امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تجربه لذت تور اروپا در کریسمس


1401/07/27
کد خبر : 27083
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

تصور کنید که یکبار این اتفاق بیفتد تا بتوانید در خیابان‌های اروپا قدم بزنید و از تماشای درختان کاج تزئین شده و بابانوئل‌های مهربان  لذت ببرید و نوای موسیقی خیابانی به گوش شما برسد، چراکه نه؟
شما هم خواهید توانست در تور اروپا ویژه کریسمس شرکت کنید. ما در آژانس ژیوار با تعریف تورهای اروپایی ویژه با بهترین قیمت و کیفیت عالی رویای شما را محقق کرده‌ایم. کافیست به آژانس ژیوار با شماره 02154795000 تماس بگیرید تا کارشناسان  تور اروپا راهنمایی لازم را به شما اعلام خواهند کرد.


 تور اروپا در کریسمس

حال و هوای کریسمس در فرانسه چگونه است؟

در ادامه به بحث کریسمس در فرانسه بپردازیم. از اواخر نوامبر( 10 آذر) شهرهای فرانسه با چراغ های کریسمس به یک سرزمین جادویی تبدیل می شوند.
درخت‌های کریسمس خیره‌کننده زیادی در سراسر فرانسه وجود دارد، اما درخت‌های شهرهای استراسبورگ و نانسی از زیباترین درخت‌هایی هستند که در فرانسه خواهید یافت. درختان کریسمس چشمک زن که با چراغ های درخشان تزیین شده اند، در طول جشن برافراشته می شوند.
لذت قدم زدن در خیابان‌های فرانسه وقتی که همه جا برای سال نوی میلادی تزئین شده بسیار خوشایند است. با در دست داشتن کوکی زنجبیلی و آبنبات عصایی به خیابان‌ها بروید و شادی و جنب و جوش مردمان فرانسه را ببینید و با بابانوئل‌هایی که در فروشگاها هستند عکس بگیرید.
بازارهای کریسمس فرانسه از زیباترین و بزرگترین بازارهای اروپا هستند. آنها بیشتر در شرق فرانسه هستند و قدیمی‌ترین آن در شهر زیبای استراسبورگ است. کریسمس یک جشن مهم مذهبی اما همچنین خانوادگی در فرانسه حساب می‌شود.
در امتداد خیابان شانزه لیزه تزئینات خیره‌ کننده‌ای وجود دارد که پاریس را مقصدی جذاب برای کریسمس کرده است.
در دهکده کریسمس شانزه لیزه، بزرگترین چرخ و فلک جهان را تجربه خواهید کرد، که اگر به اندازه کافی شجاع باشید از مناظر خیره کننده پاریس از ارتفاع 70 متری لذت خواهید برد.


 تور اروپا در کریسمس


اگر با کودک به پاریس می‌روید، از دیزنی‌لند پاریس با نورپردازی‌های کریسمس، راهپیمایی کریسمس، درخت کریسمس درخشان و فرصت ملاقات با بابانوئل هم غافل نشوید.
کریسمس یک رویداد بزرگ برای همه جهان است، که چه در پاریس، چه در نرماندی و چه در پروونس، به طور متفاوتی جشن گرفته می شود. مردم منطقه آلزاس خانه‌های خود را با تزئینات کریسمس پیچیده تزئین می‌کنند. در پروونس، سرو 13 دسر در شب کریسمس مرسوم است. در کوه‌های آلپ ساووا، می‌توانید یک غذای خوشمزه بر پایه پنیر مانند فوندو یا راکلت را بچشید. برای همه لذت چشیدن کریسمس در اروپا می‌تواند تجربه متفاوتی باشد که ارزش امتحان کردن را دارد.

خرید تورهای اروپایی در طول کریسمس 2022

برای رفتن به اروپا در هر فصل از سال به ویزای توریستی شینگن و هتل و پرواز و برنامه سفر منظم نیاز دارید و تمام. برای اخذ ویزای شینگن باید به طور دقیق مدارکی را که کارشناسان ویزا در ژیوار از شما می‌خواهند آماده نمایید و در زمان انگشت‌نگاری به دفاتر vfs مراجعه نمایید. تورهایی که در ژیوار تعریف می‌شوند معمولاً 5 روزه یا 8 روزه یا به صورت ترکیبی از مقاصد جذاب اروپا هستند و با به صورت تک مقصد تعریف می‌شوند. برنامه تور دقیق و منظم باعث شده است تا کیفیت تورهای اروپایی ژیوار بسیار بالا و همه پسند باشد. برگزرای جشنواره‌های مختلف تورهای اروپایی کار را برای انتخاب تور مورد نظر به مقصد اروپا ساده‌تر کرده است. به امید اینکه در راستای هدف بزرگی که داریم ( خدمات گردشگری برای عموم ) بتوانیم مفید واقع شده باشیم. در آژانس ژیوار، میزبان تماس و حضور شما هستیم.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27083
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید