امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین گجت های گیمینگ (جدیدترین گجت + ویژگی ها)


1401/07/27
کد خبر : 28150
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر
معرفی بهترین گجت های بازی

مهم نیست هر چند وقت یکبار بازی می‌کنید یا کدام کنسول را دارید، تجهیزات شما تعیین کننده حس شما از بازی هستند. در حالی که یک هدست ارزان قیمت یا یک مانیتور با کیفیت پایین معمولاً منجر به سردرد می شود، بهترین لوازم جانبی بازی باعث می شود شما راحت، مجهز و با حداکثر دقت بازی کنید.

 گجت های گیمینگ

 

برای اینکه از بازی خود حس خوبی دریافت کنید، بهتر است که در حد توان از بهترین گجت های گیمینگ استفاده کنید. به عنوان مثال، استفاده از موس های مخصوص گیمینگ که با ارگونومی دست سازگار هستند و از نظر ظاهر، ساختاری دارند که می توان به راحتی آن را حرکت داد و محل قرار گیری دکمه ها متناسب با میزان دسترسی انگشتان است، حس وصف ناپذیزی از لذت را القا می کند. برخی از گجت هایی که در دنیا برای کیفیت بهتر بازی، صرف نظر از موجود بودن در ایران، استفاده می شوند را به شما معرفی می کنیم.

 

آویز هدست و شارژر یو اس بی

گرچه این گجت را نمیتوان مختص بازی و گیمینگ دانست، اما استفاده از آن خالی از لطف نیست. این محصول جایگاهی دارد که به راحتی می توانید هدست خود را قرار دهید، همچنین تبلت یا موبایل خود را به شارژ زده و در محل مخصوص قرار دهید. به طور کلی، یکی از جمع و جور ترین انواع بهترین گجت های گیمینگ به شمار می رود که می توانید لوازمی که استفاده می کنید را به صورت منظم قرار دهید.

 

داک شارژ برای کنترلرهای PS4

دستگاه Play Station یکی از قوی ترین و پرطرفدار ترین کنسول های بازی در جهان است. با توجه به محبوبیتی که دارد خیلی از شرکت های تولید کننده، گجت های مخصوص این کنسول را روانه بازار می کنند تا به سود و فروش بالا برسند؛ همچنین نیاز کاربران را برطرف کنند. داک شارژ دسته های بازی PS4 را به جرات می توان یکی از بهترین گجت های گیمینگ نامید. این پایه شارژر رضایت طیف وسیعی از مصرف کنندگان را جلب کرده است. در نتیجه شما می توانید با استفاده از آن، اطمینان داشته باشید که دسته های بازی شما همیشه شارژ لازم برای بازی را دارند و حتی سریعتر نیز، شارژ می شوند.

 

موس گیمینگ

اگر به فکر خرید گجت برای تکمیل لوازم گیمینگ خود هستید، موس گیمینگ یکی از بهترین گجت های گیمینگ است که می تواند حس خوب بازی را به شما منتقل کند. ساختار این موس ها به گونه ای است که با ارگونومی دست سازگار هستند. همچنین محل قرار گیری دکمه ها طوری است که دسترسی بسیار راحتی به کاربر می دهد. برندهای مختلفی این محصول را تولید می کنند، معروف ترین موس گیمینگ از برند Logitech با مدل G502 است که امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

گجتی که گوشی شما را به یک کنترلر تبدیل کند

امروزه گیمینگ فقط از طریق کنسول های بازی انجام نمی شود، گوشی های موبایل و تبلت ها نیز وسیله های قابل حمل تر و کوچکتری برای بازی هستند. کنترلر یکی از بهترین گجت های گیمینگ است که می تواند بسیار کاربردی باشد. با کنترلر Razer Kishi گوشی خود را به یک دستگاه بازی قابل حمل تبدیل کنید. این وسیله برای گیم پلی دقیق و بدون تاخیر در اکثر دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها، یک D-pad و انگشت شست قابل کلیک دوگانه اضافه می کند. علاوه بر سازگاری با بازی های ابری، برای ذخیره سازی آسان نیز جمع می شود و به خصوص در دست احساس راحتی می کند. (این یکی با اندروید سازگار است، اما این برند برای آیفون ها نیز محصول مشابه تولید می کند.)

 گجت های گیمینگ

 

پد موس مناسب گیمینگ

یکی دیگر از بهترین گجت های گیمینگ که می تواند کمک زیادی به تجربه شما از بازی کند، داشتن پد موس مناسب است. بهتر است از پدهایی استفاده کنید که الیاف قابل شست و شو و غیر قابل لغزش داشته باشند. پد موس QcK SteelSeries یکی از بهترین ها است که بازخوردهای مثبت فراوانی از مصرف کنندگان دریافت کرده است. همچنین منتقدان آمازون آن را "اگر یک گیمر هستید، باید بخرید" نامیده اند.

 

پک باتری قابل شارژ برای ایکس باکس

اگر گیمر حرفه ای باشید که با ایکس باکس بازی می کند، این محصول برای شما بسیار مناسب و کاربردی است.  با توجه به اینکه دسته های بازی مدام در حال استفاده هستند و مقدار باتری زیادی مصرف می کنند، بهتر است که همیشه باتری زاپاس داشته باشید. باتری های قابل شارژ را می توان یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای افرادی که ایکس باکس دارند نام برد. برخی از این باتری ها با تنها 2.5 ساعت شارژ، برای مدت 25 ساعت انرژی مورد نیاز دسته های بازی را فراهم می کنند.

 

فرمان racing به همراه پدال

اگر فردی هستید که به بازی های مسابقه ای و ماشینی علاقه دارید، می توان این فرمان را بهترین گجت های گیمینگ برای شما دانست. استفاده از این فرمان به همراه پدال باعث می شود حس مسابقه واقعی را تجربه کنید. این فیجت در قیمت ها و برندهای مختلف عرضه می شود و شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید، خریداری کنید.

 

صندلی ارگونومیک با ماساژ داخلی

با توجه به اینکه گیمرها مدت زمان زیادی را در حالت نشسته قرار دارند، می توان صندلی های ارگونومیک را از بهترین گجت های گیمینگ برای آنها دانست. این مدل صندلی ها با ساختار کمر و ستون مهره ها سازگای دارند. بالشتکی که در آنها قرار دارد، قسمت کمر را با کنترل usb ماساژ می دهد، در نتیجه خستگی را از بین برده و حس درد حاصل از انقباض طولانی مدت عضله در ناحیه کمر را به طور قابل توجهی کم می کند.

 

یک هدست مناسب با وضوح صدای بالا

داشتن یک هدست با کیفیت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر تجربه شما از بازی داشته باشد. یکی از بهترین گجت های گیمینگ، هدست هایپرایکس مدل Cloud Stinger است. این هدست در دنیا بعنوان پرفروش ترین هدست شناخته شده است و داخل ایران نیز موجود است. از ویژگی های این هدست می توان به وزن بسیار سبک، میکروفون چرخشی بی صدا، نویز گیر، صدای شفاف  و مناسب با ارگونومی گوش، اشاره کرد. همچنین یکی از نقاط قوت این هدفون این است که با تمامی دستگاه های مرتبط با بازی، سازگار است.

 

کیبورد گیمینگ

کیبورد یکی از بخش هایی است که ممکن است توجه زیادی به خود جلب نکند، اما در ایجاد حس مثبت از گیمینگ بسیار اثربخش است. کیبوردی برای گیمینگ مناسب است که کلیدهای بسیار روان و بی صدا داشته باشد. همچنین داشتن نورپردازی می توانید به دید کافی و تشخیص دقیق کلیدهای کیبورد کمک کند. در حال حاضر، کیبورد BlackWidow Elite از برند ریزر بعنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ در سراسر دنیا شناخته شده است.

 

بالشتک صندلی فوم حافظه دار که نشستن را بسیار بهتر می کند

بالشتک صندلی Everlasting Comfort روزهای کاری و ماشین سواری طولانی را برای افراد بی شماری متحول کرده است، اما به همان اندازه برای گیمر موثر است. این از فوم حافظه پاسخگو به گرما ساخته شده است و دارای برشی برای دنبالچه شما برای بهبود وضعیت بدن و به حداقل رساندن درد در هنگام نشستن است. این محصول خصوصا برای افرادی که پشت سیستم و میز به مدت طولانی می نشینند و بازی می کنند جز بهترین گجت های گیمینگ به شمار می آید.

 

 گجت های گیمینگ

کنترلر PS4 قابل شارژ که 16 ساعت کار می کند

سنسور شش محوره، بازخورد لرزش دوگانه، دکمه توربو، طراحی ارگونومیک، پورت صدا، سوئیچ میکروفون، باتری قابل شارژ که 16 ساعت دوام می آورد - کنترلر PICTEK PS4 ظاهرا همه اینها را دارد - و با توجه به امکاناتی که دارد، با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود(اگر از آن با کابل استفاده کنید، برای رایانه شخصی شما نیز کار می کند.). این کنترلر بدون اغراق یکی از بهترین گجت های گیمینگ محسوب می شود. با استفاده از آن شما می توانید بازی خود را به راحتی تحت کنترل داشته باشید و حس خوشایند گیمینگ را تجربه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28150
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید