امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تخفیف ویژه رزرو هتل در شیراز در سایت سفرهای گالیور


1401/07/27
کد خبر : 27036
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 22 نفر

هتل پارسیان شیراز

این هتل جذاب در شهری زیبا به دلیل موقعیت عالی و دسترسی راحت به همه چیزهایی که شهر ارائه می دهد، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب می کند. این هتل دارای اتاق‌هایی است که به‌خوبی مجهز شده‌اند که همگی لوکس و نهایت راحتی را همراه با امکانات مدرن ارائه می‌دهند. از طیف وسیعی از غذاهای ایرانی و بین المللی در فضای صمیمی و دنج رستوران زیبا لذت ببرید. دیدنی های شیراز و تاریخ و فرهنگ آن شما را مجذوب خود می کند. امکانات عالی تجاری انتظارات مسافران تجاری را برآورده می کند. سبک و کیفیت خدمات هتل را در سفر به شهر فرهنگی شیراز تجربه کنید. تهویه مطبوع مرکزی ، تلویزیون، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته، سیستم مرکزی واز امکانات و خدمات داخل این هتل می باشد. این هتل واقع در قلب شهر و نزدیک به جاذبه های توریستی واقع شده است و کاملاً به بانک ها، مرکز بازار و بازار وکیل نزدیک است.

هتل آریوبرزن شیراز

اقامتی آرام و راحت در اتاق های هتل آریوبرزن شیراز خواهید داشت. سوئیت های یک نفره، دو نفره (دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره)، سوئیت سه نفره یا رویال در هتل آریوبرزن موجود می باشد. شبی فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. رستوران آریوبرزن دارای انواع غذاهای ایرانی و بین المللی همراه با موسیقی با کادری مجرب است که در فضایی صمیمی پذیرای مهمانان عزیز خواهد بود و انتخابی عالی جهت رزرو هتل در شیراز می باشد.

هتل پارک شیراز

هتل پارک سعدی در نزدیکی دروازه قرآن و در کنار مقبره حافظ روبروی باغ زیبای جهان نما در محله ای بسیار خوش آب و هوا واقع شده است.
هتل پارک سعدی در سال 1341 با مساحت 4000 متر مربع مطابق با استانداردهای روز بازگشایی شد و مهمانان زیادی از ایران و سراسر جهان داشته است.
این هتل در سال 1377 توسط مالکان فعلی پ آن خریداری و مدرن شد.
با توجه به نیازهای امروزی در سال 2007 دوباره طراحی و به روی مهمانان باز شد.
هتل پارک سعدی با کادری مجرب و محیطی خاطره انگیز و با بهره گیری از بهترین امکانات در خدمت شما عزیزان می باشد.
این هتل زیبا طیف وسیعی از اتاق های مجلل به خوبی تجهیز شده را با امکانات مدرن ارائه می دهد که نهایت راحتی و لذت را برای مهمانان فراهم می کند. رستوران های زیبا مجموعه ای وسوسه انگیز از غذاهای سنتی و قاره ای را با موسیقی سرو می کنند. این هتل با گزینه های عالی برای اوقات فراغت و امکانات تجاری و جلسات باشکوه، انتظارات همه نوع مسافران را برآورده می کند. بالاترین سطح مهمان نوازی و خدمات کارآمد، از تعطیلات به یاد ماندنی مطمئن می شوید.

هتل چمران شیراز

مرتفع ترین مرکز هتل فرهنگ و تاریخ ایرانیان در محله زیبای شهر شیراز با چشم اندازی خیره کننده از شهر و باغ های بهشتی در همسایگی هتل چمران شیراز تمام استانداردهای جهانی کیفیت خدمات را در نظر گرفته است. نوید یک اقامت فراموش نشدنی در قلب آرامش و آسایش را می دهد. این هتل در بیش از 30 طبقه شامل 250 اتاق و سوئیت با چشم‌اندازی باشکوه از شهر و باغ‌های اطراف ساخته شده است و در طبقات 23، 24 و 25 رستوران‌های ایرانی و فرنگی خود که با دقت طراحی و تزئین شده‌اند، به‌علاوه کافی‌شاپ‌ها و کافه های سنتی ایرانی، خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهد. وجود مناطق اختصاصی برای ارائه خدمات بانکی، تورها و آژانس های مسافرتی، سالن های زیبایی و سالن های بدنسازی کاملا مجهز، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی حرفه ای، مرکز تجاری، اتاق جلسات برای برگزاری مراسم، سمینارها و کنفرانس ها از جمله امکاناتی است که هتل چمران شیراز به مهمانان خود ارائه می دهد. یک هتل توریستی است
 

هتل بین الحرمین شیراز

درباره هتل: این هتل اخیراً تأسیس شده و از معدود هتل در قلب بافت تاریخی شهر و نزدیک به مکان های تاریخی مانند (مسجد مجموعه زندیه، نارنجستان، موزه هنر، موزه پارس و غیره.) و همچنین در نزدیکی حرم جناب شاه چراغ است. کوچه های قدیمی اطراف یادآور تمدن ایرانی است. بهترین چیز دیگر در مورد موقعیت هتل این است که واقعاً به مرکز تجاری بین الحرامین، بازار وکیل، بازار شاه چراغ و تمام مراکز درمانی نزدیک است. این هتل با مساحت 3700 متر مربع زیربنای 7000 متر مربع شامل 60 اتاق می باشد. هتل 4 ستاره بین الحرمین شیراز مفتخر است خدمات 5 ستاره و قیمت هتل 3 ستاره را در اختیار مهمانان و گردشگران عزیز قرار دهد. اتاق های دو نفره، اتاق کانکت، سوئیت: اتاق های این هتل به گونه ای طراحی شده اند که اقامتی راحت و آرام را برای مهمانان خود فراهم کنند.

اتاق کانکت دار: اتاق های متصل شامل دو اتاق خواب دو نفره است که از طریق یک در به یکدیگر متصل می شوند. این ویژگی به خانواده‌ها اجازه می‌دهد تا برای ورود به اتاق‌های یکدیگر مجبور به رفتن به راهرو نشوند.

سوئیت: اتاق سوئیت شامل اتاق خواب دو نفره، سالن مجزا و آشپزخانه در کنار تمامی تجهیزات می باشد که می تواند تجربه ای به یاد ماندنی برای مهمانان عزیز باشد. رستوران : رستوران با ظرفیت 400 نفر در کنار چشم انداز جذاب حیاط و برنامه های شاد فوق العاده برای لذت بردن از انواع غذاهای ملی و بین المللی است. این رستوران مفتخر است که در مناسبت ها و اعیاد خاص مانند عید نوروز، افطار در ماه مبارک رمضان و شب یلدا میزبان مهمانی های شما باشد.

کافی شاپ: کافی شاپ مکانی عالی برای ملاقات با خانواده و دوستان یا حتی برگزاری جلسات کاری است. منو شامل انواع قهوه، نوشیدنی، چای گیاهی و کیک تازه است. همچنین خوشحالیم که اعلام کنیم کافی شاپ به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد.

حیاط: یکی از زیباترین قسمت های هتل با محیطی سرسبز آمیخته با فرهنگ غنی و اصیل قشقایی، سرو انواع چای و دمنوش های گیاهی و همچنین نان تازه پخته ایرانی در فضایی سنتی.

سالن کنفرانس: سالن کنفرانس شامل یک سالن با ظرفیت 350 نفر و همچنین دو سالن پر زرق و برق دیگر با ظرفیت 100 نفر می باشد. انواع جلسات بین المللی، کنفرانس مطبوعاتی، کنگره، یادبود یا ایام ملی با کیفیت بالای سیستم صوتی و تصویری،

فروشگاه هتل: فروشگاه هتل فرصت خرید انواع صنایع دستی شیرازی را فراهم می کند و همچنین با کمک کارشناسان سعی در عرضه مستقیم محصولات سنتی و زیبای صنایع دستی دارد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27036
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید