امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

تاثیر موسیقی بر کودکان


1401/07/27
کد خبر : 27022
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 12 نفر

اگر در مورد فعالیت نیمکره های ذهن اطلاع داشته باشید می دانید که فعال شدن همزمان نیمکره ها چقدر بر پیشرفت ذهن انسان موثر است و خبر خوب این است که موسیقی باعث فعال شدن همزمان دو نیمکره می شود، که یک قدم بسیار بزرگ برای پیشرفت ذهنی کودک است.


تاثیر موسیقی بر کودکان


معمولا کودکان به موسیقی و یادگیری آن علاقه مند هستند اما اگر شما کودکی دارید که مطمئن نیستید برای یادگیری موسیقی شوق داشته باشد یا حتی شرایط آن را ندارید که کودک را در کلاس های موسیقی گران قیمت و وقت گیر بگذارید و نیاز به یک برنامه موسیقی جهت تست دارید، پیشنهاد ما به شما اسباب بازی لوازم موسیقی است. بله درست شنیدید، این روزها تمامی برندهای معتبر ساخت اسباب بازی به ساخت اسباب بازی های موزیکال روی آوردند که یک حرکت بسیار عالی برای افزایش قدرت ذهن کودک است. تمامی این اسباب بازی های جذاب مانند پیانو اسباب بازی که یک محصول بسیار سرگرم کننده است، محصولات دیگر مانند گیتار برقی، کیبرد کودک و... در فروشگاه اسباب بازی بازیتو موجود هستند.


تاثیر موسیقی بر کودکان


انتخاب شما هر یک از این لوازم باشد، کودک شما در معرض یکی از بهترین اتفاقات زندگی اش قرار گرفته است. در برخی مطالعات ثابت شده که کودکانی که در معرض موسیقی بوده اند حافظه بسیار قوی تری نسبت به همکلاسی های دیگرشان دارند. البته استمرار نیز بی تاثیر نیست، در همان مطالعه کودکانی که از موسیقی فاصله گرفته بودند دیگر ذهن شان نسبت به کودکان دیگر چندان متفاوت نبود، استمرار در یادگیری موسیقی یا به عبارتی جریان داشتن دائمی موسیقی در محیط موجب بالا رفتن کیفیت حافظه می شود. چه چیزی برای کودکان بهتر از اسباب بازی هایی ست که همیشه در خانه موجود هستند و برایشان سرگرم کننده هستند و از آن ها فاصله نمی گیرند؟

اگر شما علاقه مند هستید که کودک شما موسیقی بیاموزد به هیچ عنوان نیاز نیست که تا سن 7 سالگی یا بیشتر صبر کنید سپس او را به کلاس موسیقی بفرستید، ذهن کودک همیشه آماده ی دریافت اطلاعات جدید است. حتی بیشتر از بزرگسالان، پس با خریدن یک اسباب بازی لوازم موسیقی او را در سنین پایین در معرض موسیقی قرار بدهید تا بخشی از وجودشان بشود و همیشه در زندگی به یاری ذهنشان بیاید.
موسیقی به عنوان یک بخش مهم از زندگی به کودک کمک می کند که در فعالیت های گروهی و فردی عالی عمل کند و نسبت به کودکان هم سن خود اعتماد به نفس بیشتری در ابراز و بیان خود داشته باشد. قطعا کودک شما در آینده از اینکه او را با بهترین دوستش خیلی زود آشنا کردید تشکر خواهد کرد.
پس دفعه ی دیگری که برای تعطیلات تابستانی کودک تان برنامه می ریزید در کنار وسایل شنا برای کودکان حتما خریدِ اسباب بازی لوازم موسیقی را در الویت قرار بدهید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27022
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید