امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

به راحتی، صاحب لپ تاپ و موبایل شوید!


1401/07/27
کد خبر : 26935
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

برای همه ما زمانی فرا می رسد که به یک لپ تاپ و تلفن همراه هوشمند نیاز پیدا کنیم. با توجه به شرایط اقتصادی، قیمت لپ تاپ، کارت گرافیک و دیگر کالاهای وارداتی به شدت افزایش پیدا کرده است. همین امر سبب شده مردم به خرید اقساطی لپ تاپ و تهیه گوشی قسطی روی بیاورند.
لپ تاپ و گوشی ها با ظرفیت های متفاوت در بازار عرضه می شود و متناسب با ظرفیت هر دستگاه، قیمت کالا نیز افزایش پیدا می کند، از این رو پیشنهاد می شود اگر قصد خرید برند خاصی از لپ تاپ یا گوشی را دارید که ظرفیت بالای آن، گران قیمت است؛ آن لپ تاپ و گوشی قسطی را با حافظه پایین تر تهیه کنید و در صورت کمبود ظرفیت، از هارد اکسترنال مناسبی مانند هارد اکسترنال وسترن دیجیتال استفاده کنید.
ما در ادامه ی این مقاله می خواهیم شما را در انتخاب بهترین گوشی قسطی، خرید اقساطی لپ تاپ و ویژگی های یک هارد خوب، مانند هارد اکسترنال وسترن دیجیتال راهنمایی کنیم.


 خرید اقساطی لپ تاپ

در هنگام خرید لپ تاپ به چه نکاتی دقت کنیم؟

اعتبار و سابقه مرکز خرید اقساطی لپ تاپ

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید اقساطی لپ تاپ و گوشی قسطی به آن توجه کنیم، سابقه و تجربه فروشگاه و مرکز خرید است. شما می توانید با پرسش از مشتریان و همسایه های این مرکز خرید، از سابقه، قدمت و همچنین اعتبار فروشگاه اطلاعات کافی کسب کنید.

ضمانت نامه و گارانتی خرید اقساطی لپ تاپ

ارائه ضمانت نامه و گارانتی معتبر، یکی از مهمترین معیارهای خرید اقساطی لپ تاپ و گوشی قسطی می باشد. نحوه گارانتی و ضمانت نامه نیز از معیارهای مهم انتخاب می باشد. حتما سعی کنید در زمان خریداری، محصولی را انتخاب کنید که داری ضمانت نامه معتبر باشد.

چگونگی پرداخت اقساط گوشی قسطی

برای پرداخت مبلغ پیش قسط باید به یکی از شیوه ها انتقال وجه مثل چک و سفته اقدام کرد. البته شرایط پیش پرداخت برای خرید اقساطی لپ تاپ و گوشی قسطی کاملا توافقی بوده است. معمولا خرید قسطی محصولات، به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت صورت می گیرد.


 خرید اقساطی لپ تاپ

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

وسترن دیجیتال از قدیمی ‌ترین کمپانی ‌های فعال در حوزه طراحی و تولید انواع هاردها می‌باشد. همان طور که به آن اشاره کردیم اگر هنگام خرید اقساطی لپ تاپ و گوشی قسطی با کمبود حجم مواجه شدید از این نوع هاردها استفاده کنید. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال با سه محصول المنت، بوک و پاسپورت، حضور قدرتمندی در بازار پیدا کرده است.

مدل های هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

My Passport:

پاسپورت از مشهورترین سری محصولات وسترن دیجیتال است. از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌شود. این سری از محصولات دارای یک نرم افزار رمزگذاری پیش فرض بوده و از سیستم رمزگذاری AES 256 استفاده می‌کند تا امنیت را برای کاریر تضمین کند. توصیه می شود در صورت خرید اقساطی لپ تاپ از این نوع هارد استفاده کنید.

WD Elements:

سری WD Elements تقریبا شبیه به سری My Passport بوده است و اما تفاوتی که هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدلWD Element با دو مدل دیگر دارد؛ این است که این مدل فاقد قابلیت رمزگذاری است. این نوع هارد اکسترنال وسترن دیجیتال برای ذخیره سازی اطلاعات گوشی قسطی مناسب است.


 خرید اقساطی لپ تاپ

My Book:

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال سری My Book از فضای رایانش ابری برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می کند. این سری به کمک فناوری NAS، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با اتصال به اینترنت، به فایل های خود دسترسی پیدا کنند. در صورت خرید اقساطی لپ تاپ می توانید از این نوع هارد استفاده کنید.
کلام پایانی
فروشگاه لوتوس یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه وسایل الکترونیکی می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت لوتوس https://lotuslaptop.com برای خرید اقساطی لپ تاپ، انواع گوشی قسطی و تهیه هارد اکسترنال وسترن دیجیتال اقدام نمایید و از پرداخت اقساط به صورت بلند مدت یا کوتاه مدت با شرایط ویژه بهره مند شوید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26935
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید