امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

تزیین جشن تولد دخترانه


1401/07/27
کد خبر : 28423
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

مسلما برای برنامه ریزی یک جشن علاوه بر تهیه خوراکی های خوشمزه نیازمند آماده سازی محیط جذابی نیز هستید که برای دیزاین آن باید به چندین نکته توجه داشته باشید.
اول از همه در نظر گرفتن بودجه ای مشخص،انتخاب محل برگزاری جشن، طراحی و تزئین مناسب فضا،رعایت تم مناسب با توجه به سن و مناسبت جشن.

برای تزیین جشن تولد دخترانه از کجا شروع کنیم؟

در تزیین تولد دخترانه اول تصور کنید که در حال برگزاری جشن تولد هستید. همه موارد و ملزوماتی که برای برگزاری تولد مورد نیاز است را یادداشت نمایید. تمامی این موارد را براساس تم تولد و رنگ مورد انتخاب دختران تهیه نمایید. اگر می خواهید برای دخترتان خاطره سازی زیبایی انجام دهید، سعی کنید تا حد ممکن از سلایق او برای تزیین و برگزاری تولد استفاده کنید.
از کارهای مهم و اولیه برای برگزاری تولد، مشخص نمودن محل برگزاری تولد است. بعد از آن براساس محل تولد به تهیه وسایل مورد نیاز برای تزیین تولد دخترانه بپردازید.

مدل تزیین تولد دخترانه

هنگام تزیین خانه برای جشن تولد دخترانه، لازم نیست فقط بادکنک های صورتی و وسایل دکوری را انتخاب کنید. رنگ های دیگری مانند بنفش، هلویی، نقره ای، طلایی و غیره برای تزیین تولد زیبا هستند. تم‌هایی مانند تک‌شاخ، پری دریایی، فروزن و غیره را به کار ببرید. برای دختر نوجوان، مهمانی با تم درخشان با بادکنک‌های براق، تزیینات نئون، چیدمان میز درخشان ترتیب دهید. تم های دیگر برای تزیین تولد در خانه ممکن است تم اسپا، تم اینستاگرام، رقص و کارائوکه، بسته به علاقه دختر باشد.
تم های تزیین تولد بسته به سن فرد، از ایده کیتی، باربی، اسب تک شاخ، شخصیت‌های مارول، مینیون، بالیوود، عربی، بالماسکه و غیره انتخاب کرد. سن شخص صاحب تولد هم به تم تبدیل می شود و تزیین تولد در منزل حول و حوش این عدد انجام می شود. پس از تعیین مدل تزیین تولد دخترانه، مواد دکوراسیون، چراغ ها و غیره را بر اساس آن انتخاب کنید تا با ایده های دکوراسیون اتاق تولد ترکیب شود. اطمینان حاصل کنید که کیک و سایر دسرها بر اساس تم طراحی می شوند.
تخت‌ خواب کودک نوپا نزدیک سطح زمین قرار می‌گیرند و خزیدن در آن برای نوزادان بسیار آسان‌تر است. برخی از تخت ها  نیز دارای نرده های جانبی برای ایمنی نوزادان و مانع از افتادن کودک در شب هستند.  تخت کودک نوپا به طور معمول در سایز ۱۴۰ در ۷۰ سانتی متر طراحی می شود.

تم تولد چیست؟

تم تولد چند سالی است که موضوع بسیار مورد توجه در میان خانواده ها است. تم تولد در حقیقت به معنای برقراری هارمونی و هماهنگی میان لوازم تزیینی و لوازم پذیرایی تولد است. هارمونی طرح و رنگ میان وسایلی از قبیل کیک تولد، بشقاب، چنگال، لیوان، کارت های دعوت، بادکنک ها، ریسه های تزیینی و لباس و کلاه تولد تم تولد را تشکیل می دهند و این هارمونی ها به شکوه و جلوه بیشتر جشن شما اضافه می کنند. منظور از تم تولد بیشتر انتخاب شخصیت های کارتنی و قهرمانی و مورد توجه افراد است.

تم تولد دخترانه ارزان

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تم های جشن تولد هزینه زیادی را برای خانواده ها دارند. لازم است بدانید که ما قادر هستیم که بسیاری از این تم ها را خودمان در خانه و با صرف هزینه کم تهیه نماییم. برای این کار به خرید چند کاغذ رنگی و بادکنک و نقاشی کردن آنها نیاز است که در عین سادگی، زیبایی را به جشن تولد می دهد.

تم تولد دخترانه لاکچری

اگر تمایل به تجملات و تشریفات دارید، داشتن تم تولد دخترانه لاکچری به شما کمک می کند که مراسمی باشکوه و زیبا را تجربه کنید. فروشگاه های بسیاری هستند که اصولا طرح ها و تم های تولد لوکس و زیبایی را برای برگزاری جشن تولدهای شما ارائه می دهند. در تم تولد دخترانه لاکچری همه موارد هارمونی و هماهنگی دارد، حتی با لباس شما همخوانی دارند. رنگ های لاکچری برای جشن رنگ طلایی، نقره ای، سفید و مشکی هستند.البته به یاد داشته باشید که برای دختران بیشتر از تم تولد صورتی و ترکیب رنگ صورتی با یکی از این رنگ ها استفاده می شود.


 
تزیین جشن تولد دخترانه

انواع ریسه توپی

ریسه های توپی گزینه مناسبی برای تزیینات داخلی و خارجی محسوب می شوند و نورپردازی و زیبایی جشن و مهمانی شما را چند برابر می سازند.

۱. ریسه توپی کنفی

این مدل از ریسه ها با استفاده از نخ های کنفی و نخ کاموایی ساخته می شوند و در صنعت بافندگی پوشاک کاربرد دارند. البته در برخی موارد از ریسه توپی کنفی برای تزیینات و ساختن وسایل تزیینی نیز استفاده می‌شود. ریسه توپی کنفی مدل کلاسیکی است که شما قادر هستید آن را با مدرنیته تلفیق نمایید. برای این کار لامپ ها و ال ای دی های کوچک را درون ریسه های توپی کنفی قرار می دهند و این ریسه های دارای جلوه زیبایی هستند. کاربرد ریسه توپی در اتاق خواب، سالن پذیرایی، میز شام و… جذابیت خاصی را به فضای شما می دهد. این محصول خارق العاده برای فانتزی بازها به شدت توصیه می شود.
ریسه های توپی کنفی الهام گرفته از صنایع دستی آسیای شرقی است. زردپوستان از نوع کلاسیک ریسه توپی کنفی به تنهایی نیز برای تزیینات خود بهره می برند. ریسه توپی کنفی با طراحی نوستالژی که شبیه دوک های کاموایی است جلوه خاصی را برای ما تداعی می نمایند و بر جذابیت های این ریسه دوست داشتنی می افزاید.

اگر برای اتاق خواب خود خواهان ریسه کلاسیک و جذابی هستید، این محصول دوست داشتنی را از دست ندهید. ریسه توپی کنفی در مجموع گزینه ایده آلی برای تزیینات محسوب می شود.

۲. ریسه توپی چراغدار

ریسه های توپی چراغدار و در اصطلاح ریسه های لامپی، ریسه های حباب دار و نوستالژیکی هستند که شبیه لامپ های صد قدیمی است. ریسه های توپی پلاستیکی، مجموعه ای از لامپ های رنگی یا ال ای دی هایی با جداره های توپی رنگی از جنس پلاستیک فشرده هستند و از آنها برای ریسه کشی و تزیینات بیرونی و مراسم و جشن ها استفاده می شود. این ریسه ها با رشته های سیمی به هم وصل هستند که جریان برق از آنها عبور می کند و با زدن کلید یا فیوز برق روشنایی و رنگارنگی را به جشن شما هدیه می کنند. ریسه توپی پلاستیکی یکی از پرکاربردترین نوع ریسه ها در کشور ما است و برای چراغانی های مناسبتی در خیابان ها کاربرد زیادی دارند.اگر در مهمانی های خود به دنبال تم ها و خاطره های قدیمی هستید، ریسه توپی لامپی گزینه مناسبی برای تزیینات و آذین بندی شما هستند.


 تزیین جشن تولد دخترانه

ریسه توپی ال ای دی

یکی دیگر از انواع ریسه توپی، ال ای دی توپی و کروی است. این ریسه های توپی از لامپ های ال ای دی حباب دار ساخته می شوند و این حباب ها باعث نورافشانی بیشتر لامپ های ال ای دی هستند. ریسه توپی ال ای دی به طور معمول هم برای تزیینات داخل خانه و اتاق کودک مناسب هستند و هم در فضای بیرون و به خصوص باغ ها و تلارها بسیار کاربرد دارند. مزیتی که ریسه توپی ال ای دی دارد این است که بسیار کم مصرف هستند و نور آنها در حد ۳ وات است و از این لحظ در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.

تزیین جشن تولد دخترانه
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28423
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید