امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

بهترین نوع بالش چیست؟


1401/07/27
کد خبر : 28077
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 15 نفر

اگر از شما بپرسم که بالش یا بالشت چیست؟ شاید برخی بگویید که بالش بالش است دیگر و این سوال از بنیاد اشتباه طرح شده؛ اما در واقع اینطور نیست. بالش ها می توانند از نظر ظاهر و حسی که در زمان قرار گرفتن سر و گردن ایجاد می کنند بسیار متفاوت باشند. این موضوع به نوع متریال استفاده شده در آنها و در نهایت نوع موقعیت و پوزیشنی که از آن استفاده می کنیم نیز بستگی دارد بنابراین بالش ها باهم متفاوت هستند.
استفاده از بالش نامناسب می تواند به سادگی ما را دچار درد گردن کرده و از کیفیت خواب کم کند. حالا سوال اینجاست که چقدر به بالش و کیفیت آنها توجه می کنیم؟ برای مثال آخرین بار که بالش خود را تغییر دادید چه زمانی بود و قیمت بالش چقدر بود؟ اگر بالش شما در حال تغییر رنگ دادن به سمت زرد شدن است یا سطح آن کاملا صاف یا به اصطلاح فلت شده یا خیلی پر است و برجسته، زمان تعویض آن فرا رسیده است.
چند نوع از بهترین بالش های موجود در بازار را معرفی می کنم تا اگر شما هم جزو ان دسته بودید که به یاد ندارید آخرین بار چه زمانی بالش خود را تعویض کردید بتوانید با انتخاب های مناسب کالای خواب امروزی بیشتر آشنا شوید. در مطالب بعدی درباره روتختی نیز راهنمای خرید منتشر خواهیم کرد.


 بهترین نوع بالش

چطور بهترین بالش را شناسایی کنیم؟

یک بالش جدید ممکن است در مقایسه با خرید کالایی مثل تشک خواب یک خرید کوچک باشد؛ اما یک بالش مهم است. ما عواملی را معرفی می کنیم که می توانند شما را به سمت خرید بهترین نوع بالش هدایت کنند.
1-    نظرات مشتریان بازخورد کاربر اغلب بهترین راه برای دانستن اینکه کیفیت یک کالای خواب در حقیقت چطور است به حساب می آید و بالش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما هم توصیه می کنیم در خرید بالش خوب از موتورهای جستجو استفاده کرده و با برندهای مطرح باکیفیت نظیر مورن هوم در ایران آشنا شوید.
2-    شهرت و شفافیت شرکت برای آسودگی خاطر شما مهم است باید مشخص باشد که بالش در کجا با چه متریال و توسط چه گروهی تولید و عرضه شده است. مورن هوم تلاش خود را کرده است تا در همه مراحل تولید تا فروش شفاف باشد به همین خاطر از اینستاگرام تا وب سایت مجموعه همه چیز با هدف جلب رضایت و فراهم آوردن آسودگی خیال در کنار هم قرار گرفته اند.
3-    تنوع بالش های یک برند زیاد باشد و بتواند محصول مناسب را بر اساس سلیقه هرکسی به وی تحویل بدهد و به عبارت دیگر گستره انتخاب بالش برای مشتری فراهم آورد.
4-    با توجه به کیفیت و استاندارد بودن کالا قیمت بالش هم مناسب باشد و با بهانه هایی مانند واردات پارچه، بالا رفتن قیمت دلار و... سعی در افزایش بی رویه قیمت نداشته باشند.


 بهترین نوع بالش


بالش های ارزان قیمت در بازار زیاد هستند و این موضوع تنها به ایران مربوط نمی شود و در همه جای دنیا بالش های ارزان وجود دارند اما واقعیت این است که بالش های ارزان کار خاصی برای خواب شما انجام نمی دهند و بالش هایی که سبب بالا رفتن کیفیت خواب می شود اغلب قیمت های بالاتری دارند و مخصوص کسانی هستند که با سلامتی خود اهمیت می دهند. اگر بخواهیم به دلار و بر اساس وب سایت هایی مثل آمازون بیان کنیم؛ بالش هایی که قیمتی کمتر از 60 دلار دارند بالش های طبی مرغوبی نیستند اما در ایران بهتر است با دلار این موضوع را بررسی نکنیم.
بالش های طبی و حرفه ای اغلب چند لایه هستند و لایه های درونی حکم تقوین کننده لایه های بیرونی را دارند و هر یک مخصوص انسان های خاص با نیازهای مختلف هستند. برخی ترجیح می دهند که بالش سفت یا مرتفع استفاده کنند و برخی بالش های کوچک را ترجیح می دهند و نمی توان گفت که بالش سفت بد یا بالش نرم خوب است و این موضوع نیاز به بررسی دقیق تری دارد. پس برای آن که بالشی مناسب بیابید که حامی درست گرن و موقعیت سر شما باشد و حس خوبی در خواب برای شما ایجاد کند باید نوع انتخاب خود را باز بینی کرده و از کلی گویی بپرهیزید. برای مثال بالشی که به یک مادر باردار پیشنهاد می شود با بالشی که به یک فرد مسن توصیه می گردد کاملا متفاوت است. خوشبختانه مورن هوم در وب سایت خود انواع متعددی از بالش ها را فراهم آورده که می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه یا در صورت لزوم کسب مشاوره کاملا رایگان بهترین بالش را بیابید. فراموش نکنید که خرید بالش نیاز به تحقیق و آشنایی با نیاز هر فرد دارد و دوره خرید یک نوع بالش برای تمامی اعضای خانواده به سر رسیده است.


 بهترین نوع بالش


آدرس وب سایت مجموعه حرفه ای مورن هوم برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره انواع بالش ها: https://www.morenhome.com/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28077
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید