امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در نوروز 1401


1401/07/27
کد خبر : 27197
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 13 نفر

 بسیاری از افراد با فرارسیدن بهار در ذهن خود به دنبال مقصدی مناسب و تازه برای سفر در نوروز می‌گردند. با وجود اینکه ایران دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان است، اما بازدید و آشنایی با فرهنگ کشورهای خارجی لذتی دیگر دارد. در اینجا قصد داریم بهترین مقاصد گردشگری اروپایی را برای شرکت در تور اروپا نوروز1401 به شما معرفی کنیم.

پاریس، شهری عاشقانه در فرانسه

در روزهای اولیه بهار این شهر، از فضای سرد و خشک زمستان بیرون آمده و شکوفههای صورتی سرتاسر پاریس را می‌پوشانند. پاریس دارای مناظر خیره کننده بسیاری است که معماری و طراحی چشمگیر را به نمایش می‌گذارد. شاید کمتر کسی باشد که نام برج ایفل، موزه‌ی لوور و کلیسای نوتردام پاریس را نشنیده باشد. این مکان ها به دلیل زیبایی خود شهرت جهانی پیدا کرده‌اند. اگر نمی‌توانید چشم‌هایتان را روی شب‌های عاشقانه پاریس، نشستن در کافه‌های پاریس و خوردن قهوه داغ با کروسان تازه، کشف آثار باستانی و قدم زدن در خیابان شانزه لیزه ببندید، حتما در تور فرانسه شرکت کنید، زیرا پاریس یکی از بهترین مقاصد گردشگری خارجی برای نوروز است.


تور نوروز 1401

رم، پایتخت قدیمی و باستانی ایتالیا

شاید با شنیدن اسم رم و ایتالیا، صحنه‌هایی از سلحشوران رومی، بناهای تاریخی و مکان‌هایی خاص در ذهنات تداعی شود. رم بزرگترین شهر ایتالیا و دارای قدمت 2500 ساله می‌باشد و بیش از نیمی از زیبایی‌های این کشور را درخود جای داده است. بناهایی که حتی خبرهترین معماران را محو زیبایی خود می‌کند. با آمدن بهار و شدت گرفتن نور خورشید، تصویری رویایی از این شهر به نمایش در می‌آید. با تابش آفتاب، می‌توانید جلوه‌ی متفاوتی از بناهای تاریخی شهر رم را ببینید. شاید به همین علت است که بیشتر گردشگران بهار را برای دیدن ایتالیا ترجیح می‌دهند.


 تور نوروز 1401

بارسلون، پایتخت زیبا و تاریخی اسپانیا

شاید بعد از شنیدن نام بارسلونا اولین فکری که به ذهن شما برسد، تیم فوتبال معروف این شهر باشد اما همه چیز این شهر دوست داشتنی به تیم فوتبال آن ختم نمی‌شود. بارسلون شهری‌است با انواع کلیساها، موزه‌ها و بناهای رنگارنگ قدیمی و مدرن که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. با فرا رسیدن بهار، بارسلون و دیگر شهرهای اسپانیا زیباتر شده و بهترین زمان را برای سفر گردشگران به این کشور فراهم می‌کند.


 تور نوروز 1401

سوئیس، بهشتی بی‌نظیر در قلب اروپا

بهار بهترین زمان مهیج برای بازدید از سوئیس است. اگر حوصله شلوغی و ازدحام جمعیت را ندارید، بهار بهترین موقع برای سفر به این کشور است، زیرا می‌توانید در آرامش نهایت لذت را از سوئیس ببرید!


 تور نوروز 1401

آمستردام، پایتخت گل‌های لاله در هلند

بهار، بهترین زمان سفر به آمستردام زیباو دیدن آن می‌باشد، چرا که فصل شکوفایی گل‌های لاله است. در هر نقطه‌ای از این شهر که قدم بگذارید می‌توانید لاله‌های زیبا و رنگارنگ را که شهرت جهانی دارند، ببینید. آب و هوا در این فصل معتدل و خنک و بسیار لذت‌بخش است.


 تور نوروز 1401


جمع بندی:
اگر برای بازدید از این مقاصد زیبا، انگیزه گرفتید پس زمان خرید تور اروپا فرا رسیده است. خرید  تور اروپا معمولاً از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. بحث ویزای شینگن و ضمانت بانکی و تمکن  مالی و .... پارامترهایی مهم برای ریجکت نشدن ویزای شینگن خواهند بود که باید حتماً مشاوره را از افراد متخصص دریافت نمایید. آژانس ژیوار به مدت 16 سال در زمینه برگزاری تورهای اروپایی و اخذ ویزای توریستی شینگن موفق عمل کرده است. برخورد حرفه‌ای و اصولی تیم کارشناسان ویزای شینگن و تیم فروش تورهای اروپایی باعث شده تا مشتری مدارترین آژانس ایران از دید سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور شود. از این رو برای خرید تورهای اروپایی می‌توانید وارد سایت ژیوار شوید و یا اینکه با شماره تماس 02154795000 تماس حاصل نمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27197
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید