امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تماشای جدیدترین انیمیشن های جهان در آپارات کیدز


1401/07/27
کد خبر : 26746
دسته بندی : فرهنگی
تعداد بازدید : 15 نفر

مقدمه

دنیای انیمیشن‌ها علاقه‌مندان خاص خود را در بین نوجوانان و جوانان دارد. از این رو این افراد همیشه به دنبال این هستند که از آخرین انیمیشن‌هایی که در جهان تولید می‌شوند، با خبر باشند و سریع برای تماشای آن اقدام کنند. هر ساله انیمیشن‌های جدیدی توسط برترین کمپانی‌های فیلم‌سازی و انیمیشن‌سازی ساخته می‌شوند. به همین دلیل بر آن شدیم تا در مورد جدیدترین انیمیشن های جهان در آپارات کیدز، اطلاعات ارزشمندی را در اختیارتان قرار دهیم. از این رو توصیه می‌کنیم که خواندن مقاله زیر را از دست ندهید.

 تماشای جدیدترین انیمیشن های جهان در آپارات کیدز

هتل ترانسیلوانیا 4

کارتون هتل ترانسیلوانیا 4 با نام انگلیسی «Hotel Transylvania 4» یکی از بهترین انیمیشن‌ها در ژانر کمدی، ماجراجویی و فانتزی است. باید بدانید که اولین سری از این انیمیشن با عنوان هتل ترانسیلوانیا 1 در سال 2012 پخش شد، سری دوم آن مربوط به سال 2015 بوده و قسمت سوم این انیمیشن در سال 2018 اکران شد که همگی قسمت‌های این انیمیشن توانستند محبوبیت زیادی به دست آورند.

هتل ترانسیلوانیا 4 به دنبال سری‌های قبلی این مجموعه ساخته شده است و قرار است در پاییز امسال پخش شود. اگر از علاقه‌مندان به این انیمیشن هستید، می‌توانید آن را در آپارات کیدز تماشا کنید. کارتون شجاعت یک سگ نیز در ژانر ماجراجویی قرار دارد که می‌توانید آن را در همین ژانر و در همین سایت تماشا کنید.

پخش قسمت‌های قبلی مجموعه‌های هتل ترانسیلوانیا هم نظرات مثبت و هم بازخوردهای منفی مختلفی را دریافت کرده است؛ اما به دلیل اینکه مخاطبان به این‌گونه از انیمیشن‌ها علاقه دارند و این نوع از بازخوردها توسط علاقه‌مندان به انیمیشن مثبت بوده باعث شده که سری چهارم آن را نیز بسازند. آن چیزی که باعث جذاب‌تر شدن این کارتون شده مربوط به صداگذاری‌های آن است. شخصیت‌های معروفی چون سلنا گومز، آدام سندلر و اندی سمبرگ هستند که باعث شده‌اند این سری از مجموعه هتل ترانسیلوانیا 4 از سایر قسمت‌های آن جذاب‌تر شود.

جدیدترین انیمیشن های جهان: شرح ماجرای هتل ترانسیلوانیا 4

داستان این قسمت از مجموعه هتل ترانسیلوانیا 4 به ماجراهای مربوط به هیولاهایی که در این هتل قرار دارند، می‌پردازد. هیولاها می‌توانند در این هتل با آرامش و بدون هیچ آزار و اذیتی از سمت انسان‌ها ساکن شوند. در قسمت چهارم این مجموعه کنت دراکولا بازمی‌گردد تا بتواند هتلش را در جایی که انسانی قرار ندارد، به راحتی اداره کند. در این گیر و دار داستان‌های عجیبی رخ می‌دهد که ترکیبی از سکانس‌های احساسی و کمدی است. همین موضوع باعث می‌شود که بیینده را برای دیدن این اثر روی صندلی میخکوب کند.

انیمیشن پخش زنده

انیمیشن پخش زنده با نام انگلیسی «Live Stream» در سال 2019 توسط کشورهای فنلاند و آمریکا ساخته شده است. کارگردانی این انیمیشن را یکی از بهترین کارگردان‌ها با نام جان رایس بر عهده داشته که باعث شده این انیمیشن در دسته بهترین انیمیشن‌ها قرار بگیرد. اگر به ژانر کمدی و ماجراجویی علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم که تماشای این انیمیشن را از دست ندهید. می‌توانید این انیمیشن را به صورت زیرنویس فارسی و با کیفیت HD تماشا کنید.

جدیدترین انیمیشن های جهان: شرح ماجرای انیمیشن پخش زنده

داستان این انیمیشن کوتاه در مورد پرنده‌های خشمگین است. در همان ابتدای داستان جوجه‌های دوست‌داشتنی تازه به دنیا آمده در حال شرارت و شلوغ‌کاری هستند. اما در این بین سیلور می‌خواهد از بین این حجم از شلوغی و شیطنت جوجه‌ها، اولین پخش زنده خودش را آغاز کند که درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود.

انیمیشن خانه ما، زمین: یادداشت‌هایی برای زندگی در سیاره زمین

این انیمیشن با نام انگلیسی «Here We Are: Notes for Living on Planet Earth» محصول سال 2020 بوده و توسط کشور آلمان ساخته شده است. اگر به ژانرهای ماجراجویی، خانوادگی و علمی علاقه دارید، توصیه می‌کنم که حتما برای یک بار هم که شده این انیمیشن را با کیفیت HD و دوبله شده تماشا کنید. این انیمیشن در مدت کوتاهی می‌تواند اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد ستاره‌ها، کره زمین، ویژگی‌های آن‌ها و جایگاهی که در کهکشان دارند در اختیارتان قرار دهد.

شرح ماجرای انیمیشن خانه ما، زمین

به طور کلی و همان‌طوری که از نام این اثر مشخص است داستان در مورد آشنایی پسربچه‌ای به نام «فین» با کره زمین است. این پسر بچه به همراه پدر و مادرش روی زمین گردش می‌کند. اما به طور اتفاقی از والدینش می‌خواهد که به موزه بروند و در آنجا با کره زمین آشنا می‌شود. با این آشنایی متوجه می‌شود که در دنیا سؤالات و ابهامات زیادی وجود دارد که نمی‌توانیم برای همه این موارد به پاسخ‌هایی قانع‌کننده‌ای دست یابیم. این انیمیشن نشان می‌دهد که به دلیل این ناآگاهی نسبت به خیلی از موضوعات، بهتر است که به جای گم کردن خودمان در این پیچیدگی، با همه مهربان باشیم.

جدیدترین انیمیشن های جهان: انیمیشن یک کلاس برای نیکلاس

این انیمیشن با نام انگلیسی «A Costume for Nicholas» در ژانر فانتزی و ماجراجویی توسط کشور مکزیک و در سال 2020 ساخته شده است. کیفیت بالای اثر، داستان‌پردازی‌های جالب و همچنین دوبله حرفه‌ای آن باعث شد که این انیمیشن نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشنی را از آن خود کند. دوبله و زیرنویس این اثر در آپارات کیدز قرار دارد که می‌توانید آن را تماشا کنید.

شرح ماجرای انیمیشن یک کلاس برای نیکلاس

این انیمیشن در مورد یک پسری ده ساله مبتلا به سندروم داون است. تا وقتی که مادر او زنده بود همه چیز برای نیکلاس خوب پیش می‌رفت. مادرش همیشه برای او لباس‌های جذاب با طرح میمون، دزد دریایی و اژدها می‌خرید و باعث می‌شد که پسرش شاد شود. اما از وقتی که مادرش می‌میرد او مجبور می‌شود با پدربزرگ، مادربزرگ و همچنین پسر عمویش که هر شب کابوس‌های وحشتناکی می‌بیند، زندگی کند. نیکلاس تصمیم می‌گیرد که به پسر عموی خود دیوید کمک کند تا از دست کابوس‌های شبانه خلاص شود. او برای این کار به سراغ لباس‌هایی می‌رود که مادرش برایش خریده بود.

انیمیشن خانواده آدامز 2

انیمیشن خانواده آدامز 2

در معرفی جدیدترین انیمیشن‌های دنیا نباید از خانواده آدامز 2 غافل شویم. این انیمیشن برای کسانی که به ژانر ماجراجویی، هیجانی و کمی ترسناک علاقه‌مند هستند، قطعا گزینه انتخابی مناسبی خواهد بود. خانواده آدامز در دسته انیمیشن کمدی نیز قرار می‌گیرد. این انیمیشن در سال 2021 توسط آمریکا ساخته شده است. بعد از اینکه قسمت اول این انیمیشن مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، سازندگان تصمیم گرفتند که سری دوم آن را با هیجان و ماجراهای بیشتری بسازند.

جدیدترین انیمیشن های جهان: شرح ماجرای انیمیشن خانواده آدامز 2

داستان از آنجایی آغاز می‌شود که مورتسیا و گومز می‌بینند که فرزندانشان زمان زیادی را برای فریاد زدن در نظر می‌گیرند و این موضوع نمی‌گذارد که آن‌ها برای صرف شام آماده شوند. در واقع این مادر و پدر احساس می‌کنند که مثل قبل به فرزندان خود نزدیک نیستند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرند که رابطه خود را با فرزندانشان تقویت کنند و مسائلی که باعث شده از هم دور شوند را برطرف سازند.

آن‌ها تصمیم می‌گیرند که ترتیب یک مسافرت را بدهند، اما اصلا فکرش را نمی‌کردند که در این سفر، ماجراهای عجیب و غریبی برایشان رخ دهد. در این سفر با موجودات عجیبی روبه‌رو می‌شوند و اتفاقات خنده‌دار و جالبی هم در این بین رخ می‌دهند که گفتن آن در اینجا جایز نیست و توصیه می‌کنیم که خودتان آن را تماشا کنید و لذت ببرید.

سخن پایانی

یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید با آن اوقات فراغت خود را پُر کنید، تماشای جدیدترین انیمیشن ‌های جهان است که محبوبیت زیادی را به دست آورده‌اند. در این مقاله سعی کردیم بهترین و جذاب‌ترین این انیمیشن‌ها را به شما معرفی کنیم که امیدوارم مورد توجه شما واقع شده باشد. اگر همیشه در یک ژانر به خصوصی انیمیشن نگاه می‌کردید، توصیه می‌کنیم ژانرهای مختلفی که در مقاله به آن پرداختیم را نیز مورد توجه قرار دهید، چرا که این انیمیشن‌ها عنوان بهترین و جذاب‌ترین را دریافت کرده‌اند. چنانچه هر یک از انیمیشن‌های نام برده را تماشا کرده‌اید، خوشحال می‌شویم که نظر خود در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26746
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید