وب سایت رعایت نشده است و یا اینکه شما، از طریقه استفاده صحیح از امکانات سئو در طراحی سایت، اطلاعی ندارید.

وقتی در طراحی وبسایت شما از اصول سئو استفاده نشده باشد، بسیاری از کاربران و کسب‌و‌کار‌ها، از وجود وب سایت شما اطلاعی ندارند؛ بنابراین وب سایت شما، دارای ترافیک مطلوبی نخواهد بود. اگر شما صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، یکی از اصول مهم در کار شما، سئوی وبسایت است؛ زیرا با سئو، هم وب‌سایت خود را به دیگران ارائه می‌دهید و هم، بازدید وب‌سایت و در نتیجه، فروش بیشتری خواهید داشت.

اگر شما یک وب‌سایت شرکتی طراحی می‌کنید، در حقیقت قصد شما، معرفی شرکت مورد‌نظر و یا محصول و خدماتتان به دیگران است. وقتی وب سایت شرکتی شما، بر اساس اصول سئو طراحی نشده باشد، نمی‌تواند ترافیک وب سایت شما را به خوبی افزایش دهد و در نتیجه، وب سایت شما توسط دیگران دیده نمی‌شود.

یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس ، قابلیت سئو شدن بسیار عالی این سیستم مدیریت محتواست.از این رو ، تهران سایت ، با تضمین و گارانتی بازگشت وجه، سئو سایت شما را انجام خواهد داد.

 

برای طراحی سایت با اصول سئو چه کارهایی باید انجام دهیم؟

اولین قدم در سئو سایت، طراحی سایت شما بر اساس اصول سئو است. برای این کار، پیش از شروع ساخت یک وب‌سایت، ابتدا باید مجموعه‌ای از کلمات کلیدی را تعریف کنیم که می‌خواهیم براساس آن‌ها، وب سایت ما در صفحه اول و در اولین نتایج موتورهای جستجو در هنگام جستجوی آن کلمات باشد.

 سپس، طراحی وب سایت خود را بر‌اساس آن کلمات کلیدی قرار دهید و نسبت به آن کلمات، حساس‌تر کنید. کلمات کلیدی در حقیقت، هدف ساخت وبسایت ما را تعیین کرده و از اهمیت ویژه‌ای نیز، برخوردار هستند.

پس از اینکه کلمات کلیدی خود را تعیین کرده و استراتژی سایت خود را انجام دادید، زمان به کارگیری اصول بهینه سازی وبسایت است؛ چرا که این اصول، نقش موثری در موفق شدن سایت شما و حضور سایت، در رتبه‌های بالای موتور‌های جستجو دارد.

شما می‌توانید، با اصلاح قالب وبسایت، بهینه‌سازی کد‌های HTML، استفاده از ترکیب رنگ مناسب، سرعت بالای لود صفحات و غیره، سایت خود را بر اساس استاندارد‌های سئو، طراحی کنید. همچنین فاکتور‌های مهم دیگری در طراحی وبسایت بر اساس اصول سئو وجود دارند که در ادامه به آن‌ها، اشاره خواهیم کرد.

  1. استفاده از کد‌های اسکیما یا همان میکرو‌دیتا‌ها در قرار گرفتن سایت شما در رتبه‌های برتر موتورهای جستجو بسیار مهم است.
  2. استفاده از هاست و سرور قدرتمند؛ چرا که وب سایتی که بارگذاری نمی‌شود، باعث کاهش رتبه و در نتیجه، تاخیر در سئوی وب سایت می شود.
  3. سئو کردن کد‌های PHP و جاوا اسکریپت.
  4. بهینه‌سازی کردن تصاویر، با استفاده از تگ آلت و ذخیره کردن آن برای وب.
  5. کم کردن لینک های خروجی مانند: حذف کردن لینک افزونه‌ها و غیره.
  6. هنگام طراحی وب سایت، چیدمان وب سایت بسیار دارای اهمیت است؛ زیرا اگر کاربران در نگاه اول از ظاهر سایت راضی باشند، به صورت مداوم به آن سایت سر می‌زنند.
  7. بررسی و بهینه‌سازی توضیحات متا یا دیسکریپشن در طراحی سایت
  8. طراحی سایت به صورت ریسپانسیو، به منظور سازگاری با صفحه‌های موبایل و تبلت
  9. بررسی و بهینه‌سازی لینک‌های داخلی و خارجی

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین دارایی‌های هر کسب‌و‌کار، سایت است؛ چرا که وبسایت شما، پلی ارتباطی میان شما و مخاطبانتان است. طراحی سایت و سئو سایت تخصصی، نقش موثری در پیشرفت یک کسب‌و‌کار دارد. ما در تهران سایت، اصول سئو و طراحی سایت را به خوبی می‌دانیم و سعی می‌کنیم، بهترین‌ها را برای شما رقم بزنیم.

مجموعه تهران سایت فعالیت خود را از تاریخ ۸ دی ماه ۱۳۸۲ (برابر با ۲۸ دسامبر ۲۰۰۳) آغاز کرد. ابتدای مسیر ، تنها سرویس اصلی تهران سایت ، طراحی وبسایت بصورت اختصاصی بود اما پس از گذشت زمان و با روی کار آمدن سیستم‌هایی همچون وردپرس ، دی‌ان‌ان ، جوملا ، پرستاشاپ و … طراحی سایت با گستردگی و با استفاده از ابزارهای محبوب به درخواست مشتریان عزیز اجرایی می‌شد.

در کنار سرویس طراحی سایت ، سرویس‌هایی همچون سئو سایت ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی نیز فعال بودند. حهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه می‌توانید از طریق شماره 77711200-021 با مجموعه تهران سایت در ارتباط باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28702
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید