امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

تاثیر فوق العاده برندینگ در ارتقای کسب وکارها


1401/07/27
کد خبر : 27654
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

دوست دارید کسب و کار پویا و شناسی داشته باشید؟
برای رشد کسب و کارتان تا به حال اقدام به چه کارهایی کردید؟
برای آشنایی مخاطب با کسب و کارتان از چه روش هایی تا به حال استفاده کرده اید؟
برای پاسخ به این سوالات  باید در ابتدا با برندینگ بیشتر آشنا شوید، برندینگ در واقع همان هویت بصری برند شما است که اگر به خوبی بر روی آن کار کنید تاثیرات فوق العاده ای در رشد و کسب شما خواهد داشت.
همانطور که میدانید برندینگ تاثیر بسزایی بر سئو وب سایت شما خواهد داشت، اگر می خواهید سئو سایت تان به خوبی بهینه شود می توانید از یک مشاور سئو حرفه ای   https://elhamkeshavarz.ir/seo-consulting  کمک گرفته و مسیر را برای خود آسان تر نمائید.
اگر مایل به آن هستید که برند شما در میان دیگر برندهای موجود در بازار پیشرفت آنچنانی داشته باشد باید بدانید که استفاده از یکسری ابزاری تکنیکال به شما کمک بسیاری خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با تاثیر فوق العاده برندینگ در ارتقای کسب وکارها در در ادامه با خواندن این مقاله با ما همراه باشید.

برندینگ چیست؟

برند یک نشان یا مولفه ای از کسب و کار شما است که در شناسایی یک شرکت یا محصول از سایر موارد مشابه به مخاطب تان کمک خواهد کرد. در دنیای امروزی خرید یک محصول و خدمات آن دلیل خرید مردم نبوده و این محصول و خدمات شما بخشی از برند تان را شکل می دهد که مخاطب برای خرید از شما برند را مد نظر خود قرار می دهد.
جالب است بدانید که بازار فروش محصولات مشابه اشباع شده است و یک کارفرما برای آنکه بتواند محصولات خود را خروج بدهد صرفا باید برای محصولات خود هویت سازی انجام بدهد که به مجموعه کارهایی که در راستای هویت سازی یک محصول انجام می شود برندینگ می گویند.
برند در ذهن اکثر مردم جایگاه خاص خود را داشته و به برداشت کلی مشتریان با توجه به تک تک تعاملاتی که با محصولات شما داشته اند گفته می شود.

برندینگ سایت

برندینگ


خب بهتر است بدانید که اولین تصویر ذهنی که مخاطب پس از شنیدن اسم شما به ذهنش می رسد همان برندینگ شما می باشد، در ادامه برای بهتر متوجه شدن تعریف برندینگ با ما همراه باشید.
•    برند یعنی یک اسم، مفهوم، علامت یا نشانه ای که بین محصولات ایجاد تمایز کند و همان کالا یا خدمات شما در یک فروشگاه می باشد.
•    بطورکلی به تمام فرآیندهایی که شرکت ها برای ماندگاری اسم خود در ذهن مخاطب انجام می دهند یا مجموعه ای از خدمات که هر شرکت یا فروشگاه ارائه می دهد تا به هدف خود برسد و تاثیری مثبت بر ذهن مخاطب خود بگذارد را برندینگ می گویند.
حال بیایید تصور کنید که شرکت یا فروشگاه شما توسط یک سایت و به صورت آنلاین فروش داشته باشد و تمامی اقداماتی که برای برندینگ محصولات و خدمات خود ارائه خواهید داد را برندینگ سایت می گویند که به وسیله ی سئو سایت می توانید برندینگ خود را تقویت نمائید.

هویت بصری برند

از آنجایی که انسان به طور طبیعی هر پدیده ای که مشاهده نماید را می تواند به راحتی باور کند، تقریبا می شود گفت این مسئله در تمامی حوزه ها یکی می باشد.
توجه داشته باشید که هنگام معرفی کسب و کارتان به ذهنیت بصری مخاطب بسیار دقت نمائید، طبق آخرین تحقیقات انجام شده محققین بر روی انسان ها، متوجه شده اند که نزدیک به 70 الی 75 درصد از چیزی که انسان درک می کند از طریق قوه بینایی آن است و در نتیجه هنگام برند سازی یا برندینگ سایت یا فروشگاه آنلاین خود باید به این نکته بسیار توجه داشته باشید.
راه های افزایش ماندگاری برند بر ذهن مخاطب شامل: لوگو، طراحی ست اداری، طراحی هدایای تبلیغاتی، کاتالوگ، وب سایت، عکاسی و ... است. در نتیجه هویت بصری برند از طریق بینایی مخاطب درک خواهد شد، درک بیشتر اطلاعات باعث می شود اطلاعات مشتری یا مخاطب از هویت برند شما بیشتر شود.

تاثیر برند سازی در موفقیت کسب و کار

تاثیر برندسازی بر موفقیت کسب و کار شما بدین صورت خواهد بود که در بازاری پر از رقیبان و محصولات مشابه شما با ایجاد هویت بصری می توانید کمک بسیاری به برند خود کنید و برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید.
جالب است بدانید که اگر برند شما با ارزش باشد باعث جلب اعتماد بیشتر مشتریان به برند، عنوان تجاری یا شخص حقیقی خواهد شد. با این حساب از تاثیر فوق العاده ی برندینگ در رشد کسب و کارتان فارغ نشوید و برای تاثیرگذاری بهتر، برندسازی خود را با هدف و برنامه ریزی دقیق تری انجام بدهید.

ضرورت برندینگ و برندسازی چیست؟

از آنجایی که تمامی برندها باتوجه به روند ارتقای کسب و کار خود در زمینه بازاریابی و تبلیغات نیاز به یک برند ثابت خواهند داشت، اهمیت و ضرورت برندینگ را تا حد بسیار زیادی برای ما شفاف خواهد کرد. اهمیت یک برند کاملا وابسته به اطلاعاتی است که مخاطب از شما و کسب و کارتان می خواهد، اصلی ترین دلایل ضرورت برندینگ و برندسازی شامل:
•  عمق برند: عمق برند دقیقا زمانی اتفاق می افتد که یک شخص با شنیدن نام یک محصول خاص بطور ناخودآگاه نام برند شما به ذهنش خطور خواهد کرد.
•  گستردگی برند: هرچقدر محصولات بیشتری برای ارائه داشته باشید مشتری می تواند بیشتر با محصولات شما ارتباط برقرار نماید و با این حساب ذهنیت مشتری نیز در مورد کسب و کار شما تغییر خواهد کرد.
سوالی که مطرح می شود این است که چرا برندینگ برای کسب و کارها ضروری است؟ شما باید به عنوان کسی که در یک بازار مشغول به کار هستید بدانید که بدون داشتن یک برنامه دقیق و استراتژی هدفمند، کسب و کارتان قطعا با شکست روبرو خواهد شد.
در نتیجه برای جلوگیری از شکست احتمالی، آن هم در اوایل شروع کسب و کارتان باید از بازاریابی برای بالا بردن درصد موفقیت خود استفاده نمائید. جالب است بدانید که یکی از کاربردهای برندینگ بازاریابی بوده که علاوه بر تثبیت برند شما در ذهن مشتری به جذب مشتریان بیشتر نیز کمک خواهد کرد.

تاثیر برندینگ در سئو چیست؟

برندینگ


برای پاسخ به این سوال و آشنایی بیشتر تاثیر برندینگ در سئو در ادامه با دو نکته همراه ما باشید.

جستجوی نام برند با کلمه کلیدی

یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل که در سئو سایت شما تاثیر بسزایی دارد همان جستجوی نام برند با کلمه کلیدی است، در واقع خیلی از کاربران هنگام سرچ کلمات مورد هدف خود نمی خواهند به همه سایت ها سر بزنند و هدف نهایی آن ها یک سایت است که نام آن را می دانند، بنابراین هنگام سرچ کلمه کلیدی خود نام برند را هم سرچ خواهند کرد که از نظر گوگل یک برندینگ قوی و سئوی خوب می تواند همچین تاثیری داشته باشد.

ورودی دایرکت

یکی از راه هایی که به گوگل نشان می دهد که سایت شما شناخته شده است افرایش ورودی دایرکت های شما است، منظور از ورودی دایرکت سایت این است که کاربر مستقیم از داخل مرورگر، دامنه سایت شما را تایپ و وارد سایت تان می‌شود(یعنی در گوگل سرچ نمی‌کند) این اتفاق دقیقا زمانی رخ می دهد که سایت شما شناخته شده باشد و شناخت خوب سایت شما نیز در نتیجه برندینگ قوی اتفاق خواهد افتاد.
در انتها امیدوارم از مقاله تاثیر فوق العاده برندینگ در ارتقای کسب وکارها لذت برده باشید شما می توانید برای مطالعه کامل این دست از مقالات بعلاوه مقالات در حوزه آموزش سئو سایت به وبسایت الهام کشاورز به نشانی  https://elhamkeshavarz.ir مراجعه کنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27654
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید