امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

تفریح و استراحت، هر دو را از اینتکس بخواهید


1401/07/27
کد خبر : 28148
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر
بسیاری از افرادی که در نزدیکی محل زندگی‌شان رودها، برکه‌ها، دریا و دیگر آب‌های آزاد وجود دارد، معمولا قایقی برای تفریح هم دارند. قایق‌ها در ابتدا از چوب و کمی بعد تر از چوب و آهن ساخته می‌شدند.
 با پیشرفت صنعت قایق‌هایی با مواد پلاستیکی و فایبرگلاسی ساخته شد که از نسل قبلی قایق‌ها هم مقاومت بیشتر و هم طول عمر بالاتر دارند. البته حتی بسیاری از دوست‌داران قایق‌ نمی‌توانستند این قایق‌ها را بخرند، زیرا وزن زیادی داشته و فضای زیادی را هم اشغال می‌کردند. بسیاری از افراد دوست داشتند قایق شخصی خود را داشته باشند تا هم استفاده کنند و هم دیگر احتیاجی به کرایه‌ی قایق نداشته باشند و از طرفی باز هم جابه‌جایی قایق‌های سنگین کار بسیار سختی برای آن‌ها بود.

در نهایت شرکت‌هایی با خلاقیت‌هایی بسیار عالی اقدام به تولید و پخش قایق‌هایی با بدنه‌ی پلاستیکی کردند که به آن‌ها قایق بادی گفته می‌شود. این قایق‌ها را برای استفاده باید باد کنید. قایق بادی به راحتی بر روی آب شناور شده و با توجه به اندازه‌ای که دارد، چند نفر می‌توانند روی آن سوار شوند.بعد از مدتی این قایق‌ها به اندازه‌ای با کیفیت و محبوب شدند که دیگر فقط برای تفریح نبودند، برای ماهیگیری و غریق نجاتان و حتی پلیس دریایی نیز استفاده می‌شوند.

قایق بادی اینتکس سیتی
مزایای قایق بادی


• جنس قایق بادی ازPVC هایی بسیار محکم‌تر و مقاوم‌تر از پی وی سی به کار رفته در سایر محصولات بادی می‌باشد.
• بعضی از مدل‌های قایق بادی دارای یک لایه‌ی برزنتی نیز می‌باشد که باعث ضخامت و مقاومت بیشتر قایق در برابر ضربه‌ها می‌شود.
• قایق بادی دارای یک پمپ باد دستی در کنار خود است تا بتوانید هرچه راحت تر و سریع تر آن را باد کرده و استفاده کنید.
• یکی از بهترین موارد برای تفریحات بزرگسالان و کودکان هستند.
• قایق های بادی بسیار سبک بوده و راحت جا‌به‌جا می‌شوند و وقتی باد آن‌ها را خالی کنید ابعادشان بسیار کوچک خواهد شد، در حدی که به راحتی در گوشه‌ای جا می‌گیرند.
• نسبت به قایق‌های دیگر قیمت کمتر و مناسب‌تری دارند.


تشک بادی چیست؟

تشک بادی اینتکس سیتی
تشک بادی وسیله‌ای از جنس PVC است که کاملا شبیه به تشک‌های عادی دیگر و در همان ابعاد می‌باشد. این تشک های بادی برای مصارف مختلفی ساخته شده‌اند. بر خلاف تصور این تشک‌ها بسیار جنس نرم و لطیفی داشته و آزاردهنده نیستند حتی از تشک‌های معمولی نیز ممکن است برای شما خوشایندتر باشند. ابعاد تشک های بادی معمولا هندسی و مستطیلی شکل است اما با توجه به کاربرد و گروه سنی‌ای که برای آن ساخته شده‌اند، در اندازه‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند. برخی از این تشک‌ها همراه با خود امکانات دیگری هم دارند، برای مثال ممکن است لبه و بالشت داشته باشند یا به حالتی مانند مبل یا صندلی تبدیل شوند. برخی از این تشک‌ها همراه با خود پمپ بادی کوچکی هم دارند که به آسانی بتوان آن‌ها را باد کرد.
• یکی از بهترین ویژگی‌های تشک بادی داشتن رویه‌ی مواج است. 
• وزن تشک بادی بسیار کم است و به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید. علاوه بر این اصلا جای زیادی نمی‌گیرند و به راحتی در هر گوشه‌ای از اتاق یا خانه می‌توانید آن را جا دهید. 
• این محصول برای کسانی که آرتروز یا دردهای کمر دارند مناسب است.
• تشک های بادی به آسانی در اثر ضربه یا فشار سوراخ نمی‌شوند اما تا حد امکان آن‌ها را از اجسام تیز و به خصوص داغی و حرارت دور کنید.
مزیت‌ها و کاربردهای تشک بادی
• برخی از این تشک‌ها مخصوص نوزادان طراحی می‌شوند و حتی دارای لبه‌هایی می‌باشند.
• برخی از تشک های بادی مخصوص مصارف درمانی ساخته می‌شوند.
• چندین مدل و سایز مختلف از تشک های بادی مخصوص ماشین تولید شده که برای استفاده افراد در سفرها و خودرو طراحی شده است.
• برای استفاده در خانه در ابعاد مختلف و همراه با امکاناتی مثل بالش و پشتی طراحی شده‌اند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تشک بادی این است که اگر به هر دلیلی سوراخ شوند یا مشکلی برایشان پیش بیاید می‌توانید به نمایندگی مراجعه کرده تا تشک را برای شما تعمیر کنند. در صورتی که مشکل فقط پارگی کوچکی باشد با دریافت چسب مخصوص ازنمایندگی خود می‌توانید تشک را تعمیر کنید.


پمپ باد چیست؟

پمپ باد اینتکس
کمپرسور باد یا پمپ باد، وسایلی هستند که هوا را در خود فشرده سازی و نیرو تولید می‌کنند. کمپرسور باد نوع صنعتی این محصول و پمپ باد نوع خانگی این وسیله می‌باشد که کاربردهای متفاوتی هم دارند. کمپرسور باد وسیله‌ای صنعتی است که در صنایع برای تامین نیروی سایر وسایل صنعتی استفاده می‌شود. استفاده از کمپرسور باد در برخی صنایع ضروری است. پمپ باد که معمولا مصرف خانگی دارد و بیشتر برای باد کردن لوازم بادی مثل استخر بادی یا قایق بادی استفاده می‌شود. همچنین پمپ های باد ممکن است دستی یا برقی باشند. 
کمپرسورهای باد انواع بسیار مختلفی هم داشته و با توجه به کاری که قرار است انجام دهند، نیروی متفاوتی تولید می‌کنند. هرچه نیاز نیرو در صنایع بیشتر باشد کمپرسور باد سایز بزرگ‌تر و قدرت بیشتری خواهد داشت. 
انواع کمپرسور باد
• کمپرسور باد پیستونی یا رفتی برگشتی
• کمپرسور باد اسکرو یا پیچ دوار
• کمپرسور باد فشار قوی
• کمپرسور هوا بدون روغ یا Oil Free
• کمپرسور هوای روغنی
• کمپرسور باد فندکی (مینی کمپرسور)
• کمپرسور هوا بی صدا 
کاربرد های کمپرسور هوا
کمپرسور هوا کاربردهای مختلفی دارد که به اختصار آن‌ها را توضیح می‌دهیم.
1. به عنوان منبع تغذیه برای استفاده در وسایل بادی همچون منگنه کوب بادی، دریل بادی، فرز بادی، میخکوب بادی و … به کار می رود.
2. برای باد کردن لاستیک و چرخ‌ها.
3. استفاده در یخچال جهت گردش سرما.
4. جهت تهویه‌ی هوا برای غواصی در زیر آب.
5. باد کردن وسایل بادی کوچک همچون توپ، وسایل بازی بادی و …
6. برای سمپاشی مزرعه و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود.
7. برای نقاشی ساختمان و خودرو نیز پمپ باد نیاز است.
8. تمیز کردن وسایل مختلف صنعتی و خانگی
9. ساختن برف در پیست‌های اسکی نیز کاری است که پمپ باد انجام می‌دهد.
10. استفاده در پزشکی و دندان پزشکی.
11. تأمین کردن فشار در صنعت هوا و فضا.
12. تأمین کردن فشار در صنایع دریایی.
13. برای توربو شارژرها و سوپر شارژر‌ها در صنایع ماشین سازی.
14. فشرده سازی گازهای آزمایشگاهی.
15. پردازش مواد غذایی و آشامیدنی.
16. تجهیزات برودتی و حرارتی.
17. استفاده در نیروگاه‌های تولید برق.
تمامی این محصولات را می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با بهترین قیمت از سایت اینتکس سیتی خریداری کرده و درب منرل تحویل بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28148
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید