امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین وکیل ملکی


1401/07/27
کد خبر : 27052
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

همان طور که خودتان می دانید دعواهای ملکی از لحاظ اقتصادی برای موکلین بسیار مهم هستند. از این رو کسانی که درگیر این مسائل می شوند باید سعی کنند که برای حل مشکلات خود بهترین وکیل را انتخاب کنند و جالب است بدانید که بهترین وکیل ملکی، کسی است که علاوه بر دانستن قوانین دعواهای ملکی، از تجربه کافی نیز برخوردار است. از این رو توصیه ما به کسانی که قصد مراجعه به وکیل را دارند، این است که قبل از هر گونه اقدامی برای انتخاب وکیل، حتما در مورد سابقه و تخصص او تحقیق کنند و قابل ذکر است که موکلین برای انتخاب وکیل، باید روشمند عمل کنند و به هیج وجه به تبلیغات پر زرق و برق، توجه نکنند.

مشاوره رایگان وکیل ملکی

مراکز حقوقی غرب تهران در حوزه حل و فصل دعواهای ملکی از مهارت بالایی برخوردار هستند و جالب است بدانید که اغلب این مراکز، خدمات بسیار خوبی به موکلین ارائه می‌دهند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

1. ارائه خدمات غیر حضوری

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط این مراکز ارائه می شود، خدمات غیرحضوری است. به عبارت بهتر در این مراکز امکاناتی فراهم شده است که موکلین می توانند برای حل اختلافات ملکی خود با یک وکیل ملکی آنلاین، در ارتباط باشند. قابل ذکر است که مهم ترین مزیت  ارائه  چنین خدماتی توسط این مراکز این است که با وجود این امکانات، دیگر نیازی نیست که مراجعه کنندگان زمان و هزینه بسیاری را به امر رفت و آمد به این مراکز اختصاص بدهند و متقاضیان در هر جای کشور که باشند از طریق اینترنت، به راحتی می‌توانند دعواهای ملکی خود را با وکلای مورد نظرشان در میان بگذراند و از آن ها راهنمایی بخواهند.

وکیل ملکی

2. مشاوره رایگان وکیل ملکی

یکی دیگر از خدماتی که توسط این مراکز، ارائه می شود، مشاوره رایگان به موکلین است که باعث می شود اطلاعات آن ها در خصوص مباحث مورد بحث افزایش پیدا کند و این موضوع این امکان را فراهم می کند که روند دادرسی با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. این در صورتی است که استفاده نکردن از این خدمات، می تواند اختلالات بسیاری در امر رسیدگی به دعواهای ملکی به وجود بیاورد و معمولا کسانی که به این موضوع بی توجه هستند، مجبور می شوند که به دلیل طولانی شدن زمان دادرسی، هزینه های بسیار سنگینی را پرداخت کنند. از این رو، به اغلب موکلین توصیه می‌شود که قبل از مراجعه به دادگاه حتما از این خدمات استفاده کنند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به حق خود برسند.

مدارک لازم برای طلاق توافقی

برای طلاق توافقی شما نیاز به این مدارک دارید:
•    شامل اصل و کپی شناسنامه زوجین
•    اصل و کپی کارت ملی زوجین
•    اصل و کپی عقد نامه یا سند
نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که، برای اجرای صیغه طلاق توافقی لازم است که زن در صورت باکره بودن ، گواهی سلامت  خودرا به دفتر ثبت ازدواج و طلاق ارائه کند و در صورتی که باکره نباشد نیز لازم است گواهی عدم بارداری خود را همراه با گواهی عدم امکان سازش به دفترخانه به منظور ثبت طلاق ارائه نماید.

وکیل ملکی

مهریه در طلاق توافقی

با توجه به اینکه این نوع طلاق به صورت توافقی می باشد، بنابراین نوع طلاقی که دادگاه برای شما صادر می کند طلاق خلع است. طلاق خلع یعنی زن چیزی از مهریه یا غیر آنرا بذل کرده و مرد هم قبول بذل می کند.
•    زن کل مهریه مندرج در سند ازدواج خود را بذل و مرد هم  قبول می کند.
•    به طور مثال اگر مهریه شما ۵۰۰ سکه باشد شما به عنوان زن ۳۹۰ سکه را در قبال طلاق خلع بذل کرده و مرد هم قبول بذل می کند در اینصورت ۱۱۰ سکه بر ذمه شوهر شما باقی می ماند. این تعداد از سکه میتواند در محضر طلاق به زن داده شود و یا اینکه به صورت اقساط توافق شده در طی مدت مشخصی و البته به صورت توافقی پرداخت گردد..
•    در این حالت زن کل مهریه را ابراء می کند و مبلغ ده هزار تومان در قبال طلاق خلع بذل می نماید و مرد هم قبول بذل می کند.
•    کل مهریه مندرج شده در عقدنامه به زن پرداخت شده و یا بر ذمه مرد باقی می ماند. همچنین در این حالت در صورت توافق مرد میتواند مهریه را به صورت اقساط پرداخت نماید.

وکیل ملکی

مزایای حضور وکیل طلاق توافقی

کمک گرفتن از یک وکیل طلاق توافقی، مزایای زیادی به همراه خود دارد. از مهمترین این مزایا، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    یک وکیل می تواند تمامی مراحل طلاق توافقی را انجام بدهد و به دلیل آشنا بودن او با مسیر، کارها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
•    در زمانی که از وکیل طلاق توافقی استفاده می کنید، نیازی به حضور زوجین در محضر نخواهد بود.
•    در صورتی که دادخواست طلاق توافقی زوجین ناقص و یا دارای کاستی باشد و یا اینکه به صورت اشتباه نوشته شده باشد، می تواند زمان رسیدگی به پرونده را طولانی کند. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی وجود یک وکیل طلاق توافقی ضروری به نظر می رسد.
•    با توجه به اینکه زوجین در مسیر پرونده حضور پیدا نمی کنند، از بروز تنش ها و اختلافاتی که ممکن است بعد از ملاقات یکدیگر روی دهد، جلوگیری خواهد شد.
•    هزینه وکیل طلاق توافقی ممکن است به نظر برخی از افراد زیاد باشد، اما باید بدانید که این هزینه ها باعث کمک به خود زوجین خواهد شد


سیده فاطمه عالمشاه
وکیل پایه یک دادگستری
کارشناس ارشد حقوق خصوصی
متخصص در امور کیفری
قبول وکالت پرونده های کلاهبرداری، سرقت، آدم ربایی، جعل، استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، توهین، تهدید، افترا، نشراکاذیب،ترک انفاق کیفری و …..
مشاوره حقوقی طبق نظر شما حضوری یا تلفنی خواهد بود.
شماره تماس جهت ملاقات حضوری یا تلفنی
۰۹۱۹۷۸۰۰۹۷۱


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27052
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید