امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست؟ مهم ترین نکاتی که باید برای تبلیغ در اینستاگرام رعایت کنید


1401/07/27
کد خبر : 28146
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 17 نفر
تبلیغات گسترده اینستاگرام نمادین یک نوع بسیار با ارزش از تبلیغ در اینستاگرام می باشد که می تواند به شما در رشد کسب و کار و پیج اینستاگرام کمک بسیار زیادی کند. اما در این مقاله می خواهیم شما را با یکی این موضوع آشنا کنیم. پس اگر می خواهید تبلیغات گسترده در اینستاگرام را بهتر بشناسید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

تعریف تبلیغات گسترده اینستاگرام

یکی از مهم ترین راه هایی که می توانید با استفاده از آن در اینستاگرام به راحتی شناخته شوید؛ این است که از تبلیغات گسترده در اینستاگرام استفاده کنید. تبلیغات گسترده یعنی اینکه شما به صورت گسترده و بسیار زیاد در اینستاگرام تبلیغات کنید که افراد زیادی تبلیغات شما را ببیند.

تبلیغات گسترده اینستاگرام به زبان دیگر یعنی اینکه شما در پیج های زیادی که معمولا بیشتر از 50 پیج است که تعداد فالوورهای آنها به طور میانگین بین 20 هزار تا دو میلیون باشد؛ تبلیغات می کنید. این کار به شما کمک می کند که به حجم بسیار بزرگی از کاربران دست یافته و آنها را با پیج و کسب و کار خود در اینستاگرام آشنا کنید.

وقتی که افراد زیادی با پیج و کسب و کا شما آشنا شوند؛ مسلما شما می توانید رشد کرده و درامد خود را در اینستاگرام افزایش دهید. با این کار شما اینستاگرام نیز به شما اهمیت بیشتری می دهد و فعالیت شما در این برنامه راحت تر خواهد شد.

تبلیغات گسترده به صورت پست بهتر است یا استوری؟

یکی از پر تکرار ترین و مهم ترین سوالاتی که افراد از ما می پرسند؛ این است که تبلیغات گسترده به صورت استوری یا پست انجام می شود؟ در جواب به این سوال مهم باید به شما بگوییم که تبلیغات گسترده در اینستاگرام به هر دو صورت انجام می شود و شما می توانید به هر دو صورت تبلیغات خود را منتشر کنید. اما اینکه به کدام روش بهتر است؛ بستگی به هدف خودتان از تبلیغات دارد.

اگر هدف شما از تبلیغات گسترده در اینستاگرام این است که با استفاده از آن بتوانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید؛ بهترین گزینه برای تبلیغات گسترده اینستاگرام؛ تبلیغات به صورت پست می باشد. شما بایستی پستی را به مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام داده تا آن را در پیج خود قرار دهد.

ولی اگر قصد شما از تبلیغات در اینستاگرام این است که با استفاده از آن بتوانید لید بگیرید یا اینکه کلیک روی لندینگ به همراه نصب اپلیکیشن باشد؛ بهترین گزینه برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام، تبلیغات به صورت استوری می باشد.

بهترین محتوا برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام چیست؟

محتوا انواع زیادی دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. اما سوال اینجاست که بهترین نوع محتوا برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام چیست؟ اگر می خواهید با جواب سوال آشنا شوید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

اولین روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام این است که با استفاده از تصویر و عکس تبلیغات کنید. این روش تبلیغات در اینستاگرام را شاید برای دفعات بسیار زیادی در پیج های اینستاگرام دیده باشید. این روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام یکی از تکراری ترین روش ها در اینستاگرام می باشد که برای مخاطبان جذابیت خاصی ندارد. وقتی که شما به صورت تصویر تبلیغات می کنید؛ چون این روش بسیار تکراری شده است؛ بازدهی خوبی نخواهد داشت.

تبلیغات به صورت ویدیو در اینستاگرام، دیگر روش تبلیغات گسترده در اینستاگرام است. این روش تبلیغات به شما کمک می کند که بتوانید بازدهی خوبی را از تبلیغات خود دریافت کنید.

ویدیو یکی از بهترین و نوع محتوا در اینستاگرام است که می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. وقتی که شما از ویدیو برای تبلیغات گسترده اینستاگرام انجام استفاده می کنید؛ بازدهی آن می تواند چندین برابر بازدهی تبلیغات به صورت عکس و تصویر باشد.

همچنین یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات گسترده در اینستاگرام به صورت ویدیویی این است که اعتماد کاربران نسبت به شما بیشتر شده و وارد پیج شما می شوند. همچنین بالا رفتن اعتماد کاربران نسبت به شما باعث می شود فروش شما بالا برود و کاربران با خیال راحت تر از شما خرید می کنند.

تبلیغات گسترده در اینستاگرام

 

نکاتی درباره با محتوای تبلیغ در اینستاگرام

شما تا اینجای مقاله با برخی از مهم ترین نکات تبلیغات گسترده اینستاگرام آشنا شدید. اما آیا می دانید که چه نکاتی را باید در محتوای پیج خود در اینستاگرام رعایت کرده تا بتوانید تبلیغات خوبی را به انتشار برسانید؟ در ادامه می خواهیم به شما برخی از این نکات را بگوییم.

محتوای جذاب در تبلیغات خود استفاده کنید:

یکی از مهم ترین نکاتی باید در درست کردن تبلیغات خود به آن توجه کنید این است که محتوای جذابی را تهیه کنید. این را در نظر داشته باشید که محتوا قلب تبلیغات شما می باشد و هر چقدر که بتوانید محتوای جذاب تری تهیه کنید؛ مسلما بازدهی تبلیغات شما بیشتر خواهد شد.

در تبلیغات خود به هیچ وجه دروغ نگویید:

شاید شما هم تبلیغات هایی را در اینستاگرام دیده باشید که در آن خدماتی را ذکر می کنند ولی زمانی که شما به دنبال آن خدمات می روید؛ می بینید که هیچ کدام از آن خدمات را ارائه نمی دهند. این می تواند مهم ترین دلیل برای شکست خوردن تبلیغات گسترده در اینستاگرام باشد. شما باید در تبلیغات خود خدماتی را ذکر کنید که واقعا آنها را ارائه می دهید. این نه تنها باعث می شود که افراد اطمینان خود را نسبت به شما از دست ندهد؛ بلکه می تواند مشتریان را نسبت به خدمات شما راضی کند.

در تبلیغات خود از اینفلوئنسرها استفاده کنید:

این شاید یکی از مهم ترین نکاتی باشد که هیچ شخصی به شما نگوید. استفاده از اینفلوئنسرها در تبلیغات اینستاگرام بسیار مهم است و می تواند تاثیر تبلیغات را بر روی مخاطبان بسیار زیاد کند. اینفلوئنسر کسی است که در اینستاگرام تعداد فالوورهای بسیار زیادی دارد و تاثیر آن روی مخاطبان و کاربران اینستاگرام بسیار زیاد است.

اینفلوئنسرها به دلیل اینکه طرفداران بسیاری دارند؛ می توانند افراد زیادی را به پیج شما وارد کنند. پس یکی از بهترین راه هایی که می توانید با استفاده از آن تبلیغات خود را با بازدهی بالایی همراه کنید؛ این است که از اینفلوئنسرها و چهره های شناخته شده در تبلیغات خود استفاده کنید.

چه پیج هایی می توانند بهترین پیج ها برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام باشد؟

یکی دیگر از متداول ترین سوالات این موضوع درباره با پیجی است که می خواهید به آن تبلیغات بدهید و می پرسند که چه پیجی می تواند بهترین پیج برای این کار باشد؟ بهترین پیجی که می توانید از آن به عنوان مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام استفاده کنید؛ پیج های مرتبط به کار شما می باشد.

اگر شما بتوانید که تمام پیج هایی که می خواهید که از آنها به عنوان مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام استفاده کنید؛ کار و فعالیت آنها با پیج شما مرتبط باشد؛ به راحتی می توانید با این کار تبلیغات خوب و موثری را به ثمر برسانید. چون مخاطبان پیج های مرتبط، کار شما را علاقه دارند و قطعا بسیاری از آنها وارد پیج شما می شوند. این کار می تواند تبلیغات شما را به تبلیغاتی بسیار مفید و پرسود تبدیل کند.

بهترین زمان بر شروع تبلیغات گسترده اینستاگرام چه زمانی می باشد؟

یکی از مهم ترین و بهترین چیزهایی که می تواند در این راه به شما کمک کند؛ این است که با اینسایت اینستاگرام استفاده کنید. اینسیات اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهای این برنامه است که می تواند به شما بگوید که کاربران پیج شما در کدام ساعات از روز بیشتر از دیگر وقت ها در اینستاگرام آنلاین می باشند. شما می توانید با استفاده از این ابزار کاربردی اینستاگرام بهترین موقع برای انتشار تبلیغات در اینستاگرام را پیدا کنید. معمولا بیشترین زمانی که کاربران اینستاگرام در این برنامه هستند در آغاز شب می باشد و بهتر است که تبلیغات گسترده اینستاگرام خود را در این زمان شروع کنید تا بتوانید از تبلیغات خود بهترین نتیجه را بگیرید.

تا چه موقعی پیج ها تبلیغات را در در اینستاگرام خود نگه می دارند؟

برای خیلی از افراد سوال است که پیج ها تا چه موقع تبلیغات را در پیج خود نگه می دارند و افراد می توانند آن را ببیند؟ اگر می خواهید با جواب این سوال آشنا شوید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

در جواب به این سوال مهم باید به شما بگوییم که اکثر پیج هایی که از آنها به عنوان مجری تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنید؛ تبلیغات شما را بعد از 24 ساعت یا یک شبانه روز پاک می کنند. اما پیج هایی هم وجود دارد که تبلیغات شما را برای 12 ساعت در پیج شان نگه می دارند. اما زمان اینکه پست شما چقدر در پیج مجری تبلیغات اینستاگرام باشد؛ بستگی به توافق شما با شخص مقابل دارد.

تبلیغ در اینستاگرام

 

به پیج هایی تبلیغات بدهید که تعداد فالوورهای واقعی آنها زیاد باشد

یکی از مهم ترین نکاتی که باید درباره با پیج هایی که از آنها می خواهید به عنوان مجری تبلیغات گسترده اینستاگرام استفاده کرده رعایت کنید؛ این است که فالوورهای آنها را بررسی کنید تا از تعداد فالوورهای واقعی آنها باخبر شوید.

فالوورهای واقعی همان افراد واقعی هستند که در اینستاگرام پیج دارند و از طریق آن پیج فعالیت می کنند. بالا بودن تعداد این افراد در اینستاگرام پیج شخص مقابل بسیار اهمیت دارد. چون فالوورهای واقعی هستند که می توانند تبلیغات شما را دیده و از طریق آن وارد پیج شما شوند.

اما شاید برای شما سوال باشد که چگونه می توانیم از تعداد فالوورهای واقعی و فالوورهای فیک پیجی در اینستاگرام باخبر شوید؟ برای اینکه بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ سایت ها و ربات هایی هستند که به شما در این راه کمک می کنند.

شما ابتدا وارد این ربات ها یا سایت می شوید و سپس آدرس پیجی که می خواهید در آن تبلیغات بدهید را به آن پیج یا سایت می دهید. این ابزارها با بررسی پیج معرفی شده با استفاده از برخی نکات به شما می گوید که این پیج اینستاگرام چند درصد فالوور واقعی و چند درصد فالوور فیک دارد. البته به این نکته توجه داشته باشید؛ اطلاعاتی که این ربات ها و سایت ها به شما می دهد؛ دقیق نمی باشد ولی به واقعیت نزدیک هستند.

چرا تبلیغات انبوه اینستاگرام طرفدران بسیار زیادی دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده است تا تبلیغات انبوه اینستاگرام طرفدران زیادی داشته باشد؛ بازدهی خوب و بالای آن می باشد. وقتی که شما به صورت انبوه و گسترده در اینستاگرام تبلیغات می کنید بازدهی آن بسیار زیاد می باشد. چون شما به صورت گسترده در اینستاگرام تبلیغات می کنید و افراد زیادی در پیج های مختلف شما را می بینند و با شما آشنا می شوند.

اگر شما بتوانید با استفاده از برخی نکاتی که می تواند تبلیغات شما را جذاب تر کند؛ تبلیغات تان را منتشر کنید؛ چنان بازدهی به شما می دهد که تا الان نظیر آن را در هیچ یک از تبلیغات های خود ندیده باشید.

 

کلام آخر درباره با تبلیغات گسترده اینستاگرام

شما در این مقاله با یکی از مهم ترین بحث های اینستاگرام یعنی تبلیغات گسترده اینستاگرام آشنا شدید و توانستید این کار را بهتر و دقیق تر بشناسید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید متشکریم.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28146
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید