امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

بهترین کتاب های کمک درسی ویژه جمع بندی کنکور


1401/07/27
کد خبر : 27898
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

همینطور یکی از تأثیرگذار‌ترین موارد در جهان‌بندی کنکور استفاده از کتاب‌های کمک درسی می‌باشد که می‌تواند موارد بسیار مهم را در قالب خلاصه‌نویسی به دانش‌آموز منتقل کند و ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد بهترین کتاب‌های کمک درسی ویژه جمع‌بندی کنکور با شما عزیزان صحبت کنیم تا در صورتی که در این مرحله از مطالعات مربوط به کنکور قرار دارید بتوانید به شکل مناسبی این قدم مهم را بردارید.

کنکوریوم مهر و ماه

کنکوریوم مهر و ماه یکی از بهترین کتاب‌های کمک درسی برای دوران جمع‌بندی کنکور می‌باشد و کمک زیادی به افزایش آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون سراسری می‌کند. این کتاب‌ها به شکل بسیار ظریفی آزمون سراسری کنکور را شبیه‌سازی کرده و می‌توان از آن به عنوان یک شبیه ساز جامع و بسیار دقیق کنکور نیز یاد کرد. در واقع انتشارات مهر و ماه نیز با همین هدف اقدام به چاپ این کتاب‌ها کرده است. کتاب ‌های کنکوریوم مهر و ماه برای تمام رشته‌های نظری از جمله ریاضی تجربی و انسانی و همینطور یک بسته جداگانه برای سؤالات کنکور عمومی منتشر کرده است که بر اساس تمام گفته‌ها می‌توان به کامل بودن این مجموعه کتب پی برد.

پکیج کنکوریوم مهروماه به قدری شبیه به فضای کنکور ساخته شده که می‌توان گفت فونت و همینطور نوع چاپ و ظاهر دفترچه‌ها همگی تا حدود زیادی شبیه به حالت اصلی کنکور سراسری بوده و با این روش دانش‌آموز به خوبی می‌تواند فضای کنکور را ببیند و با آن آشنا بشود. لازم به ذکر است که سؤالات کنکور‌ سال‌های گذشته که با بودجه‌بندی کنکور نظام جدید سازگار شده و با رعایت چیدمان مطالب درسی دقیقاً شبیه به آزمون سراسری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

محتویات کنکوریوم مهر و ماه

  • ۱۲ دفترچه اختصاصی
  • ۱۲ دفترچه عمومی
  • دفترچه پاسخ کلیدی
  • ۱۲ عدد پاسخبرگ
  • کتابچه استراتژی کنکور

موج آزمون نشر الگو

انتشارات نشر الگو به شدت روی طراحی و نشر کتاب‌های آزمون محور تمرکز دارد که کتاب موج آزمون نشر الگو که یکی از پر فروش‌ترین مجموعه کتاب‌های انتشارات نشر الگو می‌باشد بر همین اساس طراحی شده. همانطور که از نام این کتاب پیداست موجی از سؤالات و تست‌های متنوع برای درس‌های مختلف در اختیار دانش‌آموز قرار گرفته و یکی از نکات مثبت کتاب موج آزمون نشر الگو تدارک دیدن درسنامه خلاصه و موضوعی که موضوعات را تنها در چند صفحه توضیح داده، می‌باشد که این کار به شدت برای یادآوری مطالب فراموش شده مناسب بوده و خیال دانش‌آموز راحت بوده که هیچ موضوعی از قلم نیفتاده است.

آزمون های مبحثی، درس به درس، و همینطور فصل به فصل، تعداد زیادی آزمونهای جامع که شباهت بسیار زیادی با آزمون نهایی کنکور دارد هم از لحاظ فضایی و هم از لحاظ سوالات و همینطور پاسخنامه تشریحی که حاوی پاسخ کاملا تشریحی به تمام سوالات می‌باشد و به بیان کلی نکات مهم تستی ، دام های آموزشی و ... می پردازد و در نهایت حرفه ای بودن سوالات طبیعتاً آن توسط اساتید برجسته و حرفه‌ای طراحی شده‌اند از ویژگی‌های مهم و دیگر مجموعه کتاب های موج آزمون نشر الگو می باشد.

ادبیات موضوعی نشر الگو

به جرأت می‌توان درس ادبیات را مهمترین درس در میان دروس عمومی در نظر گرفت. این درس با ضریب ۴ و همینطور اول بودن در لیست دفترچه سؤالات عمومی یکی از تأثیر گذارترین دروس در رتبه نهایی دانش‌آموز می‌باشد. بنابراین به هیچ عنوان نباید آن را سرسری گرفت. بلکه حتماً می‌بایست با استفاده از کتاب‌های کمک درسی مناسب اقدام به جمع‌بندی و مطالعه نهایی این درس نمود. یکی از کامل‌ترین مجموعه کتاب‌ها در این زمینه پکیج کتاب‌ های ادبیات موضوعی نشر الگو می‌باشد که با پوشش کلیه مباحث ادبیات و همینطور تست‌های متعدد و متنوع در سطوح دشواری مختلف یکی از اصلی‌ترین و مهمترین منابع برای این کار می‌باشد.

همانطور که مستحضر هستید ادبیات کنکور شامل بخش‌های مختلفی از جمله معانی و املای واژگان، آرایه ادبی، تاریخ ادبیات، دستور زبان فارسی و در انتها قرابت معنایی می‌باشد که کلیه کتاب‌ های ادبیات موضوعی نشر الگو که توسط استاد علیرضا عبدالمحمدی یکی از سرشناس‌ترین اساتید ادبیات کنکور ایران طراحی شده تمام موارد ذکر شده را پوشش داده و برای هر کدام کتاب جداگانه دارد و می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای مطالعه و جمع‌بندی درس بسیار مهم ادبیات باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27898
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید