امروز سه‌شنبه 02 مرداد 1403

Tuesday 23 July 2024

تجاوز به دختری که به خواستگار پاسخ منفی داده بود

1401/07/27
کد خبر : 7834
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 59 نفر

او در توضیح ماجرا گفت: چند ماه قبل  ازدواج کردم و پس از آن با همسرم برای کار به تهران آمدیم و در یک شرکت سرایدار شدیم. مدتی بعد سیامک که از همشهری‌ها و خواستگار سابقم بود، با من تماس گرفت اما وقتی گفتم ازدواج کرده‌ام و دیگر با من تماس نگیر، خیلی عصبانی شد. چند روز بعد سیامک دوباره با من تماس گرفت و مدعی شد که فردی از من فیلم و عکس گرفته و می‌خواهد در شهرستان‌مان منتشر کند. بعد هم گفت که من می‌توانم کمکت کنم تا عکس‌ها و فیلم‌هایت را بگیری.

شاکی در ادامه افزود: از شنیدن این حرف‌ها شوکه شدم اما چند روز بعد سیامک گفت عکس‌ها را گرفته و می‌خواهد آن را به من تحویل دهد بعد چون می‌دانست که شوهرم در خانه نیست، مرا با زور به طبقه بالا برد و به من تجاوز کرد و بعد هم به سرعت فرار کرد و رفت. بعد از آن ترسیده بودم و نمی‌خواستم ماجرا را به همسرم بگویم. اما شرایط روحی‌ام آنقدر بد بود که تصمیم گرفتم حقیقت را بگویم.

با شکایت زن جوان، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان تعرض به او را مورد تأیید قرار دادند. از سوی دیگر همسایه‌ها نیز تأیید کردند سیامک با خشونت گلناز را به داخل خانه‌اش برده است.

در ادامه سیامک شناسایی و دستگیر شد و پس از تکمیل تحقیقات پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و محاکمه متهم غیرعلنی برگزار شد. در جلسه محاکمه شاکی خواهان اشد مجازات برای متهم شد. پس از آن متهم با انکار جرمش گفت: من چنین کاری انجام ندادم و شاکی دروغ می‌گوید.
اما قضات با توجه به تناقض‌گویی‌های متهم، مدارک و شواهد پرونده وارد شور شدند و سیامک را به اعدام محکوم کردند.

برچسب ها :
# تجاوز

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/7834
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید