امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

بهترین هتل های اصفهان برای سفر ضروری


1401/07/27
کد خبر : 26680
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 24 نفر

اصفهان شهر بسیار بزرگی است و درواقع سومین کلان‌شهر ایران محسوب می‌شود که هتل‌های بسیار متنوعی با قیمت‌ها و امکانات متنوعی دارد. این مساله ممکن است شما را گیج کند. به همین دلیل برای شما لیستی از بهترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان آماده کرده‌ایم. به‌خصوص در مواقعی که سفر به اصفهان بسیار ضروری است، مهم است که هتل‌های این شهر را بشناسید! ما به شما تعدادی از این هتل‌ها را معرفی خواهیم کرد.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان با 96 اتاق در پنج طبقه ساخته شده و به‌طورکلی میزبان 225 نفر است. این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره اصفهان به‌حساب می‌آید که در گذشته با نام داریوش شناخته می‌شد. هتل پیروزی اصفهان مرکز شهر اصفهان نزدیک به مکان‌های جالب گردشگری از جمله باغ چهلستون، نقش جهان، مسجد امام، علی قاپو، باغ هشت بهشت ​​و عمارت و... واقع شده است.

هتل پیروزی اصفهان با سابقه 40 سال فعالیت و ارائه خدمات به شما به‌عنوان یکی از معروف‌ترین هتل‌ها میان مسافران شناخته می‌شود. اتاق‌های این هتل شامل دو تخته و سه تخته با امکاناتی کامل و مجهز هستند. ازجمله امکانات هر اتاق می‌توان به تلویزیون، یخچال، وای فای رایگان، کمد لباسی، وسایل بهداشتی، دوش حمام و پ... اشاره کرد.

هتل پیروزی اصفهان یک رستوران بسیار عالی نیز دارد که شما می‌توانید برای صرفه‌جویی در زمان خود از این رستوران برای سرو غذا استفاده کنید. همچنین در این هتل کافی‌شاپی وجود دارد که شما می‌توانید برای دیدار دوستان خود آن‌ها را به این کافی‌شاپ دعوت کنید. هتل پیروزی اصفهان دارای یک سالن کنفرانس مجهز و بزرگ است که می‌توانید برای مراسم‌های کاری، جشن‌های خانوادگی و... از آن استفاده کنید.

آدرس: اصفهان،‌ بلوار امام حسین (ع)، خیابان چهار باغ

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره مجلل عباسی میراثی گران‌بها در سبک معماری اصفهان در عصر صفویه به‌حساب می‌آید. این مجموعه باشکوه در زمان پادشاه سلطان‌ حسین حدود 400 سال پیش ساخته شده است. شما می‌توانید روح این زیبایی را در نقوش و طراحی افسانه‌ای آن احساس کنید.

کارمندان هتل عباسی با حدود 225 اتاق، بهترین راحتی را برای شما فراهم می‌کنند. شما می‌توانید در اتاق‌های این هتل استراحت کرده و از منظره باغ باشکوه یا منظره کارت پستالی از گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ لذت ببرید. علاوه‌براین شما نباید تماشای باغ را که نمادی سزاوار از باغ ایرانی واقعی است، از دست دهید.

به تصویر کشیدن هماهنگی از درختان سبز بلند، گل‌های رنگارنگ و فواره‌های ایرانی که آن‌ها را به بهشتی زیبا و بی‌نظیر تبدیل کرده است. این الماس در خیابان آمادگاه، بلوار چهارباغ قرار دارد. برای رزرو هتل اصفهان (هتل عباسی) بهتر است حداقل از یک روز قبل رزرو کنید؛ زیرا ممکن است این هتل اتاق خالی نداشته باشد.

آدرس: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، مهمانسرای عباسی

هتل سنتی طاها

این هتل قدمت 300 ساله دارد و در سال 1398 پس از بازسازی، دوباره افتتاح شد. این هتل دارای ۹ اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته است. جاذبه‌های گردشگری زیادی اطراف و نزدیکی این هتل وجود دارد؛ از جمله مسجد جامع، مسجد شیخ لطف الله، عالی‌قاپو، گنبد خواجه نظام الملک، میدان نقش جهان، بازار اصفهان، سی‌وسه پل، چهلستون و باغ هشت بهشت و ...

اتاق‌های این هتل نیز مجهز به تلویزیون، یک یخچال کوچک، فضای سبز هتل، حمام و ... هستند. از اقامت در این هتل لذت خواهید برد. شما می‌توانید برای رزرو هتل اصفهان (هتل سنتی طاها) حتی چند ساعت قبل از حضور در هتل و تحویل اتاق، به‌صورت اینترنتی اقدام کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان کمال، خیابان توتونی، بن‌بست سادات

اصفهان از سال 1050 تا 1722 رونق گرفت؛ به‌ویژه در قرون 16 و 17 تحت سلطنت صفویه که برای دومین بار در تاریخ خود در زمان شاه عباس بزرگ پایتخت ایران شد. امروز حتی این شهر شکوه گذشته خود را حفظ کرده است.

این شهر به‌خاطر معماری Perso-Islam، بلوارهای بزرگ، پل‌های سرپوشیده، کاخ‌ها، مساجد کاشی‌کاری شده و مناره‌ها مشهور است. اصفهان همچنین بناهای هنری، آثار تاریخی، نقاشی‌ها و بناهای تاریخی بسیاری دارد. شهرت اصفهان منجر به ضرب‌المثل فارسی اصفهان نیمی از جهان است.

میدان نقش جهان در اصفهان یکی از بزرگ‌ترین میادین شهرهای جهان محسوب می‌شود. یونسکو آن را به‌عنوان میراث جهانی معرفی کرده است. برای سفر به این شهر شما می‌توانید در هتل‌های ذکر شده اقامتی راحت و آرام داشته باشید!

در این مطلب اطلاعاتی را درباره هتل‌های اصفهان ارائه دادیم. شما می‌توانید برای رزرو هتل اصفهان به وب‌سایت‌هایی مانند علی بابا مراجعه کنید و اطلاعات هتل‌های مختلف را همراه با عکس و نظرات کاربران و مسافران قبلی مشاهده فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26680
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید